VW isi schimba sigla
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Intr-o lume in care imaginea si promovarea ei reprezinta cele mai sigure bilete catre succes constructorii auto nu pot sta departe de aceste realitati si se adapteaza la ele.
Dupa ce Fiat a venit cu o noua sigla la lansarea modelului Bravo si alti producatori se gandesc la o restilizare a imaginii.
Astfel, primul producator auto din Europa, Volkswagen, isi va promova marca din 2008 printr-o noua emblema. Astazi, presa germana a anuntat ca Volkswagen va prezenta un logo odata cu lansarea viitorului model Golf VI , la Salonul Auto de la Geneva de anul viitor.
Schimbarea de imagine reprezinta una dintre ambitiile boss-ului VW, Martin Winterkorn, care a dorit o sigla mult mai atragatoare. Inca nu se cunosc detalii privind modul in care va arata noua sigla VW, dar se pare ca aceasta va imbraca o forma specifica imaginilor 3D.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Personal imi face o mult mai mare placere sa vad sigle cu origini indepartate ca Ford, Mercedes, BMW sau Volvo (lista poate continua mult si bine) pe niste masini super-moderne decat sa numar schimbarile de sigla de pe modelele Fiat de-a lungul anilor!
Deoarece sigla iti inspira parca perpetuarea valorilor traditionale de la un model consacrat al unei marci la noul model care se lanseaza te face sa regasesti in acesta o identitate deja bine conturata.
Dar nu trebuie nici sa fim reticenti la nou si de aceea cel mai bine este sa asteptam sa sa vedem cu ce ne va "surprinde" constructorul german!
Si calitatea !
din nefericire din ce in ce mai multi nemultumiti de vw.