Esential
50.000 | de unităţi V60 intenţionează să vândă Volvo în fiecare an. |
După proaspăta schimbare a patronatului, Volvo îşi propune relansarea brandului şi repoziţionarea produselor sale pe un segment superior, acolo unde joacă actori cu renume ca Audi, BMW şi Mercedes. Nimeni nu se aştepta însă ca revoluţia scandinavă să se declanşeze atât de repede, mai exact în această toamnă, cu ocazia deschiderii porţilor Salonului Auto de la Paris.
Constructorul suedez se va folosi de cel mai mare eveniment auto european al sfârşitului de an, pentru a prezenta publicului, în premieră mondială, modelul V60, derivatul break al deja popularului S60.
Thomas Ahlborg, omul care a condus proiectul de dezvoltare al noului V60, a declarat recent într-un interviu că break-ul va declanşa oficial lupta cu greii germani ai segmentului premium. "Noul V60 va deveni unul dintre cele mai importante modele europene în anii următori, intenţia sa fiind aceea de a fura din clienţii modelelor BMW Seria 3 Touring, Audi A4 Avant şi Mercedes C-Klasse Estate", a declarat Ahlborg.
Break-ul, a cărui producţie a demarat deja la uzina Torslanda, de lângă Gotheburg, va încerca, alături de fratele său sedan, să readucă Volvo pe profit.
Cu o producţie anuală de 50.000 de unităţi, dintre care 90% orientată către piaţa europeană, noul V60 îi va ajuta pe suedezi să îşi atingă ţinta optimistă, aceea de a vinde anul acesta 400.000 de unităţi la nivel global.În anii următori ne putem aştepta ca vânzările lui V60 să se apropie de cele ale best-seller-ului XC60, care a devenit în scurt timp de la lansare cel mai iubit produs al brandului suedez.
via | automotivenews
nu spun ca bmw audi si merc sunt mult mai mune insa iti ofera multe in plus pe care nu le poate oferi volvo.......deocamdata.....
Cum va permiteti voi sa-l contraziceti pe al mai mare specialist de-si da cu parerea pe site-ul asta.
Draga carfan poti tu sa-ti schimbi Volvo la 3 ani si sa-ti iei doar cele cele mai noi modele, daca nai condus mortaciunea de ursulet a lu' Tzenu, se cheama ca n-ai trait domnule draga nicio senzatie!
Nu conteaza ca tu esti un om cu bun gust pe care nu-l intereseaza sa se sparga in figuri in comparatie cu el care pana acum ceva vreme isi pusese mecla manelista pe avatar, sa ne arate ca exista si papagali cu permis de conducere.
Ai comis un sacrilegiu pe care ghertoii de teapa lui il vor sanctiona crunt !
Tu nu te uiti la el cum scrie ?
Are doua clase mai mult ca trenu' dar se da destept ...
Si draga Edi... Pai altfel trebuia sa-l intrebi... Nu ce ofera marcile enumerate de el pe langa Volvo ... Ca asta e o discutie prea complicata pentru mintea lui neteda. Trebuia sa-l intrebi care este diferenta dinre masina lui si masina despre care e vorba in articol.
Pai e mai buna a lui frate si stii de ce?
Pentru ca Volvo nou nu-si poate lua vanzand doua telefoane furate la coltul strazii, pe cand ursuletul ala prapadit ,da.
viseaza si aia mai batrani...Oricum, nu stiu de ce era nevoie sa faci precizarea asta...
da si la 18 ani(acum 5) ma dadeam cu o mortaciune de ursulet....
unsa tu ce faceai??????sau faceai ceva macar........
nu ma iau cu tine in gura k vei fi mai smecher......insa te las in pace sa realizazi cat de prost esti......
salut
BMW isi sterge picioarele cu asa rivali !!!
In fine. Ideea e ca Volvo e o marca pe care nu o intelege oricine. Pentru unii poate fi considerata un parazit al industriei auto premium (asa cum cred multi "fani" ai masinilor nemtesti), pentru altii este ceva deosebit.
Sincer ma bucur ca nu toata lumea apreciaza marca asta. Pentru ca numai asa nu vei vedea un proprietar de bavarez sau un "stapan al inelelor" cu un S40 sau un S60 tunat "pe sitem", cu geamurile coborate si muzica house la maxim.
Deci pentru voi sunt marcile nemtesti, adica spuma industriei auto mondiale. Pentru restul sunt "frimiturile" industriei auto, asa cum considera multi precum BMW.