O instanță din Germania a anunțat că Volkswagen și asociația VZBV vor încerca din nou să găsească o soluție amiabilă într-un proces privind despăgubirea proprietarilor de mașini ce au fost implicați în Dieselgate.
După eșecul primei runde de negocieri, VW a oferit despăgubiri în valoare de 830 de milioane de euro. Potrivit VW, negocierile au eșuat din cauză că avocații asociației ar fi cerut comisioane de 50 de milioane de euro. În schimb, VZBV susține că VW nu ar fi oferit despăgubiri adecvate pentru clienți.
Noile negocieri au fost confirmate de Volkswagen, fără alte detalii, iar VZBV a spus că va cere în continuare ca un eventual acord să fie “corect și transparent”.
La momentul izbucnirii Dieselgate în 2015, circa 2.4 milioane de mașini din Germania erau echipate cu acele softuri ilegale. În 2016, VW a fost de acord să plătească despăgubiri de 25 de miliarde de dolari către clienții din Statele Unite. Grupul a spus că proprietarii din Germania nu au o bază legală pentru a cere despăgubiri ca în cazul clienților americani.
Via Automotive News
Oricum toate amenzile tot pe spatele clientilor sunt platite :)) Ca si cum ar lua bataie unii si tot mai vor :))
Nu stiu cu ce ii spala pe creier germanii astia, dar o fac bine tare.
Nu e vorba de nicio spălare pe creier, este vorba că pe unii nu îi interesează pur și simplu de faptul că au păcălit niște teste.
Pe mine cel puțin nu mă afectează și nici nu mă interesează faptul că au păcălit niște teste de poluare. Nu mă afectează absolut cu nimic faptul că în realitate poluează mai mult decât cifrele arătate în teste. Mă doare în pix de acest lucru.
Și mulți iau încontinuare mașini nemțești pt că atunci când își iau o mașina sunt multe alte criterii mai importante decât faptul că au păcălit niște teste de norme de poluare, pt că, pt oricine care își ia o mașină cred că cifra de poluare este ultimul lucru care contează.
Cred că atunci când îți cumperi o mașină nici tu nu te uiți la câte grame de CO2/km elimină mașina, sau cel puțin asta ar fi ultimul lucru care te-ar interesa, dar din păcate nu știi altceva decât să dai din gură. Este ușor să dai din gură și să fii hater, toată lumea știe să facă asta.
Iar ăia care cer daune pt că au fost păcălite niște teste nu sunt altceva decât niște AVARI. Cu ce îi afectează faptul că au fost păcălite niște teste, nu știu. Pe mine cel puțin nu mă afectează și nu mă interesează deloc. Sunt multe alte lucruri care mă interesează atunci când îmi iau o mașină, decât prostia asta, că vai, au înșelat niște teste de poluare. Tocmai de asta o să-mi cumpăr mașini nemțești și de acum încolo...
sau ce preţuri mari practică la cele vândute în România???
dar prime dau doar angajaţilor germani, care îşi vând SHurile la români????
Şi noi să lăudăm VAG !!??
Dar ne-am tâmpit de tot???
Sau fabrica din Turcia va fi în Turcia sau deloc???!!
Turcii sunt mai fraţi decât est europenii
Şi eu să cumpăr germană mai ales VAG ?
Iar de preturile automobilelor germane in Romania, ce sa zic? Uita-te la preturile automobilelor Dacia "romanesti" in Romania. Sunt mai mari sau mai mici decat cele vandute in Germania?
ps la sarbi bine le-a facut daca le-a facut asa. prietenii stiu de ce.
Ne bucuram nespus de alegerea ta si a celorlalti, noi toti cei din service-urile auto (crestere 90 % in ultimii ani) si din industria romaneasca ce producem si vindem subansamble ptr. industria auto germana.
Va asteptam in continuare ! :))
N-ai sa vezi demnitate si asumare la preaminunatii germani laudati de toata lumea pentru corectitudine si disciplina. :)
Problema VW lovers ce nu-si cer drepturile sau nu se simt inselati, ajung de la mandrie la prostie foarte repede...e ca si cum cumperi o branza eco si tu primesti o chestie, aparent facuta din lapte dar praf, cu nume de branza, da' gustul bun.....
Sa mai cumperi masini din grupul VW, dupa ce ai fost inselat, se cheama prostie...de ce nu ar "umbla" putin la softu' pentru sistemele de siguranta, daca tot se poate...daca tot te-a inselat si tie nu-ti pasa, ce mai conteaza un "saving" din care sa "iasa" banii ce trebuie dati celorlalti.
Si sunt oameni care apreciaza masina in sine si senzatiile induse de ea si nu pun botul la noua religie eco bla bla bla.
Nu se simt deloc inselati. De ce? Ca masina da gaze mai multe pe teava? Who gives a fuck about?
Adica daca vanzatoarea "mi-o trage" la "cantar", dar imi zambeste si mai este si draguta, atunci este OK?
Esti exact genu de persoana ce se cere inselata, adica sa ti se traga o "tzeapa", poate iti place si mai vrei....ca'n bancu' cu ursu'...dar nu-l stii pentru nu contine initialele iubite.
PS Acum trebuie sa plec ca ma steapta un Mos cu barba la usa care se scuza ca a intarziat....
PS 2 ca sa citez din clasici "I have less and less time for stupid people" - n.b. nu trebuie sa o iei personal, este asa o vorba generala dar cu aplicabilitate foarte mare
Sunt multe mașini nemțești în serivice-urile din România, în primul rând pt că românii cumpăra toate "rahaturile" aruncate de nemți, mașini de 2-300.000 km. Păi atunci normal că sunt multe mașini nemțești în service-uri.
Însă este ușor să vorbești și să te dai deștept, decât să gândești, nu-i așa?
Cam 80% dintre mașinile nemțești nu-s cumpărate noi, deci undeva se înțelege de ce sunt multe mașini în service, dar când ura te orbești, normal că nu ești în stare să înțelegi ceva.
În al doilea rând, datorită faptului că, numărul mașinilor nemțești este mare în România, este ceva logic ca și în service numărul mașinilor nemțești să fie mare. Este o chestie logică!
Este un lucru ușor de înțeles, însă n-am nicio pretenție de la tine să pricepi nici măcar o chestie atât de simplă.
În al treilea rând, în ziua de azi niciun constructor nu mai face mașini atât de fiabile ca în trecut, pt că trebuie să facă bani și din vânzarea componentelor, nu doar din vânzarea mașinilor, și astfel anumite componente sunt în așa fel făcute încât să nu reziste foarte mulți ani, pt că astfel n-ar mai face vânzări în ceea ce privește piesele.
Unii oameni din păcate nu-s în stare să înțeleagă diferența dintre a înșela niște teste de poluare și a înșela oamenii. Este grav că nu înțeleg nici măcar atât!
Însă este o diferență, dar oamenii incuiati la minte, care se cred pricepuți și au impresia că știu tot, din păcate nu sunt în stare să vadă diferența.
Acel soft a fost instalat cu scopul de a păcăli niște teste de norme de poluare, norme impuse și stabilite de niste indivizi din fruntea unor organizații (cum ar fi UE) care n-au nicio treabă cu industria auto. Asta a fost motivul pt care au pus acel soft, nu pt a înșela în special consumatorii. Dar din păcate n-am pretenția de la tine să pricepi acest lucru.
În al doilea rând, vezi că nu doar grupul VW a recurs la astfel de practici, ci și grupul Daimler (Mercedes), și grupul FCA, divizia Jeep, și grupul PSA, și Mitsubishi, și sunt zvonuri că chiar și Renault.
Scandalul Dieselgate a început cu VW, adevarat... dar asta nu înseamnă că numai ei au folosit softuri ilegale. Am spus-o încă de atunci, că nu doar VW a folosit așa ceva, și uite că s-a și adeverit. Iar odată cu trecerea timpului vor fi depistati și alți constructori, stai liniștit.
Atunci când a început scandalul, toți au crezut că doar VW a făcut așa, dar uite că n-a fost așa...
Cu destepti ca tine bucuria mea e fara margini.
Eu si colegii te asteptam cu mare drag sa achizitionezi/repari in continuare produsele cu sigla ,,nemtasca,, ! :))