Volvo va transforma panourile de caroserie în acumulatori
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Volvo a anunţat că va investi 3.5 milioane de euro într-un proiect care va dezvolta vehiculele electrice şi hibride de mâine. Suedezii au un partener care îi va ajuta să dezvolte o caroserie care va funcţiona pe post de acumulator pentru un vehicul hibrid sau chiar electric cu o autonomie impresionantă. Panourile de caroserie care vor fi utilizate pentru această funcţie sunt plafonul, capota şi uşile laterale. Respectivele elemente de caroserie vor fi realizate dintr-un "sandwich" de fibră de carbon şi fibră de sticlă, iar componentele rezultate vor fi mai uşoare şi mai rezistente decât echivalentul convenţional, iar "bonus-ul" reprezintă faptul că vor juca şi rolul de acumulatori ai vehiculului.
Autonomia viitorului model va fi de aproximativ 130 de kilometri, iar încărcarea va fi efectuată atât prin regenerarea energiei cinetice, cât şi prin intermediul încărcătorului "convenţiona"” de la reţeaua electrică. În comparaţie cu autoturismul standard pe care este bazat sistemul, un S60 în cazul de faţă, masa modelului a fost redusă cu 15%, dar există potenţialul scăderii suplimentare a masei modelului. model electric obişnuit, autonomia ar putea să crească, dar va creşte şi masa modelului. Doar roata de rezervă a fost eliminată de pe acest model, locul acesteia fiind luat de o baterie convenţională, care va fi uşor de înlocuit şi poate fi folosită pentru pornirea motorului în cazul unui vehicul hibrid.
Dacă vehiculul ar fi echipat cu baterii suplimentare, la fel ca unProiectul celor de la Volvo este realizat împreună cu Imperial College din Marea Britanie. Chiar dacă nu va avea succes, englezii spun că noua tehnologie va putea fi implementată pe telefoane mobile şi laptop-uri, dar şi pe alte device-uri electronice care au nevoie de o autonomie cât mai mare fără să devină extrem de grele. Oficialii Volvo nu au anunţat care va fi primul model care va folosi această tehnologie, deşi au prezentat-o pe un S60 şi cum va ajunge aceasta la utilizatorul final. Există posibilitatea realizării unui hibrid extrem de uşor sau a unui vehicul electric eficient, dar sistemul trebuie perfecţionat cât mai repede.
Via | Volvo
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Volvo in Romania
-
Volvo S60 facelift (2013-2018) Preţ: 27.542 - 46.423 €
-
Volvo S90 Preţ: 46.117 - 67.110 €
-
Volvo V40 Cross Country facelift Preţ: 26.342 - 40.968 €
-
Volvo V40 facelift Preţ: 23.363 - 38.819 €
-
Volvo V60 Preţ: 39.655 - 54.815 €
-
Volvo V60 facelift (2013-2018) Preţ: n/a - 44.999 €
-
Volvo V90 Preţ: 52.600 - 60.974 €
-
Volvo V90 Cross Country Preţ: 54.366 - 63.719 €
-
Volvo XC40 Preţ: 30.935 - 47.005 €
-
Volvo XC60 Preţ: n/a - 67.503 €
-
Volvo XC90 Preţ: 50.820 - 123.871 €
Ultimele stiri din Tehnologie
-
Potrivit celor mai recente informații, venite chiar de la CES 2025, constructorul german de automobile renunță la funcția de control prin gesturi a sistemului multimedia. (12.01)
-
Mercedes-Benz și-a unit forțele cu Sony pentru a prezenta un nou serviciu pentru sistemul multimedia al mărcii. Prin noul serviciu vor putea fi redate filme în format IMAX iar acesta urmează să fie disponibil pentru toate modelele din actuala gamă. (09.01)
-
BMW a prezentat oficial un nou afișaj al sistemului iDrive. Noul sistem Panoramic iDrive afișează informațiile mașinii pe toată lățimea parbrizului și urmează să fie disponibil pentru toate modelele începând cu finalul acestui an. (08.01)
- Noua Skoda Superb Hatch, acum și în versiune PHEV: autonomie electrică de peste 120 km
- Euro NCAP: Cele mai sigure mașini testate în 2024
- Volkswagen ID.7 a parcurs 941 de kilometri cu o singură încărcare
- Primele imagini neoficiale cu noul Volkswagen T-Roc
- FOTOSPION: Primele imagini cu Skoda Space, un crossover electric cu 7 locuri
Comentarii (1)