VW isi schimba sigla
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Intr-o lume in care imaginea si promovarea ei reprezinta cele mai sigure bilete catre succes constructorii auto nu pot sta departe de aceste realitati si se adapteaza la ele.
Dupa ce Fiat a venit cu o noua sigla la lansarea modelului Bravo si alti producatori se gandesc la o restilizare a imaginii.
Astfel, primul producator auto din Europa, Volkswagen, isi va promova marca din 2008 printr-o noua emblema. Astazi, presa germana a anuntat ca Volkswagen va prezenta un logo odata cu lansarea viitorului model Golf VI , la Salonul Auto de la Geneva de anul viitor.
Schimbarea de imagine reprezinta una dintre ambitiile boss-ului VW, Martin Winterkorn, care a dorit o sigla mult mai atragatoare. Inca nu se cunosc detalii privind modul in care va arata noua sigla VW, dar se pare ca aceasta va imbraca o forma specifica imaginilor 3D.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Mini își revizuiește planurile sale de electrificare din cauza ritmului prea mic al vânzărilor de mașini electrice. Motoarele termice vor face parte din ofertă și după 2030. (18.04)
-
Constructorul italian de automobile anunță un nou nivel de echipare de bază pentru SUV-ul Grecale. Acesta înlocuiește vechiul nivel GT și se numește chiar Grecale. Motorizarea este una mild-hybrid și oferă 300 de cai putere. (18.04)
-
Porsche a stabilit un nou record pe Nürburgring pentru mașinile cu transmisie manuală cu noul 911 GT3. Pilotul de uzină Jorg Bergmeister a reușit să înregistreze un timp de 6:56.294 cu un 911 GT3 din 2025 echipat cu transmisie manuală în 6 trepte. (18.04)
-
Noul Volvo S90 facelift: display central de 11.2 inch și versiune PHEV cu 80 km autonomie electrică
-
Acesta este noul Subaru Outback: două motorizări cu până la 260 CP
-
Renault a dezvoltat un sistem hibrid care poate fi montat în mașinile electrice
-
Hyundai prezintă o nouă generație de motoare hibride: consum mai mic cu 45%
-
Noi detalii despre Mazda EZ-60: versiune cu motor termic pe post de generator
Personal imi face o mult mai mare placere sa vad sigle cu origini indepartate ca Ford, Mercedes, BMW sau Volvo (lista poate continua mult si bine) pe niste masini super-moderne decat sa numar schimbarile de sigla de pe modelele Fiat de-a lungul anilor!
Deoarece sigla iti inspira parca perpetuarea valorilor traditionale de la un model consacrat al unei marci la noul model care se lanseaza te face sa regasesti in acesta o identitate deja bine conturata.
Dar nu trebuie nici sa fim reticenti la nou si de aceea cel mai bine este sa asteptam sa sa vedem cu ce ne va "surprinde" constructorul german!
Si calitatea !
din nefericire din ce in ce mai multi nemultumiti de vw.