VW Golf preia motorul 1.8 TSI 160 CP de la Passat
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Noua generatie a modelului Golf se pare ca este deja un succes care nu poate fi contestat de nimeni. Comenzile inregistrate de Volkswagen depasesc asteptarile si pun oarecum in dificultate constructorul german. Se pare ca publicul prefera in numar mare unitatea de 1.4 litri TSI si 160 de cai putere, lucru neanticipat de VW.
Pentru a face fata cererii si pentru a nu crea sincope in livrarea noului Golf cu motorizarea amintita mai sus, Volkswagen a anuntat ca va introduce temporar in gama modelului compact o noua unitate pe benzina asemanatoare. Este vorba despre motorul de 1.8 litri si 160 de cai putere, regasit in prezent pe fratele mai mare Passat.
Cum era si normal, performantele Golf-ului cu motor de Passat vor fi mai bune insa nu cu mult fata de cele ale versiunilor de putere apropiate, deja existente in gama. In materie de consum insa, unitatea de 1.8 nu va sta asa de bine ca cea de 1.4 litri, valoarea medie fiind de 6.8 litri/100 de km, comparativ cu doar 6.3 litri/100 km.
In aceste conditii este de asteptat ca Volkswagen sa ofere un discount de cel putin 1000 de euro pentru versiunea surogat, 1.8 TSI si 160 de cai putere.
via | Autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Volkswagen in Romania
-
Volkswagen Amarok facelift Preţ: 36.246 - 53.725 €
-
Volkswagen Arteon Preţ: 34.824 - 45.048 €
-
Volkswagen Beetle Preţ: 16.194 - 26.266 €
-
Volkswagen Beetle Convertible Preţ: 24.378 - 27.793 €
-
Volkswagen Caddy Preţ: 15.260 - 28.927 €
-
Volkswagen e-Golf facelift Preţ: 37.471 €
-
Volkswagen e-Up Preţ: 25.837 €
-
Volkswagen Golf 7 facelift Preţ: 15.844 - 38.873 €
-
Volkswagen Golf 8 Preţ: n/a €
-
Volkswagen Golf Alltrack facelift Preţ: 26.056 - 28.774 €
-
Volkswagen Golf Sportsvan (2014-prezent) Preţ: 16.874 - 26.929 €
-
Volkswagen Golf Variant facelift Preţ: 16.539 - 25.105 €
-
Volkswagen Passat (2014-prezent) Preţ: 21.307 - 40.583 €
-
Volkswagen Passat Alltrack (2014-prezent) Preţ: 34.236 - 42.901 €
-
Volkswagen Passat Variant (2014-prezent) Preţ: 23.361 - 41.838 €
-
Volkswagen Polo Preţ: n/a - 21.109 €
-
Volkswagen T-Roc Preţ: 16.944 - 29.863 €
-
Volkswagen T5 Multivan (2009-2016) Preţ: 30.390 - 55.228 €
-
Volkswagen Tiguan Preţ: 21.205 - 36.873 €
-
Volkswagen Tiguan Allspace Preţ: 26.067 - 40.655 €
-
Volkswagen Touareg Preţ: 49.111 - 60.040 €
-
Volkswagen Touran (2015-prezent) Preţ: 20.440 - 31.404 €
-
Volkswagen Up facelift Preţ: n/a - 12.252 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
Hai lasati-o ca macane! Puneti niste vanzari inexistente pe seama proastei organizari sau intentiei de a scapa de pe stoc de motorizari prea putin cerute cum e 1.8 TSI 160cp... Pacat totusi ca va lasati asa manipulati de niste siretlicuri vw...
Masina asta e din Burkina-Fasso si o cumpara lumea fiindca e facuta din lemn de bambus. Daca te duci la pescuit, poti s-o folosesti ca barca.
@ vladimir
Consumul e mai mare doar pe hartie. In realitate ar putea fi la fel sau poate chiar mai mic...
@ Vasi27 & Semtex
De la Golf in sus, Volkswagen producea pe comanda (cu foarte mici exceptii) chiar si in perioade de crestere economica. Si asta fiindca sunt masini cu posibilitati de indivudualizare enorme (comparativ cu japonezele, de exemplu). Acum, pe criza, si si la un model nou lansat, chiar nu au nici un motiv sa produca pe stoc.
ALOOO!!! Pamantul catre george!!! Crezi ca nu gasesti masini cu stocaj la vw? Ce dracu aberezi atata?! Cand ai fost ultima data intr-un showroom vw?
daca afirmi asa ceva.
Masinile de showroom sunt o parte extrem de mica din totalul productiei si au acelasi statut la orice marca.
Daca tot ai fost in showroom VW, te-ai uitat si pe o lista de optionale? Ai vazut cate optionale individuale sunt acolo? Ai vazut cate are Honda la Civic?
Drept urmare, au micsorat preturile la greu.
Si VW are linii de echipare cum ar si Honda: La VW avem Comfortline, Tredline, Highline, la Honda avem Comfort, Elegance, Executive.
La VW trebuie sa dai bani grei pentru un ESP, un scaun incalzit, un Xenon, o piele, o oglinda rabatabila electric, chiar si pe Highline, chestii care pe Executive sau chiar pe Elegance la Honda le ai deja in pachet.
Acum, daca tie ti se pare ok sa dai bani mai multi pentru niste dotari de bun simt in zilele noastre si sa astepti 2 luni pana-ti vine masina, spre desoebire de Honda unde le ai deja si masina vine in maxim 1 saptamana daca nu-i pe stoc in tara, asta e partea a 2-a. Nu mai vorbim de faptul ca la ce face VW costul de productie e net superior fata de tehnica japoneza.
Cat despre Golf, se vinde bine la ei acasa, in rest, vanzarile sunt cu mici variatiuni cam in aceeasi nota. Spre exemplu, in Romania, nu duduie chiar asa de tare la vanzari, iar in comparatie cu i30, Ceed, Octavia paleste rau de tot.
Mai informeaza te inainte sa postezi!
Iar cererea pt 1,4 tsi se datoreaza performantelor exceptionale ale motorului! Si iti spun asta din postura de posesor 1,4 tsi!
Degeaba livreaza Honda masinile imediat, ca le numeri pe degete nr corespunzator fiecarei luni!
Masini pe stoc are fiecare dealer, pe cele care se vand prostimii, scuzati-mi expresia.
Singurul lucru remarcabil aici este "de asteptat ca Volkswagen sa ofere un discount de cel putin 1000 de euro pentru versiunea surogat". Astrept anuntul PoRo pe tema asta!
Conduceti atent, ca am treaba in oras si ies cu masina ;)
Ce se intampla cu VW in Romania e o anomalie. Fiindca livrarea in tarile lumii a 3-a (printre care si Rumanica) se face la 3-4-5 luni, ca sa nu piarda clientii, importatorul si-a facut stocuri. Afara, dealerii VW nu prea fac stocuri. Mai ales la modele de la Golf in sus.
N-am inteles ce-ai vrut sa spui cu "tehnica japoneza". Te referi la logistica de productie?
@ xss
Poate dai si exemple oncrete referitoare la chestia asta...
@ andrei
This is the way brainwashed people talk.
@ Semtex
Buna dimineata! Logistica de la VW este una dintre cele mai bine puse la punct ever. La uzinele VAG se aplica "just in time delivery".
Si inca ceva. TSI-ul de 1.8 se mai pune si pe Passat, Octavia si altele. Deci au unde sa "dreneze" "stocurile"...
Te exprimi la fel de coerent si clar precum unii dintre fanii VAG dar, din ceea ce am reusit eu sa descifrez, am senzatia ca nu esti... Am ghicit?
@George, ai pe jumatate dreptate, in sensul ca, intr-adevar, timpul de asteptare e mai scurt pentru piata lor, spre exemplu, dar ce iti spune asta despre seriozitatea firmei? Sa inteleg ca face discriminari intre clienti, sau tot nu-i multumeste ca Romania e una din pietele cele mai valorase pentru ei?
Prin tehnica japoneza, ma refeream la fabricarea in stil "have it or leave it" in 2-3-4 variante cu posibilitati mici de configurare. Asta inseamna bani cheltuiti mai putin pe logistica interna si pe gadgeturi si mai multi pentru calitate. Una e cand ai achizitii de tehnica bazate pe statistici si alta e cand stii de la inceput ce iti trebuie si in ce cantitate, negociezi altfel si cu furnizorii. Asa au acaparat japonezii pietele asiatice si americane. ;)
Cand esti un producator de orice si vorbesti depre o piata care iti absoarbe zero virgula ceva din productie, si uzinele nu fac fata sa satisfaca cererea generala, ce vei face? Vei servi prompt acea piata sau pe cea care-ti inghite 20 - 30 % din productie? Asa am patit eu cand mi-am luat masina si ii inteleg perfect. Mi-au spus ca se livreaza in cca 4 luni si a venit in 3 luni si o saptamana.
In alta ordine de idei, ai mare dreptate cu sistemul de productie. Japonezii au o abordat aceasta atitudine oarecum aroganta de a trata clientii si totusi au reusit in mare masura. Dar inchpiuie-ti cum ar fi fost calitatea japoneza daca adoptau sistemul VAG.
De aceea, VAG e de admirat ca poate sa lucreze cu o gama atat de stufoasa, sa le faca relativ bune si sa si vanda in prostie...
VAG, japonezi, indieni, americani toti folosesc acum strategii de afaceri si administrare bazate pe cele implementate de japonezi dupa WW2.
Dar intervine marketingul care zice ca durata de viata a unui autovehicul este de 8 ani ca altfel nu mai vindem.
Cat se tine fiecare producator de asta in momentul asta e greu de cunatificat de noi micii proprietari.
Ce putem face e sa vorbim cu cei care au parcuri mari de masini si sa vedem ce spun ei!!!
Eu zic ca asta e mai buna, tu zici ca aia, ala cu 200 de masini stie sigur care sunt cele mai cele.
Conduceti cu grija peste weekend sa apucam sa citim stirile de saptamana viitoare!
e ca strategiile alea au fost aduse in Japonia de un american...
In ceea ce priveste fiabilitatea, cei cu parcurile de masini nu sunt neaparat autoritatile supreme in domeniu. Poate ca sunt mai buni decat saormarii de la JD Power, dar sunt aspecte care ii impiedica sa dea verdicte.