Volvo este unul dintre cei mai avansați producători auto când vine vorba despre sisteme de siguranță. Prin urmare, momentul lansării unui automobil autonom nu este foarte departe.
Potrivit ultimelor informații oferite de suedezi, primul model care se va putea conduce singur va debuta în maxim cinci ani. Ideea de vehicul autonom va fi ușor modificată pentru a fi accesibilă maselor. Mai exact, modelele actuale și viitoare vor putea fi comandate cu opțiunea rulării autonome. O opțiune despre care Hakan Samuelsson, șeful Volvo, susține că va costa aproximativ 10.000 de dolari, adică echivalentul a 9000 de euro.
”Pe viitor, pentru a face o mașină demnă de segmentul premium, unul dintre lucrurile esențiale este un pilot complet automat. Nu o versiune care are nevoie de supervizare. O tehnologie care să îți permită să te uiți la un film sau să faci orice altceva. Doar în această situație o mașină premium va deveni și mai premium”, a declarat Samuelsson.Tot el a vorbit și despre pericolul simplificării automobilului, în contextul în care Volvo colaborează cu Uber pentru a crea taxiuri autonome. ”Dacă oferi transport din punctul A în punctul B, te îndrepți către dezastru. Trebuie să ai în continuare o mașină care îndeplinește nu doar regulile de transport, ci și pe cele emoționale, cele care dau valoare unei mașini”, a concluzionat șeful Volvo.
si la cate poate calcula o masina, poate scoate "idependenta" dintr-o semi-rigida. :)
in general soferii merg subturat, iar in romania "e gropi". deci poti sari peste multi-link. :)
Serios ? Tu chiar spui adevarul ? Hai sa facem o mica comparatie: Eu imi cumpar Mazda 3 1.5 100CP cu Multi-link si ma dau pe circuit cu Volvo S40 ( aceeasi clasa -target diferit ce-i drept ) cu punte semi-rigida pe spate, adica cu Watts link (2 BARE DE TORSIUNE mobile ) si cu motor de 2.0 i 16V (145 Hp). Pe hartie S40 e mai rapid . Pe circuit, treaba se schimba gratie trenului de rulare si anume suspensia semi-low-cost. S40-ul nu face decat sa NU poata sa si puna puterea jos in curbe , fuge de cur din cauza suspensiei de caruta si pierde timp invartind rotile in gol. Cam asta-i diferenta.
Acum diferenta de CONFORT : La Multi-link - roata dreapta sau invers poate sa intre in groapa ca forta impactului nu e transmisa la roata stanga sau invers pentru ca nu au legatura una cu alta, ele lucrand independent una fata de cealalta. In ceea ce priveste rezistenta, aceasta nu reflecta nicidecum o fiabilitate superioara cele Multi-link complexe, De ce ? Cand iei o groapa cu una din roti, forta impactului va fii transmisa si la cealalta roata, iar asta va avea un impact negativ asupra uzurii si celuilalt amortizor. La Multi-Link, ai luat o groapa, ti-ai f*tut un amortizor, il schimbi doar pe ala, nu ambele.
@prepubertarul maroniu vezi ca Volvo doar ce au redescoperit pe foi si sunt foarte mandrii de asta. Daca nu intelegi diferenta intre inginerie moderna si denumiri pompoase stai cuminte in cuaca ta