Esential
20.702 | euro costa versiunea de baza a lui Tiguan in Romania. |
5 | versiuni de motorizare pot fi comandate pe noul Tiguan. Trei pe benzina si doua diesel. |
20.702 | euro costa versiunea de baza a lui Tiguan in Romania. |
5 | versiuni de motorizare pot fi comandate pe noul Tiguan. Trei pe benzina si doua diesel. |
Volkswagen a lansat ieri oficial in Romania noul SUV compact Tiguan, cel care va deveni principalul rival pe piata detinuta acum de Toyota RAV4, Hyundai Sante Fe sau BMW X3. Evenimentul s-a desfasurat la Poiana Brasov sub forma unui test drive pe un traseu off-road special amenajat.
Noul Tiguan vine in Romania in trei echipari: Trend&Fun, Sport&Style si Track&Field. Primele doua sunt destinate rularii on-road in timp ce a treia varianta vine cu dotari speciale si cu un design special conceput pentru rularea pe teren accidentat, cu un unghi de atac marit, de 28 de grade, si cu un scut special conceput pentru urcarea pantelor abrupte. Versiunea Track&Field dispune, de asemenea, si de o multime de sisteme de asistare care isi intra in drepturi la nevoie pentru a conferi siguranta.
In ceea ce priveste motorizarile, Tiguan vine in Romania cu trei versiuni pe benzina TSI - cu injectie directa su turbocompresie sau cu turbocompresie si supraalimentare: 150 CP, 170 CP si 200 CP.
Gama diesel e reprezentata de doua TDI-uri, de 140 si 170 CP. Tiguan se bazeaza pe ultima generatie a sistemului de transmisie integrala 4Motion, controlata de cutii manuale sau automate cu sase trepte. Tiguan Sport&Style si Tiguan Track&Field ofera bare portbagaj pe pavilion in dotarea standard; acestea suporta o sarcina utila maxima de 100 de kilograme. Sarcini de transport mult mai mari pot fi indeplinite prin carligul de remorcare rabatabil. Daca este necesar, VW Tiguan poate tracta o sarcina maxima de 2500 de kilograme (remorca cu frane pe o panta cu inclinatia de 12%) prin intermediul acestui carlig, ceea ce ii confera o pozitie de varf in acest segment de autovehicule.Cu cinci persoane la bord, Tiguan dispune de un spatiu de depozitare de 470 de litri. Cand bancheta din spate este rabatata, poate fi depozitata o sarcina utila cu volum de pana la 1.510 litri si masa de pana la 650 de kilograme. Aceasta trasatura trece modelul VW in clasa autovehiculelor break de clasa medie.
Pretul de pornire al noului Tiguan este de 20.702 de euro (in versiunea de baza Trend&Fun). Pentru varianta Sport&Style, pretul de pornire este de 21.981 de euro in timp ce versiunea special pregatita pentru off-road, Track&Field, porneste de la 21.906 euro. TVA-ul nu este inclus in aceste sume.
Pentru mai multe detalii legate de noul model Volkswagen, consultati sectiunea de test-drive Automarket .
Astazi m-am urcat intr-un x3, de rasul lumii, nu aveam loc la volan, in spate ce sa mai vorbim, asta este.... adevarat x3 e dragut la exterior, dar micut, ptr domnisoare...ma intreb in ca hal va fi x1 pe care il anunta...
In primul rand diferentele de opinie a unor copii de pe aici e foarte amuzanta. Locuiesc in afara de ceva ani si pot spune ca deocamdata Tiguanul este f bine vazut in mai toate tarile europene si petru "copii" cu X3 va spun ca nu intotdeauna marca conteaza. BMW este pliktisitor ca decor interior nu au mai schimbat nimik de ani buni ca sa nu mai vb de cutii de viteza si alta technologie mai noua. VW pe de alta parte baga bani in design si confort dar in acelasi timp in motorizari de 1.4TSI pe benzina. Am testat un Tiguan 1.4 TSI de curiozitate ma asteptam sa fie f putors si zgomotos , ei bine m-am inselat amarnic. Masina se comporta exceptional tractiunea 4x4 care se distribuie automata e fantastica si am incercat sa vad cum motorasul asta mic se descurca cu masina plina de oameni plus cumparaturi + in panta rezultatul ..... toarce f bine si distributia automata e incredibila. Testati Tiguanul si luati toate aspectele in consideratie si dupa aia X3 care pt mine este o masina doar pt faptul ca are o marca in rest design si confort lasa de dorit la pretul pe care il inghite. Numai Bine
Am testat Tiguanul si Subaru Forester Diesel,concluzia este ca Subaru este net superior Tiguanului din toate punctele de vedere.Am achizitionat Subaru.Merita toti banii.
Spor la treaba