Volvo va schimba numele unor modele din gama
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Volvo va schimba numele unor modele in urmatorii ani, urmand sa curete si sa alinieze la o noua logica denumirile existente in gama. Conform presedintelui marcii, Stephen Odell, cel mai bun exemplu in acest sens este diferenta totala de denumire intre doua modele care fac parte din acelasi segment: S40 si V50.
"Atunci cand am ajuns la Volvo, m-am straduit sa inteleg nomenclatura modelelor. Am ajuns la concluzia ca trebuie sa o schimbam. S40 si V50 vor purta acelasi numar, pentru ca sunt practic acelasi model - unul Saloon (n.r. sedan), altul Versatility (n.r. Break)", spune Odell.
Pe langa schimbarea de substanta, siglele cu numele modelelor Volvo vor fi si ele schimbate, Odell sustinand ca ele sunt foarte greu de citit. "Poate din cauza ca am trecut de 50 de ani mi se pare ca siglele noastre nu sunt foarte lizibile, insa ma chinui sa le vad pe masinile noastre", spune seful Volvo.
Schimbarile din nomenclatura Volvo nu vor avea loc peste noapte, urmand sa fie realizate in momentul in care constructorul suedez va lansa pe piata noile generatii ale modelelor in cauza.
Literele care individualizeaza tipul de caroserie vor ramane (S, V, C si XC), modificarile urmand sa fie aduse la nivelul numerelor alaturate acestora.via | Car
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Volvo in Romania
-
Volvo S60 facelift (2013-2018) Preţ: 27.542 - 46.423 €
-
Volvo S90 Preţ: 46.117 - 67.110 €
-
Volvo V40 Cross Country facelift Preţ: 26.342 - 40.968 €
-
Volvo V40 facelift Preţ: 23.363 - 38.819 €
-
Volvo V60 Preţ: 39.655 - 54.815 €
-
Volvo V60 facelift (2013-2018) Preţ: n/a - 44.999 €
-
Volvo V90 Preţ: 52.600 - 60.974 €
-
Volvo V90 Cross Country Preţ: 54.366 - 63.719 €
-
Volvo XC40 Preţ: 30.935 - 47.005 €
-
Volvo XC60 Preţ: n/a - 67.503 €
-
Volvo XC90 Preţ: 50.820 - 123.871 €
Ultimele stiri din General
-
Aston Martin Valkyrie a stabilit un nou record pe circuitul de la Silverstone. Hypercar-ul britanic este oficial cel mai rapid model de serie pe acest circuit. (20.11)
-
Hyundai a anunțat oficial că va avea un nou CEO începând din 2025. Noul CEO al constructorului sud-coreean va fi Jose Munoz, actualul șef al filialelor nord-americane ale mărcilor Hyundai și Genesis. (19.11)
-
Uniunea Europeană și China ar fi ajuns mai aproape de finalizarea unui acord cu privire la situația taxelor vamale pentru mașinile electrice chineze, potrivit unei surse chineze. Negocierile între cele două părți vor fi reluate în această săptămână. (18.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Aloo, Volvo? Lăsaţi dracului numele şi siglele şi apucaţi-vă odată de construit modele noi, că n-are omul ce să aleagă din gama voastră! Singurele modele sedan sunt S40, S60 şi S80. S40 e din 1995, pentru Dumnezeu! S60 nu-i decât un S40 mai mare, iar S80 un S60 mai mare. ATÂT!!! Nu mă interesează SUV-urile voastre, nu vreau break-uri. Nu vreau nici C30, o glumă proastă. Nu vreau C70, pentru că aici nu-i Florida să mă dau cu decapotabila şi nici femeie nu-s. Vreau maşină de oraş, atât şi văd că de ani de zile nu-mi oferiţi decât aceeaşi ciorbă reîncălzită. Mai adăugati un piper acolo (facelift) şi gata.
Am fost fan Volvo. Era maşina la care visam. Acum câţiva ani, când nu aveam internet am trimis scrisori la Forum Auto (importatorul de atunci) şi le-am dat la telefoane până mi-au trimis pliante şi liste de preţuri (le mai am şi acum). Calitate, siguranţă, confort. Segment premium.
DA pentru tehnologia Volvo. NU pentru lipsa de a alege. Să-mi oferi de 15 ani acelaşi lucru e sinonim pentru mine cu oferta din comunism: o singură maşină. Mulţumesc, deja am ales altceva. În mintea celor de le Goteborg şuieră probabil vântul arctic. Totul li se pare OK. Singurul lucru care trebuie cu adevărat schimbat e sigla. Succes.
Singurul Volvo pe care mi l-as lua ar fi S60R - cat e el de vechi. Atat.
Si apropo de S40 si C30 facute pe platforme de Ford. Sunt curios ce inteleg unii prin platforma tehnica. Sa ridice capota unul S40 si vor vedea ca totul e stantat cu denumirea "Volvo", chestie care, de exemplu, la Audi si VW nu se parctica (e un simplu exemplu, nu dati cu parul!). Interesanta "imparteala" de platforma tehnica, nu? Nici nu ma mir ca nu mai esti fan Volvo (eu sunt de vreo 10 ani si sunt in continuare, e destul de sigur sa fiu mult timp de acum inainte).
In privinta redenimirii lui V50 cred ca e ok. In privinta siglei, bre, tipul asta e nebun? BMW are sigla la fel de mai bine de 50 de ani, Mercedes are acelasi insemn de aproape 100 de ani, Audi cam la fel, Ford asemenea, Alfa Romeo la fel, la fel si Porsche etc. pastrarea aspectului original sau cat mai aproape de original al unei sigle tine cont de traditia marcii, de... respectul adus modelelor anterioare. Ar fi bine ca tipul asta sa-si puna o pereche de ochelari daca nu vede bine marca. E suficient sa vezi acea linie oblica si sa-ti dai seama ca e un Volvo, nu sa te apropii de capota, sa-si scoti ochelarii si sa spui :"da, e un Volvo". Cu oameni ca asta a pierdut Volvo mult.
Am raspuns pregătit pentru Ciprian. N-o să-l dau, că inflamăm inutil spiritele pe-aici.
Şi da, S60 e un S40 mai mare, mai lung şi mai scump. La fel S80. Fiţi siguri că atunci când postez sunt deja informat.
Înţelegeţi odată că nu am nimic cu platformele sau calitateaVolvo, am precizat asta foarte clar de prima dată. Îi critic pentru gama extrem de REDUSĂ de modele care durează de prea mult timp. Vreau ceva NOU, nu facelift în fiece an şi sigle schimbate.
In al doilea rand, Volvo nu este constructor independent si nu ia decizii individuale.
In al treilea rand este absurd sa spui sa S60 si S80 sunt de fapt S40 respectiv S60 mai mari. In primul rand nu fac parte din aceasi clasa si nici nu impart aceasi tehnica (S40 are si motoare concepute de Ford si PSA-motoarele astea NU sunt decat pe S40, V50, C30 si unele si pe C70). Din punct de vedere constructiv masinile sunt foarte diferite, inclusiv structura de siguranta este diferita(ma refer la ea pentru ca Volvo e recunoscut in primul rand pentru siguranta). Ca sa ma fac mai bine inteles, iti dau un exemplu simplu: un S80 este mai greu decat un S60, asta inseamna ca ii trebuie motoare mai puternice, rafinate (ca deh, esti o marca premium), iti trebuie confort pe masura etc. Asta inseamna ca NU poti pune motor de pe S40 (ca tu zici ca e la fel cu S60), cutie de tot de acolo, nu poti sa configurezi suspensia si directia la fel (pentru ca vorbim in primul rand si de dimensiuni mai mari si masina mai grea-ai nevoie de o servodirectie mai "sensibila" sa zic asa) si mai sunt multe chestii de genul asta. Nu are rost sa intru in detalii tehnice... nu asta e important (oricum suntem offtopic).
In al patrulea rand, C30 e ridicol? Poate de-asta se vinde bine in Europa (oricum comparatia cu Smart e de-a dreptul stupida- si nici ce a vrut sa faca Mercedes cu Smart nu ai inteles). Sa-ti spun ceva, daca vreu sa-mi iau o masina compacta premium care sa aiba spatiul bun, siguranta pentru mine si familia mea, confort etc, ma uit la Clasa A de exemplu. Daca am pana in 30 de ani, deci ma consider o persoana tanara, fara copii si care crede ca nu e momentul pentru un sedan de famile, imi aleg C30, pentru ca e o masina originala, care iese in evidenta si este adresata mai mult tinerilor. In linii mari asta inseamna "lifestile" si asta a vrut sa faca Volvo cu C30. Masina asta nu a fost conceputa sa fie in primul rand practica si spatioasa, ci o alternativa altfel la clasa compacta. Intelegi? :)
In al cincilea rand, regret, dar nu esti bine informat.:)
S60 e facut pe platforma S80 si nu S40.
C30 este o masina grozava pentru tineri (vezi Sciroco care e apr o copie), drept dovada si nemtii ca le lipseste un coupe' adevarat.
Ceea ce va aduce VOLVO in viitor:
1. Sigla mai mare a lui Odell (care e deja montata pe S80/XC60)
2. Masini la fel de sigure, bine facute si foarte important economice
3. Sper o diversificare a gamei mini>un C30 cu 5 usi e de mult asteptat in gama.
4. Sper masini mai accesibile ca pret.
P.S. Nu cred ca ve-ti vedea la VOLVO 10 modele lansate pe an din care 9 esecuri tehnice ca la Renault. Priviti mai bine ce masini au scos in ult vreme> XC60 ce mai sigura masina din lume (chiar daca unii nu o recunosc.chiar opreste singura si nu costa enorm)>S60 care tr lansat, un model extraordinar (detecteaza pietonii si opreste prevenind accidentele...)>gama DRIVEe etc.
Mai întâi, este eronat să afirmi că eu am spus că pe S80 ar fi motoare de S40. Este evident că este altă clasă. E evident că e bazat pe altă platformă, are motor mai puternic şi alte suspensii. Poate că e şi mai multă piele la interior şi finisaje din lemn de nuc mai abundente. Lăsând la o parte amănuntele, clientul vede în S60 un S40 mai lung, poate ceva mai lat, mai bine dotat (ca să lămurim odată situaţia) dar aproape identic (ca formă) de S40. Compară pozele şi o să vezi că parcă-s fraţi gemeni, doar că unul e mai dezvoltat.
Ca să avem amândoi aceeaşi bază de discuţii, deschide paginile respective din Wikipedia. OK? Să le luăm pe rând:
-S40 - prima generaţie din 1995 până în 2004. Nouă ani?? Timp de nouă ani, tu, constructor premium, îmi oferi aceeaşi maşină?
-S60 - anii 2000-2009. Nouă anii acelaşi tip? Priveşte te rog poza S40 generaţia nouă şi compară cu S60. Sunt aproape IDENTICE. S60 e puţin mai mare.
-S80 - compară fotografia cu S60 generaţia nouă. Ce se vede? Că aproape nu-l poţi deosebi de S60. Desigur, e puţin mai mare, mai luxos, mai...
Priveşte orice model BMW, Mercedes, Audi de acum 9 ani şi priveşte acelaşi model al acestor mărci ACUM. Parcă e o diferenţă, nu?
Despre C30. Maşina asta are un spate(hayonul) absolut penibil. Aici sunt subiectiv, e vorba de gusturi, nu e cazul să ne certăm degeaba. Maşină "lifestyle"? Poate e din cauza vârstei, dar pentru mine "lifestyle" e sinonim cu Bamboo, cafenele de Dorobanţi, paraziţi sociali care doar cheltuie şi nu ştiu ce-i aia muncă, fiţe (sau fitze?) indivizi obraznici care te scuipă-n cap dacă nu eşti "cool", "trendy" şi n-ai Apple sau Vertu. Cu alte cuvinte, eu unul scuip pe lifestyle şi-l privesc cu compătimire pe modernul de la volanul unui C30. Dacă e femeie, mai merge, dar un bărbat arată gay în maşina aia.
In privinta designului, chestia asta se numeste identitatea marcii. Tocmai anumite detalii scot in evidenta designul lui Volvo, specific scandinav (precum linia caroseriei cu umerii aia, consola centrala subtire, tetierele alea oarecum ciudate etc.... sunt detalii aparent minore, dar pot contura caracterul unei marci) Asta e motivul pentru care masinile seamana mult intre ele. Uite cum arata de exemplu A4 si viitorul A8.
Faptul ca s-au fabricat masini 9 ani, repet: Volvo nu are banii altor marci premium si nici nu este constructor independent. S-a preferat ca banii pe care ii primea de la Fod sa fie investiti in tehnica, pentru ca lansarea unui model premium costa foarte mult (se poate ajunge lejer la 300 de mil de euro sau chiar mai mult, bani pe care Volvo nu i-a avut) Nu vad unde e problema daca se ofera putine modelel, atata timp cat sunt foarte bune. :)
Pai atunci nici 8 ani nu sunt prea departe.Si ia ghici cine a supravietuit atat prin showroom?
Surpriza !!!! Seria 5 :E34 (1988-1996)
E39 (1995-2003)
Cat despre C30este doar chestie de gust,ori iti place ori nu(exemple asemanatoare sunt si Avantime, Vel Satis)
Iar chestia ca seamana intre ele, pai atunci nici cu Audi nu mi-ar fi rusine.
Ca nr de modele nu inteleg ce ai dori mai mult:
-Crossover:xc90, xc70, xc60
-coupe c70, c30
-berlina s80, s60, s40
-break v50
Spune tu ce model de masina ai vrea si nu este in gama.
@Fonta: ai uitat sa treci si V70 :)