Volvo traversează o perioadă prolifică în privinţa vânzărilor, iar succesul este generat cel puţin parţial de noul XC90. Oficialii producătorilor suedez afirmă că, până la finalul anului trecut, au primit peste 88.000 de comenzi pentru noul SUV, motiv pentru care au fost nevoiţi să adauge un al treilea schimb la fabrica din Torslanda pentru prima oară după 2008. În plus, acest lucru a generat crearea a 1.500 de noi locuri de muncă.
Pe baza cererii pentru XC90, dar şi a celorlalte modele pe care le are în gama, Volvo anticipează că va reuşi şi în 2016 să înregistreze un record absolut de vânzări. Anul trecut, suedezii au reuşit să vândă peste 503.000 de unităţi, iar obiectivul pe termen mediu este atingerea unui prag psihologic de 800.000 de maşini comercializate într-un singur an.
Pentru a-şi îndeplini aceasta ţintă, Volvo a iniţiat deja un program de investiţii de aproximativ 8 miliarde de euro pentru a deveni un constructor premium auto de top.Din această sumă, 500 de milioane de dolari sunt investiţi într-o nouă fabrică în Statele Unite, care va deveni operaţională în 2018 şi care va produce maşini atât pentru americani, cât şi pentru clienţii din Europa şi China. Anul trecut, Volvo a înregistrat vânzări de aproape 18 miliarde de euro, iar profitul a ajuns la 700 de milioane de euro.
Via Volvo
Succes si spor la treaba !