Volvo V60 Plug-in Hybrid îmbracă haine sportive cu pachetul R-Design

de Bogdan Mirică
Joi, 24.04.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Volvo a pregătit un pachet R-Design pentru hibridul său diesel bazat pe V60. Constructorul suedez încearcă să ofere astfel un aspect sportiv modelului V60 Plug-in Hybrid.

Cu o carieră care deja începe să se contureze pe piaţa din Europa, actualul Volvo V60 Plug-in Hybrid este una dintre puţinele opţiuni reale de propulsie alternativă, testată şi de noi în urmă cu un an în nordul Suediei.

REPORTAJ: Volvo şi viaţa în nordul îngheţat

Pentru cei care îşi doresc şi un design ceva mai sportiv asociat conceptului ecologic, Volvo pune la dispoziţie un pachet R-Design pentru hibridul său. Deşi nu adaugă putere sub capota lui V60 Plug-in Hybrid, pachetul vine cu un spoiler nou, cu o grilă pe care se poate observa logo-ul R-Design, cu un deflector posterior şi cu jante Ixion din aliaj şi dimensiune de 18 inch.

Esential 50 de kilometri este autonomia electrică a modelului V60 Plug-in Hybrid.
1000 de kilometri este autonomia totală a actualului V60 Plug-in Hybrid.
La interior, suedezii propun clienţilor scaune sport, pedale îmbrăcate în aluminiu, covoraşe noi, praguri cu inserţii şi sistemul Volvo On Call care permite şoferilor să acceseze diferite funcţii ale maşinii prin intermediul telefonului mobil.

De propulsia lui Volvo V60 Plug-in hybrid se ocupă un ansamblu compus dintr-un motor diesel cu cinci cilindri, de 2.4 litri, 215 cai putere şi 440 Nm, asistat de o unitate electrică de 70 de cai şi 200 de Nm.

Motorul convenţional trimite resursele sale punţii spate prin intermediul cutiei automate cu şase rapoarte, în vreme ce agregatul electric se preocupă cu acţionarea punţii spate.

Bateria litiu-ion asigură o rulare pur electrică de maxim 50 de kilometri, în vreme ce autonomia totală a modelului ajunge până la 1000 de kilometri. Chiar şi aşa, sprintul de la 0 la 100 de km/h se realizează în 6.9 secunde.

Comentarii (1)

  • Cosmin
    Asa scrie un pic mai sus: "Motorul convenţional trimite resursele sale punţii spate prin intermediul cutiei automate cu şase rapoarte, în vreme ce agregatul electric se preocupă cu acţionarea punţii spate."
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru