Walter Rohrl se întoarce la Pikes Peak cu Audi Sport Quattro S1

De Sebastian Toma
Publicat Miercuri, 28.03.2012
Legendarul Walter Rohrl se întoarce la traseul de la Pikes Peak la 25 de ani de la celebrul său record, tot cu un Audi Sport Quattro S1. De data aceasta, "Cursa Norilor" se desfăşoară doar pe asfalt, iar Rohrl va face o tură demonstrativă.

Esential

196 km/h este viteza maximă atinsă de Walter Rohrl în 1987 în timpul stabilirii recordului său de la Pikes Peak.
19.99 kilometri este lungimea traseului de la Pikes Peak.

Walter Rohrl, primul pilot care a urcat la Pikes Peak în mai puţin de 11 minute, se va întoarce la traseul iconic din Colorado la volanul celebrului Audi Sport Quattro S1 pentru a aniversa 25 de ani de la recordul său. Pe 11 iulie 1987, legendarul Walter Rohrl a urcat pe pista de macadam de la Pikes Peak în doar 10 minute şi 48 de secunde. Chiar şi astăzi, timpul său ar fi considerat rapid, iar timpul lui Rohrl de atunci nu a fost depăşit niciodată în configuraţia de macadam a celebrului traseu. După ce a coborât din maşină, Rohrl a declarat că evoluţia sa a fost maximum posibil pentru un pilot într-o maşină de raliu, ca apoi să se retragă din raliuri. Între timp, traseul Pikes Peak a fost asfaltat, etapa din 2012 urmând să se desfăşoare doar pe asfalt.

Walter Rohrl şi Audi Sport quattro S1 vor fi prezenţi şi la standul Audi de la evenimentul Techno Classica din Esssen, cel mai mare târg de automobile clasice din lume, unde cei de la Audi au organizat o sesiune de autografe cu legendarul pilot de raliu. Tot la Techno Classica, cei de la Audi vor transmite parcurgerea traseului din maşina lui Rohrl, eveniment care nu va decurge în regim de concurs, pilotul urmând să facă o tură demonstrativă pe cele 156 de curbe care alcătuiesc traseul de aproape 20 de kilometri.

Audi Sport Quattro S1 a fost dezvoltat în 1987 de divizia sport a celor de la Audi pentru grupa B a Campionatului Mondial de Raliuri.

Modelul era echipat cu un motor turbo de 2.133 centimetri cubi, cu cinci cilindri în linie, care dezvolta 450 CP în versiunea de competiţie.Versiunea S1 E2 a acestui model, folosită de Walter Rohrl la stabilirea recordului său din 1987, furniza aproape 600 CP şi este văzută ca fiind cea mai puternică maşină de raliu care a concurat vreodată într-o competiţie internaţională.

Via | AutoMedia.info

Comentarii (2)

  • Pacat ca s-a asfaltat traseul. S-a pierdut destul de mult din spectacolul anilor trecuti.
    14 0
  • lorand
    pacat k sa asfaltat acuo or sa scada timpii semnificativ, concurentii o sa foloseasca exclusiv slicuri
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru