FEATURE: Volvo V40 şi airbag-ul său pentru pietoni
Viitorul model compact de la Volvo va avea o arhitectură modulară, numită C-segment Modular Architecture, care va permite mai multe configuraţii de caroserie şi mai multe dimensiuni.
În plus, această arhitectură va putea fi folosită de cei de la Geely pentru a construi modele mai puţin sofisticate, care nu vor beneficia de dotările tehnologice şi de siguranţă cu care va fi echipat respectivul model în versiunea Volvo. Chinezii vor reduce costurile la minimum prin echiparea modelului respectiv cu motoare mai puţin avansate, suspensii mai puţin complexe şi abordând un design mai simplu.CITEŞTE MAI MULT DESPRE VOLVO V40 ÎN TESTUL NOSTRU DE ANDURANŢĂ.
Noua platformă este deja în lucru la China Euro Vehicle Technology, un centru care reuneşte specialişti de la ambele mărci, inaugurat anul trecut în Goteborg, în aproprierea sediului central al mărcii Volvo. Mäts Fagerhag, şeful joint-venture-ului CEVT, spune că anul 2017 este "cel mai probabil" moment pentru lansarea respectivului model. Odată cu lansarea primei versiuni, următoarele modele vor urma într-o succesiune rapidă, datorită platformei modulare şi a strategiei de amortizare a costurilor, care implică producţia mai multor modele pe aceeaşi platformă în acelaşi timp.Volvo primeşte premiul Global NCAP Innovation pentru sistemele de protecţie a pietonilor
Via Autocar
Suedezii:
Men jag behöver pengar först!
Chinezii:
Shi-de!