Vrei sex? Ia-ti BMW!
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Revista “Men’s Car” a publicat rezultatele unui sondaj prin care publicatia germana a incercat sa afle raspunsul la una dintre intrebarile existentiale ale cumparatorilor de masini: care este marca auto care dezvolta cel mai mult libidoul? Iar esantionul de 2253 de conducatori si conducatoare auto care au completat un chestionar in care au marturisit frecventa partidelor de sex dintr-o saptamana reprezinta dovada faptului ca sondajul a fost cat se poate de serios.
Din acest joc – dupa parerea lor foarte serios din punct de vedere social – tragem concluzia ca motorul unui BMW inspira cel mai mult in materie de sex (2.2 partide pe saptamana), marca germana fiind urmata de Audi (2.1 partide pe saptamana). Iubitorii marcilor Volkswagen (1.9) si Ford (1.7) se ocupa mai des de viata intima decat Mercedes (1.6), care se afla in coada listei. Clasamentul este incheiat en fanfare de Porsche, mitul barbatilor potenti inclinandu-se la o penibila cifra de 1.4 partide de sex pe saptamana.
Sa speram doar ca producatorul din Zuffenhausen prefera intensitatea in locul cantitatii.Studiul s-a centrat, de asemenea, pe nationalitatea marcilor. Astfel, italienii sunt si aici campioni ai lumii, castigand in finala – se putea altfel? – in fata Frantei (2.0 la 1.9 partide de sex pe saptamana). Onoarea francezilor este spalata insa de faptul ca femeile ii prefera pe cei de la volanul unei masini fabricate in Hexagon. Ultimele clasate in aceasta categorie sunt modelele japoneze (1.8), cele suedeze (1.6) si cele coreene (1.5).
Avand in vedere faptul ca tendinta de scadere este direct proportionala cu marimea tarii, ne permitem sa apreciem faptul ca intrarea modelelor chinezesti pe pietele internationale va avea efectul unui boom sexual. In plus, rezultatele slabe ale modelelor engleze si americane in acest top reprezinta inca o explicatie a faptului ca cele doua popoare sunt o mana forte in peisajul mondial.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Mazda a prezentat oficial o siglă nouă, cu un aspect simplificat. Aceasta este prima schimbare majoră a siglei mărcii nipone în 28 de ani. (29.01)
-
Tesla a anunțat că a depus o contestație la Curtea de Justiție a Uniunii Europene împotriva taxelor vamale care afectează mașinile electrice produse în China. Prin acest demers, marca americană se alătură producătorilor care contestă aceste măsuri, printre care se află și BMW. (28.01)
-
Guvernul Statelor Unite ale Americii este pe cale să interzică vânzarea de mașini noi cu tehnologie din China și Rusia pe teritoriul său. Aceste mașini nu vor putea fi comercializate din cauză că prezintă riscuri de securitate națională. (15.01)
- Puterea ursului
- Skoda Elroq a intrat în producția de serie: cea mai accesibilă electrică a mărcii
- Mazda prezintă o siglă nouă: prima actualizare majoră după 28 de ani
- Renault demarează producția de motoare electrice în Portugalia
- Cancelarul Germaniei: UE pregătește subvenții pentru achiziția de mașini electrice
Comentarii (0)