VW vrea sa profite de recall-ul Toyota pentru a deveni producatorul numarul 1 in lume
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Germanii de la Volkswagen vor incerca sa profite de faptul ca Toyota trece prin probleme serioase de imagine din cauza mega-recall-ului recent pentru modelele sale. Spre deosebire de Ford si GM, care s-au multumit sa ofere reduceri proprietarilor de Toyota care doreau sa isi schimbe masina, nemtii de la Volkswagen gandesc la o scara globala si doresc sa devina producatorul de automobile numarul 1 din lume, anuntand ca vor sa mareasca cifra anuala de vanzari la 10 milioane de unitati pe an pana in 2018. Volkswagen este cel mai mare producator auto din Europa si ocupa locul 2 la nivel mondial, dupa cei de la Toyota.
Consiliul de administratie al companiei Volkswagen a aprobat aceste tinte de vanzari. Se pare ca targetul anuntat nu include si vanzarile Porsche, care vor fi integrate pana in anul 2011, deci Volkswagen ar trebui sa vanda cu 100.000-150.000 de unitati mai mult pana in anul 2018 daca adaugam si vanzarile dorite pentru marca Porsche.
Martin Winterkorn, seful consiliului de administratie Volkswagen, are o tinta clara de a depasi Toyota la nivel mondial in materie de vanzari si profit marginal.
Anul trecut, Volkswagen a vandut 6.29 miioane de unitati la nivel mondial, ceea ce reprezinta o crestere de 1.1% fata de 2008. Toyota a vandut 7.81 milioane de vehicule la nivel mondial in 2009, ceea ce reprezinta o scadere de 13% fata de 2008. Pana in 2018, Grupul Volkswagen are scopul de a atinge un profit inainte de impozitare care va depasi 8% din valoarea obtinuta in urma vanzarilor.Via | Globalmotors
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Volkswagen in Romania
-
Volkswagen Amarok facelift Preţ: 36.246 - 53.725 €
-
Volkswagen Arteon Preţ: 34.824 - 45.048 €
-
Volkswagen Beetle Preţ: 16.194 - 26.266 €
-
Volkswagen Beetle Convertible Preţ: 24.378 - 27.793 €
-
Volkswagen Caddy Preţ: 15.260 - 28.927 €
-
Volkswagen e-Golf facelift Preţ: 37.471 €
-
Volkswagen e-Up Preţ: 25.837 €
-
Volkswagen Golf 7 facelift Preţ: 15.844 - 38.873 €
-
Volkswagen Golf 8 Preţ: n/a €
-
Volkswagen Golf Alltrack facelift Preţ: 26.056 - 28.774 €
-
Volkswagen Golf Sportsvan (2014-prezent) Preţ: 16.874 - 26.929 €
-
Volkswagen Golf Variant facelift Preţ: 16.539 - 25.105 €
-
Volkswagen Passat (2014-prezent) Preţ: 21.307 - 40.583 €
-
Volkswagen Passat Alltrack (2014-prezent) Preţ: 34.236 - 42.901 €
-
Volkswagen Passat Variant (2014-prezent) Preţ: 23.361 - 41.838 €
-
Volkswagen Polo Preţ: n/a - 21.109 €
-
Volkswagen T-Roc Preţ: 16.944 - 29.863 €
-
Volkswagen T5 Multivan (2009-2016) Preţ: 30.390 - 55.228 €
-
Volkswagen Tiguan Preţ: 21.205 - 36.873 €
-
Volkswagen Tiguan Allspace Preţ: 26.067 - 40.655 €
-
Volkswagen Touareg Preţ: 49.111 - 60.040 €
-
Volkswagen Touran (2015-prezent) Preţ: 20.440 - 31.404 €
-
Volkswagen Up facelift Preţ: n/a - 12.252 €
Ultimele stiri din Industrie
-
Toyota a lansat modelul C-HR în 2016. Iată că în 8 ani, Toyota a atins pragul de un milion de modele C-HR vândute pe piața europeană. (22.12)
-
Toyota oferă acum modelul Alphard sub forma unui Plug-in Hybrid. Cu o autonomie electrică de 73 de kilometri, este primul monovolum PHEV de pe piața japoneză. (22.12)
-
Tesla a emis o rechemare pentru aproape 700.000 de modele în Statele Unite ale Americii, din cauza unei probleme cu indicatorul de presiune a anvelopelor. (21.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
S-a mai imbatat vreun ziarist si a mai scris un articolas in stare de mahmureala ?
Numai daca te uiti cu cata "scarba" a intrat Suzuki in parteneriat iti dai seama ca mai mult de atat nu se mai poate.
Deci VW are sanse mari sa ajunga pe primul loc, dar sa nu uitam ca si VW are problemele lui pe care, daca vrea sa ajunga no.1 trebuie sa le remedieze. Nu ajungi pe primul loc (si mai ales, nu te mentii acolo) in conditiile in care te bazezi, in primul rand, pe imaginea de marca.
Ne lasi te rog. Cumpara-ti Tata Nano, mai Costele......esti mai castigat oricum. Banuiesc in viata ta nu ai vazut un motor desfacut si tu vorbesti de imagine corporativa.
Jenibilescu is alive!
Stai linistit ca nu am nimic cu nimeni (motiv pentru care in momentul asta am si eu VW, e buna masina, dar nu ma incandta cu nimic in mod deosebit, dar asta e alta poveste), comentariul meu nu a fost un atac la VW. Insa asa cum am mai zis, la fotbal, politica si masini se pricepe tot poporul. Totusi, eu zic sa si gandesti ce scri pe-aici, nu de alta, dar poate devii penibil cu afirmatii de genul ca are probleme ca nu-mi place mie.
PS: nu ma consider specialist, cu un pasionat de domeniul auto care in cei 10 ani de cand e pasionat de asa ceva, a vazut ce poate si analizat mai toti constructorii. O seara buna!
Din nou repet va apreciem dar daca tot faceti o treaba faceti-o bine !