Esential
6.6 | secunde ii sunt necesare lui VW Bluesport Concept pentru a ajunge de la 0 la 100 km/h. |
113 | g CO2/km este cifra emisiilor modelului german. |
6.6 | secunde ii sunt necesare lui VW Bluesport Concept pentru a ajunge de la 0 la 100 km/h. |
113 | g CO2/km este cifra emisiilor modelului german. |
Volkswagen Bluesport Concept, unul dintre prototipurile care au incantat in prima zi de presa a Salonului de la Detroit, are 70% sanse sa intre in productia de serie. Decizia va fi luata dupa ce Audi si Seat vor analiza situatia gamei si vor lua o decizie in privinta unei eventuale dezvoltari ale unor derivate, pentru ca marca Volkswagen sa nu fie nevoita sa suporte intreaga suma necesara constructiei unui astfel de model.
Roadsterul compact cu motor amplasat central ar putea deveni, in cazul in care productia sa va demara, unul dintre cei mai temuti rivali pentru Mazda MX-5.
Marele avantaj al posibilului nou model din gama VW ar fi faptul ca toate elementele constructive ale lui Bluesport sunt imprumutate deja de la modele existente in gama. Suspensia frontala, de exemplu, este preluata fara modificari de pe a sasea generatie a lui VW Golf.
Motorul pe care il are sub capota conceptul german in momentul aparitiei sale este un turbodiesel TDi de 180 de cai putere, acesta fiind cuplat la o transmisie DSG cu dublu ambreiaj si sase rapoarte. Performantele modelului sunt interesante (6.6 secunde pentru 0-100 km/h si o viteza maxima de 230 km/h), unul dintre marile atuuri ale lui Bluesport Concept fiind emisiile anuntate de producator: 113 g CO2/km.
Urmatoarea aparitie a conceptului pe o scena internationala va avea loc la Geneva, in luna martie, unde Bluesport va fi dotat cu o unitate TSI de 1.4 litri. In conditiile in care reactia publicului elvetian se va ridica cel putin la acelasi nivel cu cea a vizitatorilor Salonului de la Detroit, sansele ca proiectul sa intre in productie vor creste considerabil.
via | Just Auto
o zi faina