- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Intern
Ultimele stiri din Intern
-
Potrivit celui mai nou raport al Asociației Constructorilor de Automobile din România, vânzările de mașini noi au crescut cu peste 1% în luna octombrie. Totodată, a fost înregistrată și o creștere de 4% în ultimele 10 luni. (04.11)
-
Volvo a anunțat oficial prețurile noului XC90 pe piața din România. SUV-ul de lux al suedezilor pleacă de la 89.500 euro în țara noastră. (01.11)
-
Ford Otosan a anunțat oficial înființarea noii linii de asamblare a bateriilor pentru mașini electrice la uzina de la Craiova. Noile baterii produse în România vor ajunge la 3 modele electrice noi, asamblate la rândul lor în țara noastră. (30.10)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
VW Golf GTD este disponibil in Romania de la 19.265 euro
AC14
PS despre puterea sa reala am indoieli caci cam la toate modelele VW rotunjeste in plus puterea pe hartie si taie din coada la consum.
Eu mai degraba as fi obiectiv, si as spune ca VW este unul din producatorii care ofera produse al caror pret este direct proportional cu calitatea si fiabilitatea. Nu zice nimeni ca nu se poate mai bine si ca nu sunt altii care le fac mai bine, DAR totusi, multi producatori isi iau ca etalon modelele germane, si in special modelele VW.
Asa ca hai sa nu mai tot dam din gura ca prostii si sa lasam pe cei care chiar sunt in masura sa dea un verdict unei masini, verdict ce rezulta din anumite teste efectuate, iar cei care sunt doar cititori de presa sau site-uri despre automobile sa taca, sau sa nu traga concluzii pripite.
E normal ca fiecare are o masina in viata de zi cu zi, si are probleme cu ea, dar pana la urma dupa cum grijesti de ea, asa ai si parte de ea. Si daca cineva cu un anumit model a avut o problema mai serioasa cu masina nu inseamna ca toate sunt la fel. Poate acel cineva pur si simplu si-a batut joc de masina aia !!!
Singurul lucru care ma deranjeaza e intr-adevar tractorasul, dar nu asa de mult. Poate doar pe cei din afara masinii.
Eu cred ca sunteti rautaciosi cu comentariile voastre sau doar vreti sa creati conflicte ca sa generati trafic.
Orice masina iti alegi, conteaza cum o folosesti ca sa te tina.
In rest sunt doar chestiuni de gust.
Si inainte sa-mi sariti la gat, am avut pana si un Matiz, o masina extraordinara de oras. Toate cele bune!
Apoi, am auzit multe cazuri in care motoarele "slabe si defectoase" de la VW au atins milionu de km (de renault inca nu am auzit asa ceva)... Intr-adevar se stie faptul ca turbinele de pe VW sunt cam sensibile, insa nu poti sa judeci o marca dupa un astfel de lucru nu foarte important. Pana la urma (vorba lui hunter) cum o grijesti .... asa o ai.
Cat despre consum, chiar VW sunt recunoscute pt consum rezonabil, chiar mic.
Asadar, nu vorbiti numa sa va aflati in treaba.
Cum bine spunea "sak" - e o chestiune de gust si de ce nu si de buget. Pana la urma o masina e buna daca iti faci treaba cu ea si nu trebuie neaparat sa te tina nşpe ani, ca orice merge spre mai bine si piata trebuie sa fie in miscare.
Replica de meltean. Nu prea cred ca am lasat de inteles ca as fi sofer de VAG. Nu cred ca am zis "VW e cea mai traznet marca din lume, restul nu exista pentru mine". Daca unii sunt atata de ingusti la minte incat citesc pe sarite si chiar nu judeca inainte de a scoate 3 cuvinte pe gura vis-a-vis de orice problema, mai bine sa nu isi mai chinuie neuronii.
Pe unii ii dor ochii: -mergeti domn'lor la doctor
Unii au sechele din copilarie: s-au plimbat numai cu S.H. din strainatate ,vechi de 10 ani,si acuma nu mai stiu cum este o ADEVARATA masina
Altii delireaza: -au ramas in trecut ,li s-a taiat filmul de vreo 5-6 ani ,cand motoarele diesel erau adevarate tractoare
Altii se cred destepti daca tasteaza ca sa produca curent electric:VW are printre cele mai mici consumuri din clasele in care are masini (nu trebuie decat sa te uiti in cartea tehnica a vreunui model sau sa fi condus unul relativ nou,fara probleme),si sunt niste masini f fiabile.
Uitati-va cazacilor la VW Golf 2 care si acuma zbarnaie prin Romania.
Va plang de mila !!! Nu credeam ca mai sunt "impatimiti" sau cel putin "cunoscatori" al sfantului domeniu auto care sa nu stie/inteleaga lucruri elementare.!
La revedere,si alta data abtineti-va.Este spre binele vostru!
PS. daca nu ai condus o masina anume ( vb in general ) nu te apuca sa comentezi despre ce ai auzit la o samanta in fata blocului despre modelul respectiv, ca te umpli de cacat .
Si fara a dori sa-i jignesc pe posesorii de Renault , dar nu prea se pot face comparatii intre marca de mai sus si VW ! Comentariile de prost gust ale primilor 2 pusti nu ma mira foarte mult, pt.ca traim vremuri in care banul conteaza....nu ? Educatia este scumpa, ce mai conteaza scoala(ca are bani taticu") deci ...acesta este nivelul, doar atat puteti....Alex,Aurash si George ? Hai dati-va drumul, improscati cu noroi mai tare la fiecare articol, astept replici !!!
In ceea ce priveste selectarea comentariilor de catre Automarket....ma indoiesc profund !!
Totusi 20k pe un golf...parca un hyundai coupe imi face cu ochiu' mult mai mult...
mai degraba iei un model mai mic + cip = mai ieftin.
AM o intrebare pentru automarket: "Modelul Golf GTD beneficiaza si de un sistem de spalare al farurilor, iar oglinda pasagerului se rabateaza automat la rularea in marsarier." Oare nu e gresita propozitia asta? E foarte importanta oglinda pasagerului la rularea in marsarier. INdiferent cata vizibilitate ai avea in spate, tot ai nevoie de olginda din partea pasagerului pentru a te orienta. Util ar fi fost sa se plieze oglinzile cand se trage frana de stationare, sau eventual la buton.
Acuma legat de posturile de mai sus. Aproape in fiecare articol, trebuie sa fie cineva care sa improaste cu noroi o marca sau alta. Sunt parerile lor si trebuie respectate, dar, frumos ar fi sa vina cu argumente solide si nu cu zvonuri si speculatii din curtea blocului. Fiecare marca are probleme, dar de aici pana a o face coaja mai este cale lunga.
Nu stiu ce preturi stiti voi la compacte, dar, pretul nu mi se pare mare avand in vedere ce ofera. Nu uitati ca are punte independenta spate (masina e foarte stabila si foarte echilibrata), e dotata foarte bine din ceea ce vad si oafera si performante notabile. In plus, de cand au adoptat tehnica common-rail, motoarele TDI sunt mai silentioase, si mai economice. Sunt convins ca nu se mai aude din interior motorul.
Ce nu-mi place:
-partea spate. E pre rotunjita (vezi stopurile preluate de la Tuareg cu mici modificari), in contrast cu partea fata cu muchii ascutite si putin agresiva. Din lateral nu se vede dinamica inspirata de acest model. Aici, concurenta si-a facut temele mai bine. AU masini mai dinamice si mai frumoase ca design. Dar, daca ne uitam in curtea si istoria VAG, se vede ca ei merg foarte mult pe traditionalism.
Ce imi place:
-interiorul
-lista de dotari
-parta frontala
-motorizarea
-trenul de rulare
-calitatea fabricatiei (daca se pastreaza in aceeasi panta ascendenta cu concurenta).
Nu sunt fan VW si nici golf.
O zi buna
Oare nu merita mai mult sa luam doua masini mai proaste si sa le sudam motoarele si sa facem noi una mai buna? Am citit ce scriu unii mai sus si sunt cazut in admiratie si gandire profunda... oare chiar este asa de scumpa cum zice LEE de exemplu? Probabil ca stie el ceva, altfel nu cred ca ar comenta aiurea despre acest lucru.
Eu credeam ca ceva e scump in raport cu altceva dar vad ca nu stiam ce vorbesc.
imi pare rau, incearca s-o dai si sa iei altceva..........
bafta!
asa ca va rog frumos.. un raspuns daca se poate!!!
de asta si diferenta.
da?
Data viitoare daca vrei sa iti cumperi un model VW ia-l la second din Germania. Asta daca ai bani cash, sau vrei sa o cumperi prin leasing de la nemtzi.
De ce ?! Iti spun eu. Pentru ca in general pentru Europa de Est componente ale masinilor, si chiar si in cazul VW, nu sunt de aceesi calitate cu cele pentru Vest.
Un singur exemplu imi vine in minte in acest moment: Golf V - oglinzi exterioare. Modelele pentru Vest au rama aceea interioara, scheletul sa ii zic asa dintr-un metal compozit, cel mai probabil aluminiu si scrie pe ele Made in Germany; modelele pentru Est au acel schelet din plastic (Made in Italy sau Spain). SI atunci, cand cineva iti agata oglinda, si ti-ai cumparat un Golf de la reprezentanta de la noi, o sa iti zboare de tot, facuta tzantadari. La un model pentru piata vestica nu vei pati asa ceva, te dai jos o repozitionezi, oglinda sare in nuca ei la loc, si mai merge km buni ;)
Cat despre povestea ta....ori ai avut tu ghinion cat China, ori e umflata povestea. (si ma refer la toate problemele aparute dintr-o data, nu la faza cu service-ul ca se stie ca la orice reprezentanta a oricarei marci, la service iti strica mai rau masina nu ti-o repara)
majoritatea vw, skoda si parca ceva audi pt europa de est sint SIGUR asamblate in Sarajevo, (bosnia) si in zona libera din Ucraina (la granita cu Slovacia). componentele clar nu sint toate aceleasi .
Eu vad ca nu ai avut altceva de facut decat sa reformulezi ideea mea, spunandu-mi ceva despre care am deja habar. Mai sus am incercat doar sa dau o posibila cauza a unor descrieri legate de un tip care are ceva posibile probleme cu un model VW.
M-ai vazut pe mine zicand ceva de genu: "Stiati ca multe modele VW au componente facute cine stie pe unde ?!" Adica am parut cumva ca as fi descoperit miezul din gogoasa ?! Am fost destul de clar si bine informat prin afirmatiile facute.
Data viitoare eu zic sa nu te mai obosesti sa mai scrii ceva fara rost la o ora asa tarzie.
Sunt de parerea ta, si nu te mai obosi cu toti fraierii contra VW...
Cine are un VW stie ce are indif de vechime etc....
So.... trageti voi concluzii :)
Era discutia despre piete si acelasi produs diferit, un pic mai sus. Intrasem in paine :)
Scuze ca n-am fost mai explicit.
si am mai auzit de asemeanea cazuri la bmw, si alte marci...deci e o chestie de bafta...se mai intampla, si daca ai ghinionul sa nimeresti asa ceva, e neplacut...dar asta se intampla la o masina din cateva mii, poate zeci de mii...
iar referitor la primele comentarii, de la acei "experti" in masini: baieti, ia uitati-va voi, mai ales expertul ala cu opelul astra cdti cu cip, cine a castigat cursa de anduranta de la nurburgring la clasa motoarelor de 2 litri SUPRAALIMENTATE, ADICA TURBO...va spun eu daca nu stiti: VW SCIROCCO DIESEL, locurile 1 si 2...si masinile astea au ocupat locurile 15, respectiv 17, la general, intr-o mare de porsche, audi, bmw, masini mult mai puternice...oare de ce?! pentru ca sunt nefiabile si pentru ca le-a picat turbina facuta tandari, si au stat numai pe la boze sa o repare...
aaaa, si inca ceva, un mic amanunt, neimportant, super-opelurile astra opc au iesit in spatele vw-urilor, la multe tururi in spate...iar ford, peugeot, renault, honda, nu prea am vazut, decat pe la coada clasamentului...
hai ca m-am saturat de tot felul de destepti care comenteaza si sunt anti-vw doar pentru ca asa e la moda...dar moda e pentru prosti, doar prostii sunt in pas cu moda si cu trendul si sustin cu imbecilitate niste idei fixe, pentru ca asa au auzit ei de la "un prieten care a avut si el un vw si acum are honda si e mult mai tare"...fiti mai obiectivi, ca va faceti de rahat...
apropo, am si eu golful asta, doar ca generatia anterioara, golf 5, si se cheama gt sport...in echiparea de top, cu dsg si padele la volan, navigatie, trapa, "piele" alcantara, clima pe 2 zone, incalzire in scaune, scaune sport, geamuri atermice, si multe alte dotari, si pretul de catalog al masinii este de 39.000 de euro...dar cumparata ca jahreswagen, cu 8500 de km parcursi, costa vreo 25.000...
cine vrea o cumpara, cine nu, nu...care-i problema....