- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Tehnologie
Ultimele stiri din Tehnologie
-
Porsche a pregătit o actualizare over-the-air pentru sistemele multimedia ale mașinilor sale. Odată cu noua actualizare, aplicația YouTube este acum instalată și poate fi accesată doar de pasagerii din față. (12.12)
-
BMW a lansat o nouă tehnologie de conducere autonomă, care permite mașinilor proaspăt construite să se conducă autonom în interiorul uzinelor. De această tehnologie beneficiază și Mini. (27.11)
-
Mercedes-Benz a mărit viteza maximă a sistemului său de conducere autonomă prezent la modelele sale. Astfel, toate modelele noi dotate cu acest sistem se vor putea conduce singure până la o viteză maximă de 95 de km/h. (24.09)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Volvo: Vom avea trenuri rutiere pe şosele până la sfârşitul deceniului
aia cu 0 morti in masini volvo este cam dificila... ca tirurile sunt destul de mari... si transporta chestii care intra prin parbriz... si ... sa speram ca acel calculator este capabil sa judece traiectoriile masinilor din jurul sau :P
:)
Iar despre 0 morti in 2020, om trai si om vedea. Dar eu unul sunt sceptic. :)
Una peste alta asa cum am mai spus-o va fi o idee de viitor!
1. totusi totul depinde de acel "sofer de tren" care stim prea bine ca este componenta cea mai vinovata de orice fel de accident (cea umana adica)
2. sa ii mai dai si bani ar fi culmea tupeului. faza cu bautul cafelei sau cititul ziarului sunt atat de puerile, si de fapt s-ar traduce in necesitate pt navetisti, cei care fac un drum dimineata si ceva rutinal.
dar aceastia nu tre sa vina cu volvo (ca doar dacia nu va fi dotata cu sistem din asta inteligent legabil wi-fi la "locomotiva") la servici, ci cu trenul sau masini de transport in comun. daca au mai departe servici ce necesita mobilitate, au masina de servici la sediu.
3. ar mai fi soferii care parcrg drumul in interes de servici, cei utilitari.
adica de fapt camionul din fata vas conduce un "tren" format din tiruri si alte dube.
dar aici intervine problema incurcarii traficului. adica stim prea bine ca distanta minima intre 2 vehicule este de x metri, ceea ce in sistemul de "tren" e mult prea mare (aerodinamic, e distanta prea mare) deci trenul va trebui sa fie compact ceea ce va bloca banda respectiva.
presupunem ca ne apropiem de o iesire de pe autostrada si drum expres, si o masina care vrea sa iasa si normal a venit mai tare din spate pe banda 2 e blocata de un tren din asta care habar nu are de "prostul" ala
in fine, ideea de tren din asta necesita o infrastructura informatizata 100% ceea ce va lua complet controolul din manile participantilor, si vor putea fi controlati.
problema e simpla de acum. nu poti sa blochezi controlul si pasii de dominare ce vor urma, ci cum sa iti bagi urmasii in "sistem" sa nu fie parte din turma de vite
Asta e ceea ce viseaza Volvo.
Pentru ca duminica seara de la Velizy catre Paris (N118) era un dop (buson) fara nicio explicatie.