Volkswagen a anunţat oficial faptul că cea mai recentă generaţie a lui Golf va primi o trei pachete speciale tehnice şi de design reunite sub sigla R-Line. Modelul german revine astfel în atenţia fanilor săi prin modificări stilistice interesante care ar putea să-i atragă pe cei care nu au fost până acum mulţumiţi de look-ul "de bază" al modelului din Wolfsburg.
Conform celor de la Volkswagen, pachetul exterior R-Line, pe care clienţii şi-l vor putea comanda adiţional din lista de opţionale ale lui Golf, include apariţia logo-ului R-Line pe grila frontală de culoare negru glossy, acesta fiind dublat de spoilere faţă şi spate modificate, de prize de aer mărite şi de un difuzor de aer modificat şi vopsit în negru.
Dacă doriţi modificări la nivelul interiorului, acestea vor aduce un plus de feeling sport în habitaclu şi constau în scaune cu margini accentuate şi inserţii Alcantara care promit o excelentă susţinere laterală, volan multifuncţional sport şi schimbător îmbrăcate în piele, pedalier din inox, lumini ambientale şi prezenţa logo-ului R-Line pe ecranul display-ului central.
Opţional, doritorii pot cere scaune îmbrăcate în piele Vienna, acestea dublând preţul iniţial al pachetului interior. Un al treilea pachet R-Line vizează partea tehnică a modelului german, acesta beneficiind de o suspensie sport, de direcţie progresivă mult mai exactă şi de geamuri laterale şi lunetă întunecate. Adiţional se poate comanda modelul de jante Salvador, disponibil în două dimensiuni: 17 şi 18 inch.Preţurile germane pentru pachetele R-Line pornesc de la 430 de euro pentru kitul tehnic şi urcă până la 2115 euro pentru pachetul de interior cu scaune acoperite cu piele Vienna.
În România, preţurile R-Line nu au fost încă anunţate.via Volkswagen
Rapidoaica!
Asa cum zicea si compatriotul din al doilea mesaj, pretul unui golf este mult mai mare decat te-ai putea astepta. Daca faci o echivalenta relevanta pentru masina asta cu dotari peste medie o sa vezi ca este mai scumpa decat toate modelele competitoare din segment (non premium). Daca mai punem la socoteala si faptul ca VW au cele mai mici reduceri de preturi o simpla aritmetica arunca Golf-ul pe ultimul loc la capitolul pret in segment.
Problema este ca asta se pare ca nu e o problema... ca sa zic asa :)
Eu sunt convins ca treaba asta a fost studiata foarte bine. Adica sa faci un interior cu simt premium (care chiar este asa) foarte bine organizat, placut ca design (pe viu este superb), sa nu epatezi la exterior insa sa ai grija de cateva detalii stilistice (nefacand intentionat masina prea sexy) si sa mergi pe o gama de preturi ceva mai ridicata + greutatea numelui = succes. Se pare ca oamenii care dispun de un pic mai multi bani decat sa zicem 15.000euro asta vor... marea lor majoritate.
Ca urmare cifrele nu mint.
De aceea ma gandesc ca "aproape" orice bullshit baga VW in pachetul RLine acesta o sa se cumpere... si cu marja de profit mare.