Esential
97% | din punctele maxim posibile la capitolul "protectia pasagerilor adulti" a primit noul Golf 6 din partea EuroNCAP. |
97% | din punctele maxim posibile la capitolul "protectia pasagerilor adulti" a primit noul Golf 6 din partea EuroNCAP. |
Dupa ce fusese testat e EuroNCAP in 2008, imediat dupa lansare, noul VW Golf 6 a trecut prin curtea organizatiei inedpendente europene si in aceasta primavara. Motivul? Noua metodologie si noile criterii de testare a sigurantei, inaugurate de EuroNCAP odata cu debutul acestui an. pe scurt, EuroNCAP a introdus intre testele efectuate si unul de impact posterior, luand in calcul in stabilirea punctajului final si prezenta elementelor de siguranta activa, cum este ESP-ul.
Dupa ce la prima repriza de teste reusise sa se ridice la nivelul maxim al celor cinci stele la capitolul siguranta, Golf 6 a repetat si de aceasta data performanta, alaturandu-se grupului select format din Mitsubishi Lancer, Mazda 6, Toyota iQ si Toyota Avensis in lista modelelor notate cu maxim de punctaj dupa lansarea oficiala a noilor teste de siguranta.
In urma noii sesiuni de teste de siguranta, Golf 6 a primit 97% din punctele maxim posibile pentru protectia pasagerilor adulti (un record absolut la acest capitol pana in acest moment), 84% la protectia copiilor, 61% la protectia pietonilor si 71% la capitolul "Sisteme de asistenta". Desi rezultatele la unele categorii nu s-au ridicat la nivelul celor ale altor modele testate dupa noile criterii (la pietoni si la sisteme de siguranta, Golf este depasit de modele ca Subaru Impreza, respectiv Toyota iQ), rezultatul final atesta prima compacta care primeste cinci stele la noile teste EuroNCAP.
Organizatia europeana a nuntat, insa, ca noul Renault Megane va fi si el testat luandu-se in considerare noile norme, modelul francez fiind cel care a adunat cele mai multe puncte din istorie in conditiile vechi de testare.via | EuroNCAP
Nu cred ca atat poate face un producator de autoturisme! Cat pot sa-i dea unui BMW de exemplu pentru tot ce pune pe ultima versiune? 200%? EuroNCAP trebuie privit ca o limita minima sub care facem rabat la siguranta nu la lux.
este totusi crossover-suv compact intotdeauna turismele vor pierde
in fata acestor modele din ce in ce mai multe pe piata
din punctul meu de vedere vw golf 6 ........hmmmm un alt vw cu mare lipsa de imaginatie...stiti vorba sa fie inca un vw(poate ca gresesc dar mai bine un golf4 bine intretinut)