VW isi schimba sigla
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Intr-o lume in care imaginea si promovarea ei reprezinta cele mai sigure bilete catre succes constructorii auto nu pot sta departe de aceste realitati si se adapteaza la ele.
Dupa ce Fiat a venit cu o noua sigla la lansarea modelului Bravo si alti producatori se gandesc la o restilizare a imaginii.
Astfel, primul producator auto din Europa, Volkswagen, isi va promova marca din 2008 printr-o noua emblema. Astazi, presa germana a anuntat ca Volkswagen va prezenta un logo odata cu lansarea viitorului model Golf VI , la Salonul Auto de la Geneva de anul viitor.
Schimbarea de imagine reprezinta una dintre ambitiile boss-ului VW, Martin Winterkorn, care a dorit o sigla mult mai atragatoare. Inca nu se cunosc detalii privind modul in care va arata noua sigla VW, dar se pare ca aceasta va imbraca o forma specifica imaginilor 3D.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Ford Motor Company a anunțat o investiție de 4.4 miliarde de euro pentru a-și transforma operațiunile europene. Principalul scop este cel de a reduce costurile și de a-și crește competitivitatea pe continent. (11.03)
-
Porsche Automobil Holding SE este cel mai mare acționar din cadrul Grupului Volkswagen. Compania se așteaptă la pierderi de 20 de miliarde de euro pentru anul fiscal 2024. (10.03)
-
Competiția de design YouClip, în care 3 școli de design concurează pentru dezvoltarea unui nou accesoriu Dacia, se apropie de final. În competiție au rămas 4 proiecte, câștigătorul urmând să fie anunțat pe parcursul lunii martie. (10.03)
-
Adio, Ford Focus: producția va ajunge la final în luna noiembrie
-
Noul Subaru Forester a ajuns în România: start de la 40.850 de euro
-
Echilibru
-
Acesta este noul Volvo ES90: 700 km autonomie și versiune cu 680 CP
-
Șeful de design de la Volkswagen confirmă întoarcerea butoanelor fizice: "Este o mașină, nu un telefon"
Personal imi face o mult mai mare placere sa vad sigle cu origini indepartate ca Ford, Mercedes, BMW sau Volvo (lista poate continua mult si bine) pe niste masini super-moderne decat sa numar schimbarile de sigla de pe modelele Fiat de-a lungul anilor!
Deoarece sigla iti inspira parca perpetuarea valorilor traditionale de la un model consacrat al unei marci la noul model care se lanseaza te face sa regasesti in acesta o identitate deja bine conturata.
Dar nu trebuie nici sa fim reticenti la nou si de aceea cel mai bine este sa asteptam sa sa vedem cu ce ne va "surprinde" constructorul german!
Si calitatea !
din nefericire din ce in ce mai multi nemultumiti de vw.