VW se extinde in SUA
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Volkswagen se gandeste serios sa se orienteze spre piata americana pentru a-si imbunatati productia. Altfel spus, germanii analizeaza foarte serios oportunitatile de construire a unor uzine peste Ocean, decizia urmand sa fie luata pana la jumatatea anului viitor.
Ezitarile Volkswagen pot parea ciudate la prima vedere pentru europeni insa sunt perfect logice in contextul pietei americane. VW nu este o marca foarte bine vazuta in Statele Unite, sigla germanilor fiind alaturata unor preturi destul de ridicate in conditiile unei calitati indoielnice a produselor. Practic, cel mai mare succes al VW peste Ocean a fost lansarea lui Rabbit (versiunea americana a lui Golf, lansata in SUA in 1975, la un an dupa prezentarea in Europa), singurul model care a facut fata rigorilor si cerintelor pietei americane.
In aceste conditii, VW isi doreste o implicare mult mai mare pe piata din SUA, uzinele care ar urma sa fie construite fiind utilizate la construirea unor modele orientate exclusiv pentru clientii din SUA si Canada.
"O uzina in SUA ar fi foarte importanta pentru strategia noastra de vanzari. Nu am luat insa o decizie pana in acest moment, urmand sa anuntam hotararea VW in cursul primei jumatati a anului viitor", a declarat in acest sens Jochem Heizmann, seful productiei VW, citat de Auto Motor und Sport.In cazul in care uzina VW din State va deveni realitate, primul model care va fi construit in aceasta locatie va fi NCS (New Compact Sedan). Acesta va fi gandit in Germania insa va fi asamblat in SUA in circa 160.000 de unitati anual. In planurile VW urmeaza NMS (New Medium Sedan), inlocuitorul de drept al lui Jetta, si un SUV derivat din Tiguan (nu stim cat succes va avea acesta tinand cont de liniile enorme ale off-road-erelor americane).
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Emblematicul producător italian de supercaruri Ferrari a anunțat astăzi că veniturile și câștigurile sale de bază vor crește cu cel puțin 5% în acest an, după ce și-a îndeplinit obiectivele pentru 2024. (04.02)
-
Potrivit unui nou studiu realizat de compania de consultanță Escalent, producătorii chinezi de automobile trebuie să reducă semnificativ prețurile mașinilor sale pentru a atrage clienți în Europa. (04.02)
-
Honda și Nissan și-au amânat planurile de fuzionare până la mijlocul lunii februarie. Inițial, cele două mărci trebuiau să dezvăluie aceste planuri la sfârșitul lui ianuarie. (04.02)
- Mazda prezintă o siglă nouă: prima actualizare majoră după 28 de ani
- Audi revine la vechiul sistem de denumire a modelelor
- Flexis, noua marcă înființată de Renault și Volvo, prezintă 3 modele utilitare electrice
- Simbioză
- Noul Renault Filante Record 2025: concept creat pentru a stabili noi recorduri de eficiență
Comentarii (1)