VW Passat EcoFuel, la fel de "verde" ca Toyota Prius
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Cel mai ecologic vehicul din Europa este Volkswagen Passat 1.4 TSI EcoFuel. Modelul a obtinut 92 din 100 de puncte intr-un test de ecologie supervizat de oficialii FIA. In afara de VW Passat 1.4 TSI alimentat cu gaze naturale, doar Toyota Prius a reusit sa obtina acest punctaj in cadrul testului respectiv. Exemplarul testat este versiunea alimentata cu CNG, respectiv gaze naturale sub presiune. Gazele naturale au o densitate a energiei estimata la 42% din cea a GPL-ului si 25% din cea a motorinei.
Tehnologia CNG poate fi utilizata atat pentru motoare otto, cat si pentru diesel-uri. Propulsoarele de tip otto pot obtine o putere mai mare atunci cand utilizeaza CNG decat atunci cand utilizeaza benzina, iar cele proiectate special pentru acest carburant pot avea un raport de compresie mai mare. Vehiculele bi-fuel de acest tip pot sa functioneze atat cu benzina, cat si cu gaze naturale fara nicun fel de problema de ordin tehnic, disponibilitatea resurselor fiind singurul element care conteaza la alegerea carburantului care va fi utilizat.
Din ce in ce mai multe tari au inceput sa beneficieze de retele dezvoltate de alimentare cu gaze naturale pentru automobile. Constructorii au raspuns cu oferte pe masura, iar politica de downsizing aplicata asupra lui Passat a punctat in plus in cadrul acestui test de ecologie.
Dupa cum stiti, propulsorul TSI de 1.4 litri al celor de la Volkswagen este supraalimentat atat cu un compresor mecanic, cat si cu o turbina angrenata de gazele de evacuare, ceea ce il ajuta sa furnizeze un nivel ridicat de putere si cuplu, in timp ce intarzierea turbinei a fost aproape eliminata.Volkswagen Passat TSI EcoFuel dezvolta 150 CP si ofera un cuplu motor de 220 Nm. Cuplul motor maxim este oferit intre 1.500 si 4.500 de rotatii pe minut, iar modelul este disponibil atat cu o transmisie manuala cu sase trepte, cat si cu o cutie de viteze DSG cu dublu ambreiaj. Acceleratia de la 0 la 100 km/h este realizata in 9.8 secunde, iar emisiile de CO2 sunt de 119 grame per kilometru. Rezervorul de benzina al acestui model are doar 31 de litri, dar autonomia totala a acestui model este de 900 de kilometri avand in vedere consumul mediu de 4.4 kilograme de gaz natural la 100 de kilometri.
Via | Autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Volkswagen in Romania
-
Volkswagen Amarok facelift Preţ: 36.246 - 53.725 €
-
Volkswagen Arteon Preţ: 34.824 - 45.048 €
-
Volkswagen Beetle Preţ: 16.194 - 26.266 €
-
Volkswagen Beetle Convertible Preţ: 24.378 - 27.793 €
-
Volkswagen Caddy Preţ: 15.260 - 28.927 €
-
Volkswagen e-Golf facelift Preţ: 37.471 €
-
Volkswagen e-Up Preţ: 25.837 €
-
Volkswagen Golf 7 facelift Preţ: 15.844 - 38.873 €
-
Volkswagen Golf 8 Preţ: n/a €
-
Volkswagen Golf Alltrack facelift Preţ: 26.056 - 28.774 €
-
Volkswagen Golf Sportsvan (2014-prezent) Preţ: 16.874 - 26.929 €
-
Volkswagen Golf Variant facelift Preţ: 16.539 - 25.105 €
-
Volkswagen Passat (2014-prezent) Preţ: 21.307 - 40.583 €
-
Volkswagen Passat Alltrack (2014-prezent) Preţ: 34.236 - 42.901 €
-
Volkswagen Passat Variant (2014-prezent) Preţ: 23.361 - 41.838 €
-
Volkswagen Polo Preţ: n/a - 21.109 €
-
Volkswagen T-Roc Preţ: 16.944 - 29.863 €
-
Volkswagen T5 Multivan (2009-2016) Preţ: 30.390 - 55.228 €
-
Volkswagen Tiguan Preţ: 21.205 - 36.873 €
-
Volkswagen Tiguan Allspace Preţ: 26.067 - 40.655 €
-
Volkswagen Touareg Preţ: 49.111 - 60.040 €
-
Volkswagen Touran (2015-prezent) Preţ: 20.440 - 31.404 €
-
Volkswagen Up facelift Preţ: n/a - 12.252 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Suzuki a dezvăluit oficial o nouă ediție specială de adio pentru modelul Jimny. Noua ediție se anunță a fi cea care va duce la sfârșit actuala generație a modelului pe piața europeană. Noul model va fi limitat la 150 de exemplare. (05.11)
-
Suzuki a dezvăluit oficial noul eVitara. Acesta este primul model electric al mărcii și va fi lansat pe piața europeană în vara lui 2025. (04.11)
-
BMW a anunțat startul producției noului M5 Touring, varianta break a modelului de performanță. Noul model este produs la uzina germană din Dingolfing. Totodată, a fost anunțat și prețul de pornire pe piața din România. (04.11)
http://www.co2captureproject.org/whatis.html
Problema e ca aceasta tehnilogie are nevoie de foarte multa energie, deci nu rezolva nimic de fapt, avand in vedere ca aceasta energie se obtine tot prin arderea combustibililor fosili, in urma careia se produce CO2.
Oricum in max 30 de ani petrolul va fi istorie. cel mai bn ar fi dezvoltarea unor motoare cu o eficienta sporita , nu ca cele din prezent cu o eficienta de 30%
Rezervorul de benzina al acestui model are doar 31 de litri, cred ca este alt rezervor, pentru gaze comprimate, rezervor de benzina nu are. nu stiu cum s-a calculat autonomia, la un rezervor de capacitatea de umplere este de 80% din capacitatea maxima. deci de 24,8 litri, nu stiu care este densitatea gazelor naturale dar sunt sigur ca autonomia este in jurul valorilor de 600-700 de km.
pacat doar ca aveam o parere mai buna despre posesorii de Saab, dar se pare ca sunt doar alta specie de pe aceeasi treapta involutionista a faunei auto urbane, precum semenii conducatori de ursuleti sau alte asemenea lighioane invechite.
adica uat?
Cum vor incasa taxa de 100%?
Deja au aparut indivizi cu astfel de instalati atat particulare cat si intreprinderi.
intrati pe vw.de sa va configurati EcoFuel-ul si va trece.
vreau si eu sa cumpar unuul asemanator , ecofuel.
msi!