VW Golf 6, fotografii-spion
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
A sasea generatie a lui Volkswagen Golf este aproape de a fi lansata, primele fotografii ale noului Golf urmand sa apara in cateva saptamani sau luni, in functie de cat de repede se misca echipa de promovare a celor de la VW. Pana atunci insa, am pus mana pe cele mai clare fotografii-spion existente pana acum cu Golf 6.
Imaginile sunt surprinse in Alpi, acolo unde modelul german se pregateste asiduu pentru lansare. Desi bine camuflate, detaliile viitorului VW Golf ies incet-incet la suprafata. Vedem astfel grila frontala aproape identica cu cea a generatiei 5, spoilerul nou foarte bine aerisit si proiectoarele ascunse sub blocurile optice. Oglinzile laterale au incastrate semnalizatoare, fiind identice cu cele pe care VW le pregateste in cazul lui Scirocco, a doua mare premiera a anului viitor pentru germani. In sfarsit, desi nu se observa 100% clar, stopurile par a fi "imprumutate" de la Tiguan.
Automarket.ro va continua sa va ofere detalii despre Golf 6 imediat ce acestea vor fi disponibile.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Fotospion
-
Au apărut pe internet primele imagini spion cu noua Dacia Jogger facelift. Monovolumul compact al mărcii de la Mioveni ar putea fi lansat în formă actualizată anul viitor. (12.11)
-
Au apărut primele imagini spion cu viitoarea generație Renault Clio. Noul model va fi lansat oficial în 2026. (08.11)
-
Au apărut mai multe fotografii spion cu viitoarea Kia EV4. Noul model va fi un hatchback electric de dimensiuni compacte, iar lansarea ar urma să aibă loc anul viitor în Europa. (27.09)
- Noul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euro
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Primele imagini cu un nou SUV coupe electric DS: promite autonomie de 750 km
- Prețuri noul Audi Q5 în România: start de la 55.300 euro
- Suflet iberic
nimic nou
la fel
aceiasi forma , putin umblat la grila stopuri si faruri
doar marketing
Jurnalismul e in floare!
Totusi, pasii ultimelor geeratii au fast parca prea mici in privinta esteticului; Ramane de vazut daca au facut ceva la interior.
Ce e interesant de vazut e ce va fi sub capota si daca au umblat la dimensiuni. Noile motoare common-rail si benzinele injectie directa supraalimentate vor avea un cuvant greu de spus.
Daca se respecta cele de mai sus va fi iar un mare hit in vanzari desi la cata tehnologie noua pun pe ele (common rail care nu a mai existat la VW) ar trebui sa dea si rateuri care sa mai alunge din clienti. Sa nu uitam totusi ca Bosch e de-al lor si a pus common-rail de la primele masini.
Speram sa fie mai buna........
nu mi se pare ca are ceva foarte special
are fata noua de la wv, gen jetta sau passat ...dar n-are cine sa vada asta ca unora li s-a oprit lumea cand si-au luat logan
ca unu care isi face planuri sa-si ia un g5, io zic ca e tocmai bine daca-l scoate p-asta mai repede
pot sa rad ??
curios, golful meu din 2001 si 191 000 km merge brici si in afara de consumabilelel normale, nu prea a vazut piese de schimb.
golfu e o masina onesta, e drept ca MK5 deriaza un pic de la linia predecesorilor.
2.0 T-Jet 296 cp (Fiat), ambele pe Grande Punto.
1.9 MultiJet 170 cp (Fiat), pe Bravo. mai vorbim?
Din pacate pt nemti honda detine recordul la putere/litru la motoare aspirate nu turbo, aici se vede cine este tare.
La turbo ii mai dai umpic de presiune din turbina si a si sarit puterea dar la aspirate nu mai este chiar asa usor.
De motoare honda de 1,4 Lsi 600 cp ati auzit?
Lasati tractorasele nemtesti pt tarani sa mearga cu ele la arat.
intr-adevar, desi sosit cu cu suspensie multilink, golf 5 nu a continuat seria de succese cu restul fratilor mai batrani.
cat despre fiat, eu consider ca acest an este anul revirimentului. despre anii trecuti, eu nu as sufla mare lucru...
cum zicea un nene aici, lasati-ne noua tractoarele sa aram. visati in continuare la aspirate care ating 9000 rpm din incertitudini italiene.
hai ca puteti! ...am incredere in voi
poate ar trebui sa incercati sa si conduceti un golf?! ..la asta v-ati gandit? sau la "marii critici" de p-aici nu-i necesar asta, e suficient sa-l priveasca pe strada sau in poze?
Iar pe cei cu Logan nu ma pot supara, ci ma distreaza enorm!!! Bafta fratilor si aveti grija cum luati curbele, sa nu va rasturnati!! :)))))))
Zi tu cate masini nemtesti ai vazut tu in filme si cate masini japoneze si americane?
De ce nu au facut fast and furious cu golf.
Te trezesti si tu sa bati campii pe aici dupa ce ai vazut niste masinute in reviste.
Am multi prieteni cu masini VAG si sunt foarte nemultumiti de fiabilitatea lor.
Sa schimbi basculele pe fata la 30.000 km si pompa de motorina la 60.000 si turbina la 100.000
nu mi se pare a fi o masina prea fiabila si de aici au mult de invatat de la japonezi.
Eu am avut si masini nemtesti si japoneze dar nemtii mai au mult de mancat sa-i ajunga pe japo.
Uite o honda civic de 500 cp si 1,4L
http://www.youtube.com/watch?v=FdijTTxWwWk&mode=related&search=
http://www.youtube.com/watch?v=GrgmV8HWBPc&mode=related&search=
http://www.youtube.com/watch?v=pAUKWd9L_ts&mode=related&search=
Si un ultim link in care apare si un golf gti
http://www.youtube.com/watch?v=GuSkn2FsE2Y&mode=related&search=
Uitativa si voi si spuneti-mi cate reclame vedeti cu masini japoneze si cate cu cele nemtesti.
Cele japoneze nu mai au nevoie si nici nu sunt interesati sa-si faca reclama pentru ca un cunoscator adevarat stie ce sa aleaga.
VW dupa cum stiti chiar dupa nume este masina muncitorului a fost si va ramane acelasi lucu pt ca mai mult nu poate.
De unde sti tu ce imi permit eu.
Nu te-ai gandit ca poate am mai multe masini decat ai tu sosete?
Tot ceea ce am afirmat pt ca sunt posesorul mai multor marci de masini printre care un golf 5, un audi a6 o honda accord si un cielo. Dintre toate de honda sunt cel mai multumit.
Am avut si eu odata mentalitatea voastra invechita dar de cand am honda parerea mea despre masini s-a schimbat cu 180 grade.
Se vede cat de inapoiati sunteti dupa limbajul pe care il folositi.
Uitativa si voi ca toata tehnologia de ultima ora pleaca de la japonezi pt ce ei tac si fac si pe langa dorinta de bani care o au in special nemtii ei mai au si umpic de onoare. Singura masina a nemtilor care merita luata in seama si pt care am respect este BMW!!!
Cum ai ajuns tu la concluzia ca cel cu accordul vroia sa faca intrecere cu tine? Si in plus motorul de pe passat are cuplu mai mic decat cel de pe honda si viteza maxima este mai mica la passat.
Eu cu honda mea am umilit multe tuareg-uri si passat-uri si este benzina dar fuge de mananca pamantul, imediat ajunge la 230
bafta cu honda ta, iti doresc sa nu ai parte de incidente neplacute cu ea!
Honda a scos dintr-un motor de 2000 240CP, asa ca la raportul cp/L mai au de invatat nemtii, problema este ca japonezii se mai gandesc si la mediul inconjurator nu ca nemtii si americanii trag cate un motor de avion pe o caruta de masina si se dau mari si tari ce masini au facut ei.
Al doilea rand honda este cel mai mare producator de motoare din lume.
al treilea rand motorul de 3,5 l este pe Honda Legend care este o minune a tehnologiei de ultima ora.
Eu am vazut honde cu 1.070.000 km asa ca 400.000 mi se pare chiar o valoare neglijabila.
Raportul pret/calitate la masinile nemtesti este varza, mai ales la audi, au niste preturi de parca zici ca si-au poleit masinile cu aur.
Au facut si ei o data o masina calumea (A Quattro) dar in momentul de fata ei mai rezista doar datorita imaginii facute de acea masina.
Asta este parerea mea despre masinile VAG si nimeni nu mi-o poate schimga.
Vezi ca iarasi bati campii pe aici si se vede ca habar nu ai ce diferenta este intre motorul seat si cel honda.
Motorul seat este unul turbo (deci este ajutat de o turbin), pe cand motorul Honda este unul aspirat. adica fara turbo. Diferenta de la cer la pamant.
Nu mai posta astfel de aberatii ca te faci de ras.
Si eu aveam aceiasi mentalitate cu a voastra pana m-am suit la volanul unei Honda!
La fel cum, atunci cand faci sex cu o femeie si e minunat nu te intereseaza ce marime are la sutien sau in talie....!
eu eram la fel de ignorant pana m-a pus naiba sa urc intr-un accord...ACOLO AM RAMAS !...
zicea mai sus careva ca japonezii se intereseaza si de mediul inconjurator, avea dreptate.japonezii au mult mai multe motoare hibride decat nemtii,care, nu stiu ce motoare mai folosesc pe langa cele cu hidrogen de pe autocarele mercedes? volvo si saab se axeaza din ce in ce mai mult pe bioetanol.
referitor la noul golf....lasa de dorit.puteti sa va suparati dar golful a avut nevoie de 5 generatii sa ajunga la 4 milioane de unitati vandute, daca loganul ar ajunge la 5 generatii ar ajunge si la 6 milioane de unitati vandute, si asta nu in 25 de ani.....
nu va mai plangeti de motoarele fiat ca aia incep sa faca MASINI nu gluma. un fiat 500 abarth ar afuma un golf gti fara probleme....
Mai ales ala cu Fast & Furious...
VW nu face masini pentru agatzatori de pupeze, si ratatzi care cauta moartea la viteze mari, la deashtia le-ash lua carnetu oe viatza, idiotzi care pun in pericol si viatza altora, tragetzi-va un glontz in cap, asha rezolvatzi treba si mai repede si mai ieftin si nu pariclitatzi vitza altora, iar daca punetzi surdina nici macar nu facetzi galagie...
Deasemenea aproape tot ce e masina germana e net superioara altor masini (ma refer la firme serioase nu Opel... ), pentru cei care au nevoie de MASINA, nu jucarie... adica in general se adreseaza oamenilor serioshi. sau intr-un cuvant: oamenilor.
pisat 0 cu minus in fata !!! sic !
in ianuarie 2009