Pe lângă design-ul controversat, modelul are şi un preţ de pornire demn de un supercar, 140.000 de euro pentru versiunea de bază. Vygor Opera va fi echipat cu un motor de origine Mitsubishi, de 2.0 litri, care va dezvolta între 300 şi 420 CP.
Propulsorul este supraalimentat, iar modificările sunt realizate de cei de la Terrosi. În standard, modelul are o transmisie manuală cu cinci trepte. Opţional, clienţii pot opta pentru o unitate secvenţială, cu padele montate pe volan pentru schimbarea treptelor. Transmisia angrenează cele patru roţi în permanenţă şi puntea spate are un diferenţial cu alunecare limitată, controlat electronic.Cea mai rapidă iterare a lui Vygor Opera are nevoie de 4.9 secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km/h. Modelul poate atinge o viteză maximă de 260 km/h. Performanţe bune, dar justificate având în vedere forma vehiculului, care te face să fugi de civilizaţie şi să te ascunzi într-o peşteră. Cel mai lent model din gama Opera are nevoie de 5.9 secunde pentru a atinge "suta" şi are o viteză maximă de 250 km/h. Modelul va fi construit în 150 de exemplare, cu 150 prea multe, dacă ne întrebaţi pe noi.
Via Vygor
Comentarii (2)