De atunci, producătorul spaniol aflat în proprietatea grupului Volkswagen a înregistrat progrese constante, cu o creştere totală de 25% raportată în perioada 2012-2015. Seat a reuşit astfel să atingă numărul simbolic de 400.000 de unităţi comercializate într-un an pentru prima oară după 2007.
Mai mult de trei sferturi dintre vânzările anului 2015 s-au bazat pe două modele: Seat Leon rămâne şi acum cel mai popular model al constructorului după vânzări de aproape 161.000 de unităţi, însă Ibiza nu se lasă mai prejos şi ajunge la aproape 154.000 de maşini comercializate.
Deloc surprinzător, Spania este una dintre cele mai importante pieţe pentru Seat, cu peste 77.000 de unităţi vândute, însă germanii sunt şi mai pasionaţi de marca iberică: aproape 88.000 de nemţi şi-au achiziţionat un model spaniol anul trecut.
Perspectivele pentru 2016 sunt de asemenea încurajatoare, ca urmare a deciziei grupului de a intra pe piaţa SUV-urilor.
Conform unor anunţuri anterioare, primul SUV compact de la Seat va fi disponibil la jumătatea acestui an şi va fi urmat de alte trei modele în 2016 şi 2017.Practic, Seat speră ca vânzările SUV-urilor să fie cât mai apropiate de cele înregistrate de modelele Leon şi Ibiza, ceea ce i-ar permite o creştere susţinută pentru anii următori. "SUV va deveni cel de-al treilea pilon al mărcii, împreună cu Leon şi Ibiza, şi ne va permite să acoperim segmentul cu cea mai rapidă creştere din ultimii ani", spune Luca de Meo, preşedintele Comitetului Executiv al Seat.
Via Seat
Calitate apropiata. Sunt multe Seat uri cu interior de Logan.
Preturi...de volum, bineinteles.
ma astept la stiri de la acest site.
Seat foloseste aceleasi motorizari cu probleme de la VW, insa scandalul a afectat numai VW pentru ca lumea e limitata si nu stie ca Seat si Skoda au aceleasi probleme :)
Cam asta face reclama si media, formeaza o anumita opinie.