Esential
900 | de euro este costul de productie al modelului Up! |
9000 | de euro ar putea fi pretul de vanzare al unui exemplar Up! de serie. |
900 | de euro este costul de productie al modelului Up! |
9000 | de euro ar putea fi pretul de vanzare al unui exemplar Up! de serie. |
Volkswagen Up! se va fabrica in India la un cost de apoximativ 900 de euro, compania germana urmand sa vanda viitorul sau model de oras la un pret apropiat de 9000 de euro. Prin aceasta strategie, profitul efectiv al VW ar ajunge la circa 1000%, o cifra remarcabila care se ragaseste greu in industria auto.
Primul concept Up! si-a facut pentru prima data aparitia in anul 2007, la Frankfurt, iar constructorul a declarat ca va produce un numar de aproximativ 1.4 milioane de exemplare in versiuni sub siglele VW, Audi, Seat si Skoda. Ulterior, compania a prezentat alte doua concepte ale modelului Up!, in doua noi versiuni: un sedan si un model electric.
via | worldcarfans.com
Sunt curios cum e fabricata de e asa ieftina. Cred ca e facuta din cateva bucati la exterior, iar la interior are materiale ieftine de ultima generatie. De mana de lucru nu mai vorbesc caci asta-i globalizarea.
app profitul efectiv nu are cum sa fie 1000% pentru ca asta ar insemna ca profitul ar fi 9000 de euro ceea ce nu e pentru ca e 9000 - 900 care da 8100 de euro.
plus ca nu luati in considerare costurile de transport din india pana aici in Europa, nu luati in considerare celalte costuri pe care trebuie sa le sustia, de marketing, primele pe care si le dau managerii, costurile administrative..., si chiar si asa daca ar costa 900 euro sa o faca ceea ce mi se pare greu de crezut oricum ar veni ale costuri dupaia care ar ridica pretul masinii pana la jumate din pretul de vanzare sau chiar mai mult
Mari panarame de oameni sunt astia.
offtopic : danny vorbesti de parca ai fi vreun manager la VW, mai intai sterge-ti scuipatul care ti se prelinge din gura iar apoi vino tu cu valoarea reala de productie al modelului ok?
Poate, daca ar fi injectata toata din plastic cu caroserie, scaune si bord cu tot (ca un fel de jucarie chinezeasca).
Dar exceptand cativa adolescenti, nu cred ca ar cumpara-o cineva in afara de tarile EXTREM de sarace.
Preturile de dezvoltare si testare sunt acoperite de guverne si nicidecum de firma producatoare.