VW Golf preia motorul 1.8 TSI 160 CP de la Passat

De Bogdan Mirică
Publicat Joi, 27.08.2009
Pentru a putea face fata cererii pentru motorul 1.4 TSI de 160 de cai putere, Volkswagen a gasit o solutie temporara: imprumutarea unitatii de 1.8 litri si aceeasi putere, de la fratele mai mare Passat.

Noua generatie a modelului Golf se pare ca este deja un succes care nu poate fi contestat de nimeni. Comenzile inregistrate de Volkswagen depasesc asteptarile si pun oarecum in dificultate constructorul german. Se pare ca publicul prefera in numar mare unitatea de 1.4 litri TSI si 160 de cai putere, lucru neanticipat de VW.

Pentru a face fata cererii si pentru a nu crea sincope in livrarea noului Golf cu motorizarea amintita mai sus, Volkswagen a anuntat ca va introduce temporar in gama modelului compact o noua unitate pe benzina asemanatoare. Este vorba despre motorul de 1.8 litri si 160 de cai putere, regasit in prezent pe fratele mai mare Passat.

Cum era si normal, performantele Golf-ului cu motor de Passat vor fi mai bune insa nu cu mult fata de cele ale versiunilor de putere apropiate, deja existente in gama. In materie de consum insa, unitatea de 1.8 nu va sta asa de bine ca cea de 1.4 litri, valoarea medie fiind de 6.8 litri/100 de km, comparativ cu doar 6.3 litri/100 km.

In aceste conditii este de asteptat ca Volkswagen sa ofere un discount de cel putin 1000 de euro pentru versiunea surogat, 1.8 TSI si 160 de cai putere.

via | Autoblog

Comentarii (27)

  • Narcis
    nu inteleg nimic
    Dar de unde este aceasta masina? Si de ce o cumpara?
    8 11
  • vladimir
    un motor mai greu cu consum mai mare si cu taxe mai mari. De ce oare nu sare lumea in sus de bucurie?
    9 5
  • ce farisei sunt astia de la vw...!!
    cica " lucru neanticipat de VW " :))

    Hai lasati-o ca macane! Puneti niste vanzari inexistente pe seama proastei organizari sau intentiei de a scapa de pe stoc de motorizari prea putin cerute cum e 1.8 TSI 160cp... Pacat totusi ca va lasati asa manipulati de niste siretlicuri vw...
    19 12
  • Semtex
    Trebuie sa recunosti tostusi ca e de admirat cum reuseste departamentul de marketing sa transforme orice blocaj de stoc intr-un avantaj :))
    14 3
  • george
    PAFARISTI SI HABARNISTI
    @ Narcis

    Masina asta e din Burkina-Fasso si o cumpara lumea fiindca e facuta din lemn de bambus. Daca te duci la pescuit, poti s-o folosesti ca barca.

    @ vladimir

    Consumul e mai mare doar pe hartie. In realitate ar putea fi la fel sau poate chiar mai mic...

    @ Vasi27 & Semtex

    De la Golf in sus, Volkswagen producea pe comanda (cu foarte mici exceptii) chiar si in perioade de crestere economica. Si asta fiindca sunt masini cu posibilitati de indivudualizare enorme (comparativ cu japonezele, de exemplu). Acum, pe criza, si si la un model nou lansat, chiar nu au nici un motiv sa produca pe stoc.
    12 17
  • Semtex
    @george
    da mah... Ferrari si vw ce mai produc pe comanda... :))
    ALOOO!!! Pamantul catre george!!! Crezi ca nu gasesti masini cu stocaj la vw? Ce dracu aberezi atata?! Cand ai fost ultima data intr-un showroom vw?
    13 9
  • @Vasi27
    de macanit macani tu si macani prost. se pare ca nu ai vazut informatiile legate de succesul vw golf sau de succesul vw in general pe perioada asta de criza
    7 9
  • george
    TU NU STII CE INSEAMNA STOC
    @ Semtex

    daca afirmi asa ceva.
    Masinile de showroom sunt o parte extrem de mica din totalul productiei si au acelasi statut la orice marca.
    Daca tot ai fost in showroom VW, te-ai uitat si pe o lista de optionale? Ai vazut cate optionale individuale sunt acolo? Ai vazut cate are Honda la Civic?
    8 10
  • Steven Seagal
    George vezi ca agiti spiritele aici si nu imi place. Vezi ca stiu karate
    6 6
  • Semtex
    bai baiatule, optionale au toti constructorii, ca vw are mai multe n-are relevanta aici... daca te duci si spui ca vrei un vw golf iti spun ce au ce au pe stoc (optiuni, culoare etc ) , daca il vrei bine, daca nu astepti 3 luni. Simplu!
    10 3
  • Mascariciul
    Oricat ai vrea sa il faci pe @george sa inteleaga nu vei reusi.De ce? Pentru ca creierul lui e cat o aluna.
    9 9
  • cam gresesti nenea George...
    George, varul meu lucreaza la PoRo la vanzari si au masini cacalau pe stoc, ca sa ma exprim mai academic. Bineinteles, configurate cu majoritatea optionalelor dorite in general de clienti. Se ajunsese ca un singur dealer sa aiba si sute de unitati pe stoc si nu ii prinsese criza cu masinile nevandute.
    Drept urmare, au micsorat preturile la greu.
    Si VW are linii de echipare cum ar si Honda: La VW avem Comfortline, Tredline, Highline, la Honda avem Comfort, Elegance, Executive.
    La VW trebuie sa dai bani grei pentru un ESP, un scaun incalzit, un Xenon, o piele, o oglinda rabatabila electric, chiar si pe Highline, chestii care pe Executive sau chiar pe Elegance la Honda le ai deja in pachet.
    Acum, daca tie ti se pare ok sa dai bani mai multi pentru niste dotari de bun simt in zilele noastre si sa astepti 2 luni pana-ti vine masina, spre desoebire de Honda unde le ai deja si masina vine in maxim 1 saptamana daca nu-i pe stoc in tara, asta e partea a 2-a. Nu mai vorbim de faptul ca la ce face VW costul de productie e net superior fata de tehnica japoneza.

    Cat despre Golf, se vinde bine la ei acasa, in rest, vanzarile sunt cu mici variatiuni cam in aceeasi nota. Spre exemplu, in Romania, nu duduie chiar asa de tare la vanzari, iar in comparatie cu i30, Ceed, Octavia paleste rau de tot.
    11 4
  • @PAULICA
    esti amuzant baiete! din 2009 cam toate vw au standard esp, inclusiv polo! nu poti compara golf cu troacele coreene pt ca pretul si performantele difera cu mult!
    Mai informeaza te inainte sa postezi!
    Iar cererea pt 1,4 tsi se datoreaza performantelor exceptionale ale motorului! Si iti spun asta din postura de posesor 1,4 tsi!
    Degeaba livreaza Honda masinile imediat, ca le numeri pe degete nr corespunzator fiecarei luni!
    6 11
  • Honda nu nu umbla cu fofarlica cum fac nesimtitii astia de la vw !
    8 5
  • Iar Cafteala?
    Aberăm pe o tema dată?
    Masini pe stoc are fiecare dealer, pe cele care se vand prostimii, scuzati-mi expresia.
    Singurul lucru remarcabil aici este "de asteptat ca Volkswagen sa ofere un discount de cel putin 1000 de euro pentru versiunea surogat". Astrept anuntul PoRo pe tema asta!
    Conduceti atent, ca am treaba in oras si ies cu masina ;)
    5 0
  • andrei
    Honda e o masina de traditie, japoneza. Nu se va compara nicidata VW cu Honda ;). VW a fost si va ramane "Masina poporului".
    5 9
  • Semtex
    georgele...pana la urma era vba de stocajul de motoare din cadrul uzinei... ai cam deviat tu asa da te-am lasat ca...
    3 1
  • baselu'
    Daca nu se pregatesc sa scoata ceva calumea si-o va fura rau de tot HONDA spun asta ca posesor de honda din 98.
    3 2
  • george
    DECI
    @ Paul
    Ce se intampla cu VW in Romania e o anomalie. Fiindca livrarea in tarile lumii a 3-a (printre care si Rumanica) se face la 3-4-5 luni, ca sa nu piarda clientii, importatorul si-a facut stocuri. Afara, dealerii VW nu prea fac stocuri. Mai ales la modele de la Golf in sus.
    N-am inteles ce-ai vrut sa spui cu "tehnica japoneza". Te referi la logistica de productie?

    @ xss
    Poate dai si exemple oncrete referitoare la chestia asta...
    @ andrei
    This is the way brainwashed people talk.
    @ Semtex
    Buna dimineata! Logistica de la VW este una dintre cele mai bine puse la punct ever. La uzinele VAG se aplica "just in time delivery".
    Si inca ceva. TSI-ul de 1.8 se mai pune si pe Passat, Octavia si altele. Deci au unde sa "dreneze" "stocurile"...
    7 7
  • ce ras
    cea nai mare prostie de masina ii vag asta la tampenia asta e masina nai unde sa ii sudezi si tu un porbagaj pe masina
    4 2
  • george
    TeDeIst?
    @ N1Ku

    Te exprimi la fel de coerent si clar precum unii dintre fanii VAG dar, din ceea ce am reusit eu sa descifrez, am senzatia ca nu esti... Am ghicit?
    0 1
  • N1Ku
    Il strang ochelarii intorsi la ceafa, altfel ar fi mai coerent ca doar e fan vag.
    2 0
  • Cristi
    sub acoperire
    eu cred ca e brunetu ala :))
    0 0
  • @Vlad, ESP o fi acum, ca ii obliga normele UE, dar acum 2-3 ani masini de genul Polo aveau doar un airbag pentru sofer. In rest, pt o piele, un xenon sau ce am mai zis eu, platesti bani grei. Si mai usor cu apelative gen 'baietica', ca nu ne-am ciocnit bagajele in Gara de Nord. Intereseaza-te tu inainte sa vorbesti ca un smecheras de colt de bloc, Vladutzel. Ciao!
    @George, ai pe jumatate dreptate, in sensul ca, intr-adevar, timpul de asteptare e mai scurt pentru piata lor, spre exemplu, dar ce iti spune asta despre seriozitatea firmei? Sa inteleg ca face discriminari intre clienti, sau tot nu-i multumeste ca Romania e una din pietele cele mai valorase pentru ei?
    Prin tehnica japoneza, ma refeream la fabricarea in stil "have it or leave it" in 2-3-4 variante cu posibilitati mici de configurare. Asta inseamna bani cheltuiti mai putin pe logistica interna si pe gadgeturi si mai multi pentru calitate. Una e cand ai achizitii de tehnica bazate pe statistici si alta e cand stii de la inceput ce iti trebuie si in ce cantitate, negociezi altfel si cu furnizorii. Asa au acaparat japonezii pietele asiatice si americane. ;)
    2 0
  • george
    ACEEASI SERIOZITATE PESTE TOT
    @ Paul

    Cand esti un producator de orice si vorbesti depre o piata care iti absoarbe zero virgula ceva din productie, si uzinele nu fac fata sa satisfaca cererea generala, ce vei face? Vei servi prompt acea piata sau pe cea care-ti inghite 20 - 30 % din productie? Asa am patit eu cand mi-am luat masina si ii inteleg perfect. Mi-au spus ca se livreaza in cca 4 luni si a venit in 3 luni si o saptamana.

    In alta ordine de idei, ai mare dreptate cu sistemul de productie. Japonezii au o abordat aceasta atitudine oarecum aroganta de a trata clientii si totusi au reusit in mare masura. Dar inchpiuie-ti cum ar fi fost calitatea japoneza daca adoptau sistemul VAG.
    De aceea, VAG e de admirat ca poate sa lucreze cu o gama atat de stufoasa, sa le faca relativ bune si sa si vanda in prostie...
    2 1
  • Am plecat de la masini si am ajuns la..
    ..strategii de afaceri si administrare.
    VAG, japonezi, indieni, americani toti folosesc acum strategii de afaceri si administrare bazate pe cele implementate de japonezi dupa WW2.
    Dar intervine marketingul care zice ca durata de viata a unui autovehicul este de 8 ani ca altfel nu mai vindem.
    Cat se tine fiecare producator de asta in momentul asta e greu de cunatificat de noi micii proprietari.
    Ce putem face e sa vorbim cu cei care au parcuri mari de masini si sa vedem ce spun ei!!!
    Eu zic ca asta e mai buna, tu zici ca aia, ala cu 200 de masini stie sigur care sunt cele mai cele.
    Conduceti cu grija peste weekend sa apucam sa citim stirile de saptamana viitoare!
    1 0
  • george
    CE NU STII TU
    @ cozaappz

    e ca strategiile alea au fost aduse in Japonia de un american...

    In ceea ce priveste fiabilitatea, cei cu parcurile de masini nu sunt neaparat autoritatile supreme in domeniu. Poate ca sunt mai buni decat saormarii de la JD Power, dar sunt aspecte care ii impiedica sa dea verdicte.
    0 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru