VW Golf, cea mai vanduta masina in Europa in luna aprilie
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Luna aprilie se pare ca a fost de bun augur pentru Volkswagen, care a revenit in topul preferintelor europenilor cu noua generatie a modelului Golf. Compacta germana a detronat modelul Fiesta, care devenise in martie cel mai bine vandut model in Europa.
Noul Golf s-a vandut in 49.488 de exemplare luna trecuta, in crestere cu 10.9% fata de aceeasi perioada a anului trecut. La randul sau, Ford a vandut 43.253 de unitati Fiesta, in crestere cu 26.7% fata de aceeasi perioada a anului trecut.
Lista celor mai bine vandute masini in Europa, in luna aprilie, bifeaza multe modele de clasa mica sau compacta Astfel, dupa Golf si Fiesta, locurile urmatoare sunt ocupate in ordine de Opel Corsa, cu 35.754 de unitati vandute (+3.7%), Fat Punto cu 34.340 de unitati vandute (+12.1%), si Peugeot 207 cu 32.310 unitati livrate, in scadere cu 24.9% fata de aceeasi perioada a anului trecut. Volkswagen Polo, Fiat Panda, Ford Focus, Opel Astra si Renault Clio sunt numele care au completat lista celor mai bine vandute modele in luna aprilie.
La nivel de brand, Volkswagen continua sa isi mentina pozitia de lider pe piata europeana, cu o scadere de numai 1.2%, comparativ cu luna aprilie a lui 2008.
Ford s-a plasat pe locul doi in timp ce Fiat a contrazis tendinta actuala cu o crestere de 6% a vanzarilor, reusind astfel sa smulga pozitia a treia de la Opel.via | Carscoop
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Volkswagen in Romania
-
Volkswagen Amarok facelift Preţ: 36.246 - 53.725 €
-
Volkswagen Arteon Preţ: 34.824 - 45.048 €
-
Volkswagen Beetle Preţ: 16.194 - 26.266 €
-
Volkswagen Beetle Convertible Preţ: 24.378 - 27.793 €
-
Volkswagen Caddy Preţ: 15.260 - 28.927 €
-
Volkswagen e-Golf facelift Preţ: 37.471 €
-
Volkswagen e-Up Preţ: 25.837 €
-
Volkswagen Golf 7 facelift Preţ: 15.844 - 38.873 €
-
Volkswagen Golf 8 Preţ: n/a €
-
Volkswagen Golf Alltrack facelift Preţ: 26.056 - 28.774 €
-
Volkswagen Golf Sportsvan (2014-prezent) Preţ: 16.874 - 26.929 €
-
Volkswagen Golf Variant facelift Preţ: 16.539 - 25.105 €
-
Volkswagen Passat (2014-prezent) Preţ: 21.307 - 40.583 €
-
Volkswagen Passat Alltrack (2014-prezent) Preţ: 34.236 - 42.901 €
-
Volkswagen Passat Variant (2014-prezent) Preţ: 23.361 - 41.838 €
-
Volkswagen Polo Preţ: n/a - 21.109 €
-
Volkswagen T-Roc Preţ: 16.944 - 29.863 €
-
Volkswagen T5 Multivan (2009-2016) Preţ: 30.390 - 55.228 €
-
Volkswagen Tiguan Preţ: 21.205 - 36.873 €
-
Volkswagen Tiguan Allspace Preţ: 26.067 - 40.655 €
-
Volkswagen Touareg Preţ: 49.111 - 60.040 €
-
Volkswagen Touran (2015-prezent) Preţ: 20.440 - 31.404 €
-
Volkswagen Up facelift Preţ: n/a - 12.252 €
Ultimele stiri din Economic
-
Potrivit celor mai recente cifre, înaintate de Asociația Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA), Dacia a comercializat peste 500.000 de mașini, pe Bătrânul Continent, în primele 11 luni din 2024. (19.12)
-
Constructorul de la Mioveni a înregistrat 10.000 de comenzi pe platforma proprie de e-commerce. Mașina aniversară este un Duster Extreme, de ultimă generație. (16.12)
-
Nissan a recunoscut că unul din motivele pentru care se află în situația dificilă din prezent este lipsa de modele hibride pe anumite piețe importante. Marca japoneză s-a bazat prea mult pe mașini electrice. (06.12)
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Ford schimbă șeful calității, după un an plin de rechemări în service
- Toyota a lansat primul monovolum PHEV din Japonia
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Producătorii europeni cresc prețurile mașinilor pe benzină pentru a face electricele mai atractive
Apoi vin niste comenzi pt taxiuri intr-o luna in numar mare si hop...alta marca se vinde cel mai bine luna respectiva.
Mai ia armata cateva sute din alta marca si tot asa.
Eterna si fascinanta poveste cu Golful si promovarea lui.
Multi vorbiti fara sa fi intrat in alte masini sau nici macar in golf doar din simpatia pt acesta.
Pana nu incercati nu va puteti da cu parerea.
Nici jurnalistii nu pot spune ca Golf e mai bun decat masina X, ei pot spune PARERE LOR ATAT.
Acum masinile sunt destul de aproape calitativ raportat la pretul care il ofera. Un model intotdeauna are ceva mai bun decat celalat si invers.
De aici fiecare cu gustul lui. Ceea ce e bine.
golf cea mai bine vanduta in lun aprilie, si Logan a vandut extrem de bine si nu poti spune ca e cea mai buna. E vorba DOAR de vanzari.
On topic
Mi se pare normal sa se vanda cel mai bine dupa asta urmeaza in clasa mica polo "Dă-i Cezarului ce-i al Cezarului........"
sa auzim de bine!!
d-aia nu o sa imi iau nicodata golf sa nu am cea mai buna masina :).
Precizez ca am avut si am dat-o iute.
Motiv: nimic nu m-a atras la ea. nu are rost sa spun despre urmatoarele masini caci...golful e pe primul loc si punct.
Ma lasi cu Top Gear..care e o emisiune de..... divertisment
Mult mai mult apreciez fifth gear spre exemplu
Despre tine cred ca vrei sa faci pipi impotriva vatului...
Esti curios cum?
"Banuiesc ca ai schimbat golfu pe un megan!!ca alta masina mai tare nu exista"
- sa sti asa, aici ai dreptate ca mai sus. :)
"condus 200km un g5 1.4tsi" si eu aprox 5000km, si astra G la fel, si focus 2...vreo 15 000km, si C4....nu mai stiu cati km. am spus aproximativ.
si...??daca spun eu ca astra e cea mai buna asa e?????
ma lasi? :)
Bafta
Sa vina ceilalti sa te omagieze.
Dupa ce am testat toata clasa compacta aproape cu toate motorizarile sunt convins ca Golf este Das Auto.
Da, Opel are 1.6 turbo, pret bun si IDS+ dar finisare monotona si o punte rigida, C4 se livreaza si cu 1,6 turbo benzina 150CP si un setup de sasiu bunicel dar cu un interior discutabil si finisare+ergo slabe, Focus are un sasiu bun si o directie impresionanta dar un interior nepractic si urat si motoare diesel cu destule probleme, Mazda 3 e o masina buna dar rara si un proiect invechit iar Fiat Bravo are un design si Tjet impresionant dar un sasiu mediocru, directie rupta de realitate si calitate slabuta.
Ca pachet complet nimic nu se ridica peste Golf si putine se apropie. Atentie, nu vorbim de GTI, MPS, OPC, ST; e o alta clasa si acelea sunt alte masini...
Din pacate in ciuda unui motor GENIAL, cutia nu straluceste, e nepractica pt ca vine doar cu roti pe 17 si e foarte"batoasa" cand nu trebuie, plasticele sunt cam dure, scaunele sunt bune pentru oameni de statura asiatica si zgomotul de vant e mare. Chiar si versiunea sedan care se face in Japonia dar si Turcia si se vinde si in US si care e o masina foarte buna, mai are de lucru pana la Golf.
Nu vorbesc de fiabilitate pentru ca s-ar putea sa fie peste Golf per total viata a unei masini dar cati dintre voi duceti masini pana la 200000 km?
"O masina e rentabila si devine o investitie in mom in care scoti bani cu ajutorul ei, in rest e gaura ce care trebuie astupata mereu cu bani."
eu zic ca te inseli amarnic, pentru mine masina e un hoby, un motiv de bucurie si distractie.
Nu ma intereseaza deloc sa imi recuperez investitia.
@Maka - e parerea ta..., eu nu ti-o impartasesc deloc.
Cum am spus mai sus, masina pt mine e un motiv de bucurie, golful nu a resit sa ma faca sa zambesc. pacat, costa destul de mult si ofera putin.
VW Golf 6 este World Car of the Year.
Ambele sunt COTY, depinde din ce unghi privesti. Insignia nu a intrat in jurizare la WCOTY deoarece modelul nu este vandut decat in Europa.
http://justfuckinggoogleit.com/
vorbesti prostii. mai taci!
nu toti suntem la fel. ai fi uimit sa afli ca sunt si altfel de oameni.
intelegeti odata...suntem si oameni cu preferinte diferite fata de cei cu golful de acum.
Declar ca mai toate masinile de acolo au fost testate in Bucuresti si in afara lui deopotriva deci macar zeci de km. Unele mii de km iar Golf-ul peste 50.000 km pentru ca inca il conduc. Civic-ul cam 100 km. In privinta cunostintelor nu e nevoie sa trimit vreo diploma sau CV dar te asigur ca le am pe ambele.
Intr-adevar Golf nu entuziasmeaza ca design iar in conducere e cu adevarat entuziasmant numai ca GTI dar cand pun totul in balanta Golf iese singura alegere.
Sigur Bravo e mai frumoasa, Opel o alegere mai buna la buget, C4 mai "Funky" Civic e"out of this world" dar nu traim intr-o exaltare contiua ci doar savuram momentele asdtea din cand in cand. In rest masina e pana la urma un mijloc de transport si pentru doar cativa - un mod de viata.
De aceea mi l-am si cumparat.
As fi preferat sa aiba un design mai frumos, insa intre design si performanta, am preferat performanta. Or aici, imi pare rau pentru celelalte compacte.
Am ezitat enorm intre Civic si Golf, insa in momentul test drive-ului cu Civic, am stiut ca imi voi lua Golf.
Golf - the joy of life!