Volvo va transforma panourile de caroserie în acumulatori
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Volvo a anunţat că va investi 3.5 milioane de euro într-un proiect care va dezvolta vehiculele electrice şi hibride de mâine. Suedezii au un partener care îi va ajuta să dezvolte o caroserie care va funcţiona pe post de acumulator pentru un vehicul hibrid sau chiar electric cu o autonomie impresionantă. Panourile de caroserie care vor fi utilizate pentru această funcţie sunt plafonul, capota şi uşile laterale. Respectivele elemente de caroserie vor fi realizate dintr-un "sandwich" de fibră de carbon şi fibră de sticlă, iar componentele rezultate vor fi mai uşoare şi mai rezistente decât echivalentul convenţional, iar "bonus-ul" reprezintă faptul că vor juca şi rolul de acumulatori ai vehiculului.
Autonomia viitorului model va fi de aproximativ 130 de kilometri, iar încărcarea va fi efectuată atât prin regenerarea energiei cinetice, cât şi prin intermediul încărcătorului "convenţiona"” de la reţeaua electrică. În comparaţie cu autoturismul standard pe care este bazat sistemul, un S60 în cazul de faţă, masa modelului a fost redusă cu 15%, dar există potenţialul scăderii suplimentare a masei modelului. model electric obişnuit, autonomia ar putea să crească, dar va creşte şi masa modelului. Doar roata de rezervă a fost eliminată de pe acest model, locul acesteia fiind luat de o baterie convenţională, care va fi uşor de înlocuit şi poate fi folosită pentru pornirea motorului în cazul unui vehicul hibrid.
Dacă vehiculul ar fi echipat cu baterii suplimentare, la fel ca unProiectul celor de la Volvo este realizat împreună cu Imperial College din Marea Britanie. Chiar dacă nu va avea succes, englezii spun că noua tehnologie va putea fi implementată pe telefoane mobile şi laptop-uri, dar şi pe alte device-uri electronice care au nevoie de o autonomie cât mai mare fără să devină extrem de grele. Oficialii Volvo nu au anunţat care va fi primul model care va folosi această tehnologie, deşi au prezentat-o pe un S60 şi cum va ajunge aceasta la utilizatorul final. Există posibilitatea realizării unui hibrid extrem de uşor sau a unui vehicul electric eficient, dar sistemul trebuie perfecţionat cât mai repede.
Via | Volvo
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Volvo in Romania
-
Volvo S60 facelift (2013-2018) Preţ: 27.542 - 46.423 €
-
Volvo S90 Preţ: 46.117 - 67.110 €
-
Volvo V40 Cross Country facelift Preţ: 26.342 - 40.968 €
-
Volvo V40 facelift Preţ: 23.363 - 38.819 €
-
Volvo V60 Preţ: 39.655 - 54.815 €
-
Volvo V60 facelift (2013-2018) Preţ: n/a - 44.999 €
-
Volvo V90 Preţ: 52.600 - 60.974 €
-
Volvo V90 Cross Country Preţ: 54.366 - 63.719 €
-
Volvo XC40 Preţ: 30.935 - 47.005 €
-
Volvo XC60 Preţ: n/a - 67.503 €
-
Volvo XC90 Preţ: 50.820 - 123.871 €
Ultimele stiri din Tehnologie
-
Mercedes-Benz a mărit viteza maximă a sistemului său de conducere autonomă prezent la modelele sale. Astfel, toate modelele noi dotate cu acest sistem se vor putea conduce singure până la o viteză maximă de 95 de km/h. (24.09)
-
Nissan urmează să lanseze un nou sistem de asistență conceput special pentru a reduce situațiile în care șoferii continuă să circule pe banda a doua pe autostradă. Noul sistem îl va avertiza pe șofer să treacă înapoi pe prima bandă după o depășire. (20.09)
-
BMW a anunțat că tehnologia specială E Ink de schimbare a culorilor unei mașini ar putea intra în producție până în 2027. Constructorul german își dorește ca toate mașinile sale să fie dotate cu această tehnologie în viitor. (05.09)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Comentarii (1)