Noul Volkswagen Taigun Concept are rolul de a testa piaţa cu doi ani înainte de introducerea sa, inginerii şi designerii mărcii urmând să asculte cu atenţie răspunsul publicului şi al presei înainte de a scoate versiunea de serie. Anunţat de şeful biroului de cercetare şi Dezvoltare VW drept un "SUV global care nu este destinat doar Americii de Sud", noul Volkswagen Taigun este construit pe o versiune lungită a noii platforme NSF a celor de la VW Group, aceeaşi pe care constructorul german a utilizat-o ca bază pentru familia de maşini de oraş Up!.
Conform declaraţiilor oficialilor germani, Taigun va fi doar primul SUV dintr-o serie care va conţine membri ai tuturor mărcilor acestui grup, astfel că în viitor vom vedea versiuni Skoda şi Seat ale noului concept Volkswagen.DIMENSIUNI ULTRACOMPACTE
Deşi se află în versiune de concept, Taigun le oferă celor de la Volkswagen ocazia de a înşirui în comunicatul oficial o mulţime de date tehnice interesante, ceea ce ne arată că modelul este mai aproape de producţia de serie decât vrea Volkswagen să lase de înţeles. Avem, astfel, dimensiunile exterioare ale conceptului (3859 milimetri în lungime, 1728 milimetri lăţime şi 1570 milimetri înălţime, cu un ampatament de 2470 de milimetri), şi chiar şi volumul portbagajului: 280 de litri în mod normal şi 987 de litri cu bancheta rabatată.
UN NOU MOTOR EFICIENT: 1.0 TSI 110 CP
O apariţie interesantă este cea a noului motor TSI de 1.0 litru şi 110 CP, acesta reprezentând un nou pas al celor de la Volkswagen în strategia de downsizing prin care constructorul german va elimina pe rând motoarele cu eficienţă redusă din gamă.
Motorul cu trei cilindri dispune de un cuplu motor maxim de 175 Nm încă de la 1500 rpm. Consumul anunţat de Volkswagen pe conceptul Taigun este de 4.5 litri/100 km, în condiţiile în care prototipul are o masă proprie de 985 de kilograme şi sprintează de la 0 la 100 km/h în 9.2 secunde.via Volkswagen
Dar prevad ca vor scoate VW TAIFUN, etc...
Si il veti vedea pe viitorul Passat 1.0TSI :))... la ce strategie de marketing au nu ma mai surprinde nimic.
Totusi raman inca fan deoarece apreciez foarte mult grupul VAG.
dupa mine il eficentizam pe 1.2TSI si ii scoteam 140cp poftim!
se iau dupa prostii de la ford, pacat!!!
si seamana mult cu dusteru nostru...pacat!!!
In realitate va arata exact ca un tiguan ... mai mic.
Bravo pentru Ford ca a introdus noul motor 1.0 si bravo pentru VW ca tine pas cu tehnologia motoarelor cu capacitate cilindrica mica!