Esential
16.500 | de euro va fi pretul versiunii standard a modelului Golf VI. |
Volkswagen a pregatit bomba acestui sfarsit de sezon pentru Salonul Auto de la Paris: noul model Golf VI. Cu un design si tehnologii noi, Golf VI se vrea a fi modelul numarul unu la vanzari pe Batranul Continent.
Pentru acest lucru, Volkswagen a mai pregatit o surpriza. Este vorba de pretul noului model. Conform unor surse neoficiale, noul Golf VI, care va intra pe piata din luna septembrie, va costa in versiunea standard 16.500 de euro, adica cu doar 200 de euro mai mult fata de actualul model.
Volkswagen anunta pentru Golf VI in versiunea standard echipat cu motor pe benzina un consum cu 28% mai mic fata de actualul model.
VW Golf a fost lansat in 1974 si a fost vandut pana in prezent in aproape 26 milioane de exemplare, fiind unul dintre cele mai de succes modele auto create vreodata in lume.
Via | Automobiles Review
Nu mai zic ca era vorba de cifre!
200 NU 2000! Pretul era exprimat pentru piata germana!
@R: acum nu se mai folosesc multe din motorizarile care au existat pe Golf initial. De exemplu 1.6 si 1.6 fSI, nu se mai comercializeaza (cel putin in Romania. Daca amicul tau si-a luat 1.4 cu motor de 80 cp, in mod sigur nici asta nu va mai fi pe noua generatie.
@Radu. Intre Golf I si II ai vazut tu mari diferente de design?!! Dupa tine si ala ar fi fost tot un face-lift. Tocmai asta este filosofia germana in materie de masini. Chiar daca vorbim despre o generatie noua, ea tot are ceva din prima generatie ... Pune alaturi o pisicuta si o serie 3 actuala (diferenta de doua generatii) si ai sa vezi ca au ceva comun.
Ceea ce nu inteleg multi, este faptul ca o garantie extinsa denota tocmai o lpsa de fiablitate. Cu alte cuvinte ei iti iau banii pe revizii 5 ani (Fiat) sau 7 ani (Kia - Hyundai) si in schimb isi permit sa-ti carpeasca masina 5/7 ani in garantie. De nu da BMW garantia asta? Sau Audi? Sau, poftim Citroen (sa nu se zica ca sunt prea filogerman -:)) Tocmai pentru ca masinile lor sunt suficient de fiabile ca sa nu fie nevoiti sa momeasca publicul cu "vrajeli" de astea. Ai sa-mi spui acum ca Fiat ii bate si pe astia la fund ?! Cu ce ma incalzeste o garantie lunga daca maisna mea sta mai mult in service de "fiabila" ce este? Iar design-ul e o chestie de gust. Eu iti respect sicer parerea, dar argumente gen "e mai frumoasa" sunt pur si simplu neconcludente. Nu suntem membrii ai unui institut de design auto astfel incat sa putem emite pareri obiective legate de formele unei masini. Ai dreptate pe undeva, totusi... Nu prea ma pasioneaza Bravo (desi am pus mana pe ea). Si asta tocmai pentru ca (neintentionat, ca si masini de serviciu) am avut de-a face cu destule monumente de fiabilitate italiana pana acum (Albea, Seicento, Brava, Punto etc ...).
aaaa si dak vreti un motor adevarat diesel ... asteptati sa apara si in romania noul motor de la fiat 1.6 multijet... va da pe spate;) ...are putere cat un 2.0 TDI. si consuma cat jumate din cat papa asta:))
pararea mea e ca bravo e cel putin la acelasi nivel cu golf'u....cel putin
Te rog frumos taranel sa te abtii de la comentarii in care faci comparatii intre o masina si un fiat. Nu uita ca este un site pentru cunoscatori de masini nu pentru zugravi posesori de ieftineala JET. Mai bine te stergi de varul de pe umeri si ne lasi cu macaronarii tai.
mai bine zugrav decat taran ca tine. pana ca si numele tau e de taranoi. aici ne dam cu parerea despre masini si nu facem referire la cei care posteaza mesaje. esti un afon care inca se mai plimba in caruta si miroase a balega de cal.
Atunci nu inteleg reclama deshantzata la Fiat Bravo sau coreeni... Sper ca nu e vreun dealer in cautare de clienti.
Industria auto nu mai e ce a fost. Si aici includ si VW si BMW si Mercedes, dar si Fiat, Hyundai, Opel. Fiabilitatea a scazut mult, materialele au fost inlocuite cu altele mai usoare, productia de piese s-a mutat in tari mai 'exotice' si tot asa.
Dar parca tot n-as compara Golful cu Fiat :-)
Si preturiile sunt echivalente dar la dotari mult inferiare pt. Golf. Mie mi se pare un pret mare 16500.
mai vorbeati de motoare slabe..ce sa zic de conceptul blue motion:si aia e tot un lucru slab?? sau nu aveti incredere in cifrele prezentate?uitati-va la expertii care au facut o tura cu modelele respective si la ce au avut de zis dupa si abia dupa asta mai stam de vorba