Anul trecut, Volvo a vândut circa 46.000 de hibrizi plug-in în Europa, respectiv 10% din volumul total. Pentru 2020, constructorul și-a propus o țintă de 25% pentru vânzările europene în dreptul acestui tip de propulsie.
Potrivit Volvo, hibrizii plug-in sunt soluția pentru respectarea țintelor de emisii CO2 ce au fost impuse de Uniunea Europeană. În cazul în care Volvo încalcă aceste ținte, constructorul ar urma să fie penalizat cu un sfert din profitul anual, susțin analiștii.
“Nu avem de gând să plătim amenzi la Bruxelles. Vrem să folosim banii pentru dezvoltarea produselor,” a declarat CEO-ul Volvo, Hakan Samuelsson.
În acest an, Volvo va începe și vânzările lui XC40 Recharge, modelul electric urmând să contribuie și el la îndeplinirea obiectivului de reducere a emisiilor.
Via Automotive News
Simplu.
Cu maşina cu motor termic este, în schimb, cu totul altă poveste.
Din toţi litrii ăia care îi bagi în benzinărie o treime dacă nu jumate AJUNG DIRECT ÎN ATMOSFERĂ ca gaze toxice şi extrem de fierbinţi de când ai părăsit benzinăria şi pe autostradă - indiferent, repet INDIFERENT
- cu ce viteză mergi
- cu ce euro 1, 2, 3, ..., 6 mergi
!!!
ZECI DE MILIOANE, dacă nu de fapt SUTE DE MILIOANE DE MAŞINI TERMICE pe lângă noxele emanate cu EFECT de seră, ARUNCĂ ÎN NATURĂ PUTERE CALORICĂ IMENSĂ
nu numai ţeava de eşapament dar şi caldura extremă din motor degajată prin radiatorul motorului !!!
Luaţi fiecare maşină şi imaginaţi-vă în locul fiecareia un foc mare pe bază de benzină, motorină !!!
Got it?
De câte ori v-am asigurat că nu aveţi ce să scoateţi din dumnealui?...Eventual stoarceţi o rufă a forumului public pe care n-a atins-o nicio picătură de judecată. Astfel, tentativele ne sunt sortite eşecului din start. Şi, precum am mai subliniat, indiferent cât ar nega, “putoarea fosilă” i-a adus şi lui prosperitatea (fie şi “doar” consumeristă) şi (post/super/hiper)modernitatea sub nas. Însă, orb şi surd (în mod autoimpus!) faţă de acest adevăr copleşitor, preţuind natura, dar dispreţuind viaţa, el continuă, netulburat, să disemineze (pseudo)concluziile…altora, recte ale EMOL.
Şi uitaţi-vă câtă trufie zace în viscerele lui: dă impresia că, raportat la toată populaţia Globului, el ştie cel mai bine şi exact cum se traduc “fenomenul” şi “pericolul”. De obicei, mistificatorii sunt certaţi şi cu exprimarea corectă, astfel că se zice: PE care nu a calculat-o nimeni.
Ce temeratura crezi tu ca au gazele de ardere?
Raspuns:
ARUNCĂ ÎN NATURĂ PUTERE CALORICĂ IMENSĂ nu numai ţeava de eşapament dar şi caldura extremă din motor degajată prin radiatorul motorului !!!
Intrebare:
Ai idee de ordinul de marime dintre niste gaze de evacuare si ansamblul atmosferei terestre?
Raspuns:
Luaţi fiecare maşină şi imaginaţi-vă în locul fiecareia un foc mare pe bază de benzină, motorină !!
Eu personal nu cred ca esti analfabet functional, ci doar cuprins de prea multa exaltare. Ceea ce duce la exagerarea componentei emotionale in discursul tau. Ar mai trebui sa te temperezi pentru ca reusesti sa cazi deseori in penibil .
P.S.
Dat fiind ca scoarta terestra (extrem de subtire raportat la diametrul pamantului) pluteste pe un ocean de magma, iar centrul pamantului e alcatuit din fier topit (extreme de fierbinti), crezi ca ar trebui sa ne ingrijoreze? E posibil sa ne prajim candva?
Dacă eram om de ştiinţă, nu mai scriam pe aici, este clar că mă pasionează dar nu pot aduce dovezi clare.
DAR clima are UN ECHILBRU !
Nu trebuie să fie de ordinul de mărime atât de mare, să credem că gata încălzeşte toată atmosfera, dar de exemplu în a tăia păduri care au rol şi de evaporarea apei, ajută gradual producerea norilor în atmosferă care reflectă din lumina soarelui în spaţiu, etc este o influenţă destul de puternică, ca în cascadă, să producă rezultate dezastruoase.
Oricum să demonstrezi din calcule, chiar şi oamenilor de știință le este extrem de greu, şi vizează cumulat efecte cauze şi vrei tu acuma calcule exacte.
Când o să am timp o să le fac chiar, la nivelul meu.
Dar până atunci vă recomand să băgaţi maşina în garaj şi să o lăsaţi 1 oră, să îmi spuneţi câtă căldură va produs.
Că doar nu este vorba de efectul de seră al CO2.... corect?!
"
P.S.
Dat fiind ca scoarta terestra (extrem de subtire raportat la diametrul pamantului) pluteste pe un ocean de magma, iar centrul pamantului e alcatuit din fier topit (extreme de fierbinti), crezi ca ar trebui sa ne ingrijoreze? E posibil sa ne prajim candva?
"
Credeţi că sunteţi aşa inteligent de nu pot înţelege ceilalţi sarcasmul??!
Măcar dacă ar fi aşa o aroganţă, ca glumă plăcută, dar sub formă de jignire - nu demonstrează decât că dvs sunteţi ceea ce acuzaţi : analfabet funcţional !
PS: nu cred că ştiţi nici bine, ce înseamnă termenul.
Si mai esti si ofticat. Iaca te-ai atacat! ha ha ha
1. Depinde ce Euro este motorul. Daca este motor euro 4,5,6 este motor bun dar daca este motor non-euro, euro 1,2,3 atunci este grav si doar aceste masini polueaza foarte mult.
2. Masinile foarte vechi polueaza foarte mult pentru ca au motoare foarte vechi cu tehnologie, de fapt stai ce tehnologie? pe vremea aia nu era tehnologie deci masinile vechi nu au tehnologii anti-poluare. Trebuie sa convingem oamenii sa renunte la aceste porcarii poluatoare
3. Masinile noi nu prea polueaza pentru ca ofera tot felu de tehnologii anti-poluare
ARDEREA HIDROCARBURILOR duce la "aruncarea carbonului, prin oxizi diferiţi, binenţeles " în atmosferă !!!
Că sunt celelate noxe mai mici, că nu mai este 125 /100km ci doar 110 TOT POLUARE MASIVĂ ÎNSEAMNĂ!!
OK?
Chiar vrei să copii formula benzinei sau motorinei de pe wiki şi să vezi după ardere ce gaze principale se formează ???
Apoi euro 6 este mai puţin poluant, dar pe hârtie faţă de realitate este o mare diferenţă !
Poţi găsi pe youtube adevărata poluare şi motivele pentru care nu se poate renunţa nici la WLTP
Hai că îţi dau un exemplu :
Dacă tu bei 3 litri de vin, vinul are alcool şi să zicem că este unul de 13% alcoolemie, te îmbeţi clar da !!??
Dacă bei 3 litri de vin dar "euro 6" cu alcoolemie de 12% , are mai puţin dar de îmbătat tot te îmbeţi.
OK?