VW cumpara Proton?
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Volkswagen intentioneaza sa cumpere Proton pentru a beneficia de acordurile economice dinter Malayesia si Japonia si pentru a controla Lotus.
Chiar daca in ultima perioada situatia de la Volkswagen nu este deloc clara, producatorul german isi continua drumul pe piata auto mondiala si intentioneaza sa cumpere producatorul malayesian Proton.
Se vehiculeaza ca Volkswagen vrea sa achizitioneze un pachet de 51% din actiuni, ceea ce inseamna aproximativ 500 de milioane de dolari. Pe langa VW si grupul francez PSA intentioneaza sa faca o oferta pentru Proton. Interesul german pentru Proton pleca de la faptul ca VW planuieste sa produca in Malayesia modelul Passat pentru a-l putea exporta in Japonia, bazandu-se pe acordul dintre cele doua tari asiatice in ceea ce priveste liberul schimb.
De asemenea, Malayesia lucreaza la un acord de liber schimb cu Australia si SUA. In acest caz Volkswagen ar putea avea o piata de desfacere mult mai mare. In plus, Volkswagen urmareste ca preia o parte din controlul la Lotus, detinut de compania Proton.
Se vehiculeaza ca Volkswagen vrea sa achizitioneze un pachet de 51% din actiuni, ceea ce inseamna aproximativ 500 de milioane de dolari. Pe langa VW si grupul francez PSA intentioneaza sa faca o oferta pentru Proton. Interesul german pentru Proton pleca de la faptul ca VW planuieste sa produca in Malayesia modelul Passat pentru a-l putea exporta in Japonia, bazandu-se pe acordul dintre cele doua tari asiatice in ceea ce priveste liberul schimb.
De asemenea, Malayesia lucreaza la un acord de liber schimb cu Australia si SUA. In acest caz Volkswagen ar putea avea o piata de desfacere mult mai mare. In plus, Volkswagen urmareste ca preia o parte din controlul la Lotus, detinut de compania Proton.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Comentarii (0)