Volvo XC90 primeşte un nou facelift discret la Frankfurt
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Volvo nu aduce momentan pe piaţă un urmaş pentru actualul XC90. Viitorul SUV-ului este încă pus sub semnul întrebării, deşi actuala generaţie a reuşit să atingă deja un deceniu de existenţă. Pentru a menţine viu interesul publicului, Volvo mai vine cu o serie de modificări discrete, capabile să facă din XC90 o propunere interesantă.
La exterior, SUV-ul primeşte spoilere faţă şi spate uşor redesenate, praguri laterale, o terminaţie nouă pentru evacuare, lumini LED pentru blocurile optice frontale şi posterioare precum şi jante de 18 inch.
Interiorul nu se bucură de modificări radicale, noul panou al instrumentelor de bord şi finisajele din aluminiu fiind singurele detalii care ies în evidenţă. Echipările de top vor primi în plus scaune cu masaj, îmbrăcate în piele, precum şi o aplicaţie pentru telefoane mobile, care localizează maşina şi ţine sub observaţie funcţiile acesteia.
Asemeni fraţilor săi mai mici, XC90 poate fi comandat şi împreună cu un kit R-Design, care aduce cu sine un interior mult mai bine echipat, jante de 19 inch şi un şasiu îmbunătăţit.
via | motorward
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Volvo in Romania
-
Volvo S60 facelift (2013-2018) Preţ: 27.542 - 46.423 €
-
Volvo S90 Preţ: 46.117 - 67.110 €
-
Volvo V40 Cross Country facelift Preţ: 26.342 - 40.968 €
-
Volvo V40 facelift Preţ: 23.363 - 38.819 €
-
Volvo V60 Preţ: 39.655 - 54.815 €
-
Volvo V60 facelift (2013-2018) Preţ: n/a - 44.999 €
-
Volvo V90 Preţ: 52.600 - 60.974 €
-
Volvo V90 Cross Country Preţ: 54.366 - 63.719 €
-
Volvo XC40 Preţ: 30.935 - 47.005 €
-
Volvo XC60 Preţ: n/a - 67.503 €
-
Volvo XC90 Preţ: 50.820 - 123.871 €
Ultimele stiri din FRANKFURT 2011
-
Salonul Auto de la Frankfurt a avut 928.000 de vizitatori în cadrul ediţiei din 2011. Spre comparaţie, Salonul Auto de la Paris din 2010 a avut 1.26 milioane de vizitatori. (26.09)
-
2011 este anul aniversărilor pentru Volkswagen. După Golf GTI Editon 35, vă prezentăm un model special dedicat celor care iubesc automobilele practice: Caddt Edition 30. (18.09)
-
Bentley a adus la Frankfurt conceptul unui interior futurist, aplicat pe nava amiral a britanicilor, limuzina Mulsanne. (16.09)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Volvo depinde de banii de la chinezi, deci in privinta fondurilor nu decid ei, in al 2-lea rand o noua generatie ar costa f mult si vanzarile nu cred ca vor fi extraordinare,poate multumitoare, dar chinezii vor mai mult de atat, deci nu prea vor sa riste prea curand cu o noua generatie, in schimb VAG nu depinde de nimeni si are toti banii din lume si cu toate astea merge si-n 2011 cu A3 din 2003.
Un lucru e cert ! Arata mai bine ca Touareg....dar motorizarea nu se va apropia de performantele celor nemtesti si japoneze niciodata.
Volvo- de care mai aveam incredere, stagneaza.
Ce se va intampla cu soarta autovehiculelor suedeze ?
Revenind la XC90, cat timp Volvo a apartinut de Ford, masina asta si S40 au fost cam cele mai vandute din gama, mai ales in State. Si asta pentru ca erau cele mai noi modele (S60 era pe piata de prin 2001, iar S80 avea tehica de baza de prin '99). Cu toate astea XC90 nu a fost tocmaio referinta in privinta fiabilitatii... nu o spun eu, o spun proprietarii. Ideea nu ar fi ca XC90 e o masina proasta, nici vorba, insa are mici neajunsuri peste care cam greu poti sa treci cu vederea cand dai 40-50000 de euro si vrei sa te pui cu Mercedes, BMW si Audi.