VW Golf este cea mai sigura masina testata de EuroNCAP in 2009
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Belgienii de la EuroNCAP au prezentat, pentru prima data, o lista a celor mai sigure modele testate de ei in anul precedent. Liderul clasamentului din 2009 este Volkswagen Golf VI, model care a fost testat si in 2008, dar a fost supus din nou testelor in 2009 pentru a-si certifica nivelul de siguranta sub noile criterii de testare. Pe locul doi s-a situat Honda Insight, iar locul trei a fost obtinut de Toyota Prius. Detinatorul locului patru vine din Coreea de Sud si se numeste Hyundai i20, pe cand locul cinci este impartit de trei modele – Toyota Avensis, Volvo XC60 si Opel Astra.
Testele EuroNCAP din 2009 au reprezentat accidente controlate a 33 de modele, folosing pana la trei masini, trei seturi de scaune fata, patru scaune pentru copil si numeroase piese de schimb pentru fiecare vehicul in parte. Punctajul final este obtinut in functie de rezultatele de la patru crash-teste si a unui test de componente care este realizat de un inspector. Astfel, echipamentele de siguranta ale unui model sunt evaluate de catre un inspector si notate in concordanta.
Anul 2009 a marcat implementarea unei noi modalitati de testare si unor noi criterii de notare, pe langa cele deja existente. EuroNCAP sa calculeze rezultate care demonstreaza cat de sigura este o masina per ansamblu. Criteriile de siguranta pentru testele EuroNCAP din 2010 vor fi inasprite cu 5% pentru protectia adultilor, 5% pentru protectia copiilor si procentul punctelor care trebuiesc obtinute la testul de impact cu pietonii va trebui sa urce la 40. Inasprirea criteriilor de jurizare inseamna ca un model va trebui sa obtina mai multe puncte in urma crashtestelor pentru a obtine acelasi numar de stele pe care l-ar fi primit in 2009.
Acest lucru le permite celor de laCrashtestele EuroNCAP din 2009 au avut si doua modele care au obtinut un punctaj dezastruos – Suzuki Alto si Toyota Urban Cruiser, ambele primind doar trei stele.
VEZI AICI LISTA CELOR MAI SIGURE MASINI TESTATE DE EURONCAP IN 2009 PENTRU FIECARE CLASA
Marca si model | Numar stele obtinute | Punctaj Protectie Adulti (%) |
Punctaj Protectie Copii (%) |
Punctaj Protectie pietoni (%) |
Punctaj elemente de asistenta ale soferului (%) |
Volkswagen Golf |
5 | 97 | 84 | 61 | 71 |
Honda Insight |
5 | 90 | 74 | 76 | 86 |
Toyota Prius | 5 | 88 | 82 | 68 | 86 |
Hyundai i20 | 5 | 88 | 83 | 64 | 86 |
Opel Astra |
5 | 95 |
84 | 46 | 71 |
Toyota Avensis | 5 | 90 | 86 | 53 | 86 |
Volvo XC60 | 5 | 94 | 79 |
48 | 86 |
Via | EuroNCAP
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Siguranta
-
Euro NCAP a efectuat ultima serie de teste din acest an. Nu mai puțin de 14 mașini noi au fost testate, printre care Audi A5, Porsche Macan Electric, Mini Countryman, Hyundai Santa Fe și Renault 5 E-Tech. (04.12)
-
TMD Friction, unul dintre cei mai mari producători de sisteme de frânare din lume, a publicat primul său raport ESG sau, cu alte cuvinte Environmental, Social and Governance. (26.11)
-
Euro NCAP a publicat rezultate noi după cea mai recentă serie de teste de siguranță. Au fost testate 5 mașini noi, printre care și Ford Tourneo Courier, produs la Craiova. Monovolumul a obținut doar 3 stele. (14.11)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
Ca doar nu primim toti masina de la taticu.
Volvo xc60 86pct
Hyundai i20 86pct
Punctaj Protectie Copii (%)
Volvo xc60 79pct
Hyundai i20 83pct
Hai ma dati-o dracu de treaba dar un xc60 mai slab la 2 categorii decat un hyundai i20 de 8.000 de iepuroi????????????????
@Fonta
EuroNCAP noteaza modele raportandu-se la concurenta. Deci nu poti sa compari punctajul unui i20 cu cel al lui XC60.
OK, cert este ca nemtii de la VW isi vad linistiti de treaba, cu modele le lor alea plictisitoare si banale, cu fiabilitatea aia de "2 lei" etc, si vand. Fie vorba intre noi Golf-ul 6 din cate stiu, si s-a dat si statistic, a cam batut la vanzari pe restul lumii anu trecut in Europa, si vorba aia, numa ce s-a lansat, deci inseamna ca lumea asta e plina de prosti si cocalari si plictisiti, care isi cumpara masini plictisitoare.
Probabil cei care sunt mai atrasi de marca VW, si au auzit de cartulia "Poveste unei pasiuni" si poate chiar au si citit aceasta publicatie (pentru cei necunoscatori este vorba de istoria de peste 70 a marcii VW) stiu ceea ce inseamna VW, dar la modul general - industrie, imagine, marketing, planuri etc. Restu, ar trebui sa se mai informeze si abia pe urma sa comenteze si sa huleasca pe cei care aleg VW, general vorbind, nu ma refer la un model anume. Dar ma rog, cand nu ai minte si bati numa din gura se vede....adica se vede ca nu ai gandire proprie, ce doar o parere de turma: " HUOOOO, COCALARII ISI IAU VW......VW E DE KKT.....VW E NASPA" (de ce, pentru ca asa aud unii discutii pe la colt de strada, dupa care isi insusesc acele vaste cunostinte si se dau rotunzi)....ASTA E PARTE DIN POPORUL ROMAN....adica.....TURMA IN GANDIRE, adica....ZERO !!!
Ca si chestie cand Fiat faceau masini VW fugeau in picioare pe sub pat. Asa ca daca vrei sa ne impresionezi fa-o cu altceva nu cu "istoria". Si fiat nu sunt singurii care fac masini de 100+ ani.
va zic eu:
1. Talbot
2. Peugeot
3. Mercedes
Cati dintre voi stiati? Voi sunteti intoxicati cu Audi cu ai sai 100 de ani si prostii din astea....ca o paralela Peugeot cand facea masini Hitler era tanar...si nici nu daduse ordinul sa se creeze o marca a poporului (VW). Peugeot sau Mercedes cand creau motorizari diesel VW facea Beetle (ca si cum Peugeot ar face acum 308 si VW Matiz...).
Asa ca mai lasati-o cu VW, Audi si prostiile astea, plus ca istoria e putin relevanta....conteaza prezentul.
Daca va intreb cine a creat primul sistem de tractiune dintre Bmw si Audi posesorii de VW o sa raspunda in cor AUDIIIIIII ca au auzit ei de Quattro ca a facut istorie....dar Bmw avea din 1937325 4x4.
Asa ca mai lasati-o moale cu masinile, cu istoria si chestiile astea care va depasesc. Voi vedeti 4 leduri de la Audi si credeti ca e masina.
Unde era Audi cand Mercedea crea ABS-ul, Airbagul, unde era Audi cand Peugeot a creat primul turbo-diesel din lume, unde era Audi cand Citroen a inventat suspensia pneumatica folosita actualmente la S-Class si alte modele de lux, unde era AUDI sau VW cand in 2000 Peugeot inventa filtrul de particule, unde era Audi cand Lancia scotea pe piata prima masina cu turbo si compresor, unde era Audi cand Opel, Lancia, Peugeot aveau motorizari 2.0 T de 200 CP? Unde? Nu era! Toate astea la ei au aparut dupa ani lumina, a aparut 1.4-ul tsi cu turbo si compresor inventie de la Lancia, au scos dupa 20 de ani un motor 2.0 T, au inventat si ei ledurile si 2 prostii si gata fac si ei masini in marimi diferite. Asa ca stati in banca voastra cu stereotipurile voastre de masini nemtesti, adevaratele masini nemtesti sunt Mercedes si BMW nu ce vedeti la televizor cu sloganuri pompoase.
Hai pa.
Numai gura si wikipedia e de tine, "maestre"!
Ai condus in viata ta (daca ai permis?) o masina numita Audi?
Ma indoiesc. O vorba rumaneasca zice : " Vulpea cand nu ajunge la struguri, zice ca-s acri !" Asa si cu matale.
Pun pariu ca nu cunosti legile fizicii care stau la baza functionarii unui MAS si MAC !
Dar nu-i nevoie de asta, exista wikipedia. Nu? Ne informeaza.
Amice, toti dintre noi incepem cu o masina modesta, in general toti am inceput cu o Dacie, apoi in functie de posibilitati majoritatea dintre noi ajung la Opel Astra Caravan / VW Passat Variant / Bmw 320d....apoi o data ajuns la nivelul Bmwului, adica unul premium daca situatia iti permite incerci si marcile concurente Audi, Mercedes si altele....bineinteles numai zic ca mai sunt ocazii cand ai posibilitatea sa conduci masina unui prieten, dar parerea pe care ti-o creezi intr-o juma de ora, sau o ora sunt irelevante....
Asadar, da stiu cu ce se mananca Audi, Bmw si compania, nu vorbesc de pe forumuri si din experientele altora, asa cum majoritatea dintre noi ne putem da o parere despre marcile accesibile gen Opel, Vw, Dacia asa exista si alta categorie de oameni care au acces la marcile mai premium gen Bmw, Mercedes sau Audi (ma rog e fortat sa spui ca e premium).
Iar despre teoria ta, ca citesc de pe Wikipedia sau din alte surse, nu cred ca nici tu, nici eu nici redactorii acestui site s-au nascut invatati, nu e prost cel care se informeaza ci cel care vorbeste in necunostinta de cauza. Wikipedia o folosesc doar pentru articolele istorice....nu pentru masini.
Deci iti repet, cand o sa ajungi la un anumit nivel, o sa iti dai seama si ce inseamna VW sau Audi pentru industria auto si care e calitatea lor, pana atunci e normal ca prima sau a 2-a ta masina cea mai buna de pana acum (in cazul tau golf 4, 5 sau un audi a4 din 98) sa o declari ca fiind cea mai buna.
Bafta.
Sunteti subiectivi, fiecare in parte.
thenuts, stii ce raspuns a primit un prieten la service-ul unei reprezentante FIAT cand a intrebat de ce i s-a defectat masina?
FIAT!
Trebuia sa schimbati atunci si titlul in :"VW Golf este cea mai sigura masina testata de EuroNCAP in 2009 IN CLASA COMPACTELOR"
Stima.
Ne dam cu parerea, suntem experti in toate ca doar suntem romani.
Daca si EuroNCAP este discutabil...
@Eustake. Daca tu ai impresia ca service`ul fiat e singurul service praf din Romania am ceva sa iti spun: TREZESTE-TE.
Incompetenta "mecanicilor" fiat intradevar depaseste orice limita.
Pentru orice fel de accident, as prefera sa fiu intr-o masina mai mare, gen XC, ML....decat in ceva ce poate fi aruncat de pe sosea de turbulentele provocate de un tir.
Asa ca tema de casa....faptul ca un monopost de formula 1 la impact se "Dezmembreaza" in N sute de bucati ce inseamna ?
-FIECARE MASINA ARE UN + SI -.
-GENUL DE STIRI SI TESTE SI RECLAME SUNT PTR.ABUREALA CUMPARATORULUI....
-EVREUL VINDE SI UN C....T.DACA I FACE O RECLAMA BUNA.
-PE RAND FIECARE MASINA TREBUIE SA FIE BUNA...ALTFEL S AR VINDE LA KG.
-MASINILE AU PARTICULARITATI SI SUNT FACUTE DIFERIT TOCMAI PENTRU A SATISFACE CELE MAI VARIATE GUSTURI DEOARECE OAMENII SUNT FOARTE DIFERITI......
-O MASINA DE VIS PTR MINE AR FI UN LEXUS CU BOT DE MUSTANG,INTERIOR DE MERCEDES E,SPATE DE A4,MOTOR DE BMW,TABLA SI SIGURANTA DE VOLVO,SUSPENSIE DE CITROEN,FRANE DE HUMMER...DAR CE DRACU AR IESII???UN STRUTO-CAMILA NU?????
-VA DORESC TUTUROR SA AVETI BANI DE BENZINA(MOTORINA) SI DRUMURI FARA GROPI ....