Vrei sex? Ia-ti BMW!
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Revista “Men’s Car” a publicat rezultatele unui sondaj prin care publicatia germana a incercat sa afle raspunsul la una dintre intrebarile existentiale ale cumparatorilor de masini: care este marca auto care dezvolta cel mai mult libidoul? Iar esantionul de 2253 de conducatori si conducatoare auto care au completat un chestionar in care au marturisit frecventa partidelor de sex dintr-o saptamana reprezinta dovada faptului ca sondajul a fost cat se poate de serios.
Din acest joc – dupa parerea lor foarte serios din punct de vedere social – tragem concluzia ca motorul unui BMW inspira cel mai mult in materie de sex (2.2 partide pe saptamana), marca germana fiind urmata de Audi (2.1 partide pe saptamana). Iubitorii marcilor Volkswagen (1.9) si Ford (1.7) se ocupa mai des de viata intima decat Mercedes (1.6), care se afla in coada listei. Clasamentul este incheiat en fanfare de Porsche, mitul barbatilor potenti inclinandu-se la o penibila cifra de 1.4 partide de sex pe saptamana.
Sa speram doar ca producatorul din Zuffenhausen prefera intensitatea in locul cantitatii.Studiul s-a centrat, de asemenea, pe nationalitatea marcilor. Astfel, italienii sunt si aici campioni ai lumii, castigand in finala – se putea altfel? – in fata Frantei (2.0 la 1.9 partide de sex pe saptamana). Onoarea francezilor este spalata insa de faptul ca femeile ii prefera pe cei de la volanul unei masini fabricate in Hexagon. Ultimele clasate in aceasta categorie sunt modelele japoneze (1.8), cele suedeze (1.6) si cele coreene (1.5).
Avand in vedere faptul ca tendinta de scadere este direct proportionala cu marimea tarii, ne permitem sa apreciem faptul ca intrarea modelelor chinezesti pe pietele internationale va avea efectul unui boom sexual. In plus, rezultatele slabe ale modelelor engleze si americane in acest top reprezinta inca o explicatie a faptului ca cele doua popoare sunt o mana forte in peisajul mondial.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
John Elkann, președintele Stellantis, nu este de acord cu tarifele impuse de președintele american Donald Trump și nici cu normele de poluare foarte stricte impuse de Uniunea Europeană. El spune că industria auto este amenințată din cauza acestor două reglementări. (16.04)
-
Audi a anunțat un nou proiect prin care vrea ca vechile mașini de curse ale sale să ajungă în mâinile unor colecționari privați. Pentru început, Audi a scos la vânzare un prototip cu care a concurat în Campionatul Mondial de Anduranță și o mașină care a luat startul în seria DTM. (04.04)
-
Porsche marchează 75 de ani de la începutul producției de automobile la uzina sa principală din Zuffenhausen. Primul model produs la această uzină a fost 356, care este și primul model al mărcii. (02.04)
-
Noul Audi A6 Sedan: cel mai aerodinamic Audi de serie cu motoare termice
-
STUDIU: Mașinile electrice, mai fiabile decât termicele
-
Noul Volvo S90 facelift: display central de 11.2 inch și versiune PHEV cu 80 km autonomie electrică
-
Acesta este noul Subaru Outback: două motorizări cu până la 260 CP
-
Viitoarea Mazda MX-5 va primi un motor aspirat natural mai mare
Comentarii (0)