VW a curatat TDI-ul
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Volkswagen a dezvoltat cel mai curat motor TDI al tuturor timpurilor. Primele teste demonstreaza potentialul tehnologiei germane in materie, al carei prim efect este reducerea vizibila a cantitatii de oxid de azot eliminat in urma arderilor.
In teste a fost utilizat un model Jetta pe care a fost montat un motor Common Rail de 2.0 litri care dispune de convertor catalitic al oxidului de azot. Noul motor a reusit sa indeplineasca standardul de emisie californian "Tier 2/Bin 5", considerat cel mai stringent de acest tip utilizat in intreaga lume.
Tema centrala a noului concept de propulsor este reducerea oxizilor de azot. Inginerii de la Wolfsburg au reusit acest lucru prin dezvoltarea interna a motorului si printr-un tratament post-operare a gazelor ramase in urma arderii. Noua tehnologie VW se numeste oficial Nox si este testata in aceste luni pe toate modelele aflate sub Passat ca marime. Principalele diferente impuse de pachetul de conversie catalitica sunt faptul ca oxizii de azot sunt absorbiti in mare parte iar filtrul de particule se curata automat regulat fara ca soferul sa simta acest lucru.
Primele motoare care dispun de noua tehnologie vor fi produse in serie in cursul acestui an si vor intra in vanzare la debutul anului viitor.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Tehnologie
-
Porsche a pregătit o actualizare over-the-air pentru sistemele multimedia ale mașinilor sale. Odată cu noua actualizare, aplicația YouTube este acum instalată și poate fi accesată doar de pasagerii din față. (12.12)
-
BMW a lansat o nouă tehnologie de conducere autonomă, care permite mașinilor proaspăt construite să se conducă autonom în interiorul uzinelor. De această tehnologie beneficiază și Mini. (27.11)
-
Mercedes-Benz a mărit viteza maximă a sistemului său de conducere autonomă prezent la modelele sale. Astfel, toate modelele noi dotate cu acest sistem se vor putea conduce singure până la o viteză maximă de 95 de km/h. (24.09)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
Comentarii (0)