VW pregateste Polo Coupe, fratele mai mic al lui Scirocco
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Volkswagen pregateste in secret lansarea unei versiuni coupe a noului Polo. Desi in prima faza am putea crede ca aceasta va fi o simpla versiune cu trei usi a modelului german, vestile care vin dinspre Wolfsburg sunt imbucuratoare: vorbim de un coupe in adevaratul sens al cuvantului, acesta urmand sa intre in gama nemtilor sub Scirocco, cu care va imparti profilul sportiv. Totusi, principala sursa de inspiratie pentru liniile viitorului model va fi Bluesport Concept, roadsterul prototip prezentat de Volkswagen la inceputul acestui an, la Detroit.
Conform britanicilor de la AutoExpress, noul model va fi cel mai agresiv model din gama noului Polo, urmand sa imprumute gama de motoare TSI de 1.4 litri care va culmina cu o versiune de 180 de cai cuplata la deja cunoscuta cutie DSG cu sapte trepte. Acelasi motor va putea fi regasit, de altfel, si sub capota viitorului Polo GTI.
Noul model se va adresa celor care nu se pot ridica la nivelul de pret al lui Scirocco, dar care isi doresc o aparitie ceva mai agresiva decat Polo GTI.
In cazul in care modelul va iesi intr-adevar pe piata, ramane de vazut care va fi pretul acestuia.via | AutoExpress
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Volkswagen in Romania
-
Volkswagen Amarok facelift Preţ: 36.246 - 53.725 €
-
Volkswagen Arteon Preţ: 34.824 - 45.048 €
-
Volkswagen Beetle Preţ: 16.194 - 26.266 €
-
Volkswagen Beetle Convertible Preţ: 24.378 - 27.793 €
-
Volkswagen Caddy Preţ: 15.260 - 28.927 €
-
Volkswagen e-Golf facelift Preţ: 37.471 €
-
Volkswagen e-Up Preţ: 25.837 €
-
Volkswagen Golf 7 facelift Preţ: 15.844 - 38.873 €
-
Volkswagen Golf 8 Preţ: n/a €
-
Volkswagen Golf Alltrack facelift Preţ: 26.056 - 28.774 €
-
Volkswagen Golf Sportsvan (2014-prezent) Preţ: 16.874 - 26.929 €
-
Volkswagen Golf Variant facelift Preţ: 16.539 - 25.105 €
-
Volkswagen Passat (2014-prezent) Preţ: 21.307 - 40.583 €
-
Volkswagen Passat Alltrack (2014-prezent) Preţ: 34.236 - 42.901 €
-
Volkswagen Passat Variant (2014-prezent) Preţ: 23.361 - 41.838 €
-
Volkswagen Polo Preţ: n/a - 21.109 €
-
Volkswagen T-Roc Preţ: 16.944 - 29.863 €
-
Volkswagen T5 Multivan (2009-2016) Preţ: 30.390 - 55.228 €
-
Volkswagen Tiguan Preţ: 21.205 - 36.873 €
-
Volkswagen Tiguan Allspace Preţ: 26.067 - 40.655 €
-
Volkswagen Touareg Preţ: 49.111 - 60.040 €
-
Volkswagen Touran (2015-prezent) Preţ: 20.440 - 31.404 €
-
Volkswagen Up facelift Preţ: n/a - 12.252 €
Ultimele stiri din Autoipoteze
-
Mercedes nu are de gând să mai lanseze o nouă generație a modelului SLC și plănuiește să evite canibalizarea vânzărilor între SL și Clasa S Cabrio sau Coupe. (27.04)
-
Toyota se gândește să nu mai dea naștere unui înlocuitor pentru actualul Avensis. Piața sedanurilor medii scade vertiginos, iar japonezii își doresc mai mult un crossover. (18.10)
-
O companie de consultanță auto susține că după anul 2020, vânzările mașinilor autonome vor exploda. Creșterea segmentului va fi una foarte mare, urmând ca până în 2025 să găsim 21 de milioane de astfel de mașini pe stradă. (13.06)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
Vreau si eu :))
Noroc de ei ca se mai taraie si nemtii sa mai scoata cate o masina cu design si motor nou, nu ? :P
Perioada de criza este un moment excelent pentru a dezvolta noi modele, asta daca esti un producator pe val, pentru ca: 1.furnizorilor de piese le cam tremura nadragii pe ei din cauza numeroaselor falimente din industria auto ce duc la scaderea comenzilor si isi reduc implicit costurile, contribuind la investitii mai mici in modele noi si 2.grosul clientilor de acum nu il mai reprezinta persoanele juridice, care nu dadeau 2 bani pe inovatie tehnologica, avand ca target doar pe 2 criterii, ieftin si practic, ci clientii persoane fizice, mult mai atrase de nou, inedit, tehnologic avansat si asa mai departe. Cu cat mai multe derivate de carsoerie pe aceeasi platforma ai, cu atat mai mari sunt sansele de a atrage clienti din toate categoriile.
VW group este un exemplu paradoxal, construiesc o sumedenie de modele pe 1-2 platforme cu mici derivate, practic, si totusi au succes enorm. De ce? Pentru ca majoritatea ori nu stiu, ori nu dau 2 bani pe faptul ca Passat sau A4 folosesc aceeasi platforma cu Skoda Octavia.