Dezvăluit în toamna anului trecut, Volvo XC90 continuă să îşi îmbunătăţească oferta pentru publicul european. Constructorul nordic a finalizat o serie de modificări pentru versiunea T8 Twin Engine, opţiunea hibridă din gama navei amiral.
Descris de producătorul suedez ca fiind ”cel mai puternic şi mai eficient SUV din segmentul premium”, noul XC90 T8 Twin Engine beneficiază de 407 cai putere şi 640 de Nm.
Resursele rezultă din combinarea unui agregat electric de 87 de cai cu un motor convenţional Drive-E cu doar patru cilindri, care dezvoltă 320 de cai putere. Revizuirea ansamblului de propulsie ajută SUV-ul să accelereze de la 0 la 100 de km/h în doar 5.6 secunde, un timp cu 0.3 secunde mai rapid decât cel anunţat iniţial, în toamna anului trecut.
E nevoie doar de selectarea modului Pure Electric, unul dintre cele cinci moduri diferite de rulare: Hybrid Mode, Power Mode, AWD Mode şi Save Mode.
Preţuri Volvo XC90 pe piaţa din România
Versiunea îmbunătăţită a hibridului Volvo XC90 Twin Engine va fi disponibilă pe piaţa europeană începând cu această toamnă.
in primul rand ca electricele AJUTA termicul in momentul accelerarii sau viteze mici (cand termicul se opreste). La mers constant termicul isi intra in rol iar acumulatorii se incarca. Apropos de asta NICIODATA bateriile nu sunt pe ZERO. Din soft, masina nu te lasa sa le epuizezi. La viteze mari in functie de gradul de incarcare a acumulatorilor sistemul este pe termic ori binar.
dar cum consumul este declarat dupa un standard e de bun simt sa lasam la o parte faza cu minciuna. Cifrele (asa cum scrie in orice manual al masinii) nu pot fi cele reale pentru ca sunt rezultatele unui sistem STANDARDIZAT, iar ele, cifrele, au un rol informativ si, mai ales, COMPARATIV. Si mai adauga ei acolo: consumul poate varia in functie de stilul de condus, conditiile meteo sau trafic. Sunt acoperiti, nu?
Dar da, poti vorbi despre minciuna, mai precis de inducere in eroare, atat timp cat informatia este incompleta sau ascunsa.
nu ma indoiesc de capacitatile ingineresti de care Volvo da dovada.....insa aceste consumuri nu se vor scoate in viata de zi cu zi....
e o minciuna......ar trebui facut ceva in privinta acestei metode de marketing...
pornesti pe electric si dupa 40 de kilometri intra in functiune motorul de 2 litri......care montat pe 2 tone de fier,plastic si cauciuc nu are cum sa consume doar 2 litri pt. urmatori 60 de kilometri.....
in plus de asta autonomia electrica de 43 de kilometri se transforma in 25-30 reali in conditi de oras in viata de zi cu zi........deci deja din start exista dubii despre consumul acestei masini......vom vedea cand vor incepe testele reale de consum....din partea publicatiilor straine.....
pot spune de pe acuma ca consumul acestei versiuni(T8) in prima suta de kilometri e de minim 4%.....vom vedea.....
doar pt a arata ca un taran in oras(si in general)?
- producatorii dau doar consumuri nu si randamentul, de ce oare?
- pt. a merge la mall un suv este complet inutil, asta daca nu cumva faci parte din lumea buna care face un sport din a parca masina pe cat mai multe locuri posibile
- daca-ti permiti un suv de 60k atunci ar trebui sa-ti pemiti si un smart de 15, situatie in care ce logica mai are hibridul?
- cu toate acestea astfel de masini au inceput sa se fabrice in draci, ceea ce spune multe despre mentalitatea cumparatorului, respectiv i se rupe ca in realitate consuma cat p..a lui mos marcu, ocupa de trei ori mai mult asfalt sau ca are cinci vaci in masina (pielea) , cel putin pe hartie este ecologist model si contribuie la conservarea planetei, pun pariu ca duminica isi ia bicicleta de 5000 euro si se plimba pe drumurile publice injurandu-i pe nesimtitii de soferi care nu-l depasesc pe cealalta banda ca pe orice alt autovehicul.
@sam93...nu insemna ca nu imi pot explica situatia fara sa-mi sara mustaru'. SI da, tre' sa fii analfabet si sa te fii nascut ieri daca, totusi, le crezi datele oficiale de consum. Eu vad altfel lucrurile. Cifrele ma ajuta sa compar diverse modele si sa-mi fac o idee despre eficienta unei motorizari. Dupa aia adaugi procentele REALE functie de provenienta producatorului (mai mult la europeni si mai putin la asiatici). Si nu, nu sunt inutile daca nu vezi imaginea de ansamblu.
Consumuri reale oricum n-o sa-ti dea nimeni, ca n-are nimeni vreme sa plimbe masinile prin Bucuresti unde consumul poate fi mai mare decat intr-un orasel din Italia, de exemplu, iar tu, cand o sa ajungi cu masina in Bucuresti, o sa fii socat ca ai un consum cu 2 litri in plus. Si da, cum zici... trebuie sa te fi nascut ieri ca sa iti pui bazele in aceste cifre. Ia masina, fa un test drive, informeaza-te !
Si @Sam dragule, prea-iubitul tau SRT Matza-iadului, are un consum oficial, in SUA, cu vreo 5 litri mai mic decat consumul real.
Cum comentati ?