Salonul Auto de la Paris 2012

Volvo V40 R-Design: îmbunătăţiri estetice şi tehnice pentru Salonul de la Paris

Publicat Miercuri, 12.09.2012
de Mircea Meșter
Comenteaza 4
Volvo V40 R-Design: îmbunătăţiri estetice şi tehnice pentru Salonul de la Paris - Poza 1
Volvo V40 R-Design: îmbunătăţiri estetice şi tehnice pentru Salonul de la Paris - Poza 2
Volvo V40 R-Design: îmbunătăţiri estetice şi tehnice pentru Salonul de la Paris - Poza 3
Volvo V40 R-Design: îmbunătăţiri estetice şi tehnice pentru Salonul de la Paris - Poza 4
Volvo V40 R-Design: îmbunătăţiri estetice şi tehnice pentru Salonul de la Paris - Poza 5
Volvo V40 R-Design: îmbunătăţiri estetice şi tehnice pentru Salonul de la Paris - Poza 6
Volvo V40 R-Design: îmbunătăţiri estetice şi tehnice pentru Salonul de la Paris - Poza 7
Volvo V40 R-Design: îmbunătăţiri estetice şi tehnice pentru Salonul de la Paris - Poza 8
Volvo V40 R-Design: îmbunătăţiri estetice şi tehnice pentru Salonul de la Paris - Poza 9
Volvo V40 R-Design: îmbunătăţiri estetice şi tehnice pentru Salonul de la Paris - Poza 10
Volvo V40 R-Design: îmbunătăţiri estetice şi tehnice pentru Salonul de la Paris - Poza 11
Volvo V40 R-Design: îmbunătăţiri estetice şi tehnice pentru Salonul de la Paris - Poza 12
Volvo V40 R-Design: îmbunătăţiri estetice şi tehnice pentru Salonul de la Paris - Poza 13
Volvo V40 R-Design: îmbunătăţiri estetice şi tehnice pentru Salonul de la Paris - Poza 14
Volvo V40 R-Design: îmbunătăţiri estetice şi tehnice pentru Salonul de la Paris - Poza 15
Cei care aşteptau o versiune ceva mai sportivă estetic a lui Volvo V40 au acum la dispoziţie varianta R-Design a compactei nordice, pe care suedezii o vor prezenta la Salonul de la Paris.

După o perioadă lungă de aşteptare în care a umplut presa cu teasere legate de cele două versiuni noi ale lui V40 pe care le va prezenta la Paris, avem astăzi în faţă fotografiile oficiale ale primeia dintre aceste premiere: versiunea R-Design a compactei suedeze.

Noul Volvo V40 R-Design reprezintă o alternativă interesantă la clasicul V40, schimbările fiind regăsite mai ales la nivel estetic şi la cel al şasiului. Noul şasiu sport permite coborârea gărzii la sol cu 10 milimetri faţă de şasiul dinamic disponibil până acum în gama constructorului suedez, ţinuta de drum fiind şi ea mai fermă. Dezvoltat de echipa Volvo Polestar Black R în colaborare cu pilotul suedez Robert Dahlgren (WTCC, Formula 3 Britanică, Campionatul Suedez de Turisme), noul şasiu vine cu bare antiruliu cu diametru sportiv şi cu suspensii îmbunătăţite, efectul fiind - spun cei de la Volvo - un comportament exemplar pe drumurile virajate.

Noul V40 R-Design este desenat pentru cei care sunt îndreptaţi spre performanţă, cu pasiune pentru acele lucruri care adaugă puţin condiment vieţii.

Lex Kerssemakers
Vicepreşedinte de produs Volvo
DESIGN MODIFICAT

La nivel estetic, Volvo V40 R-Design îşi schimbă partea frontală şi mai ales cea posterioară, acolo unde apar o nouă grilă, o bară faţă remodelată şi un difuzor de aer flancat de cele două ţevi de eşapament rotunde şi finisat cu accente metalice. Jantele fac şi ele parte dintr-un set special destinat versiunii R-Design a modelului suedez, acestea fiind disponibile în două dimensiuni: 17 sau 18 inch.

Cireaşa de pe tort este nuanţa exterioară dedicată Rebel Blue, care întreţine aspectul sportiv subliniat de noile elemente estetice.

INTERIOR CU ACCENTE SPORT

Interiorul nu scapă nici el de modificări interesante. Dacă ceasurile de bord complet digitale pot fi accesate în trei moduri diferite pe V40 (Elegance, Eco şi Performance), fiecare venind cu nuanţa sa distinctă, pe noul V40 R-Design avem o singură culoare pentru cele trei layout-uri: albastru deschis. Scaunele sport sunt acoperite cu un amestec de piele întoarsă şi piele perforată şi sunt inscripţionate cu logo-ul R-Design, în timp ce schimbătorul de viteze, mânerul frânei de mână şi pedalele sunt modificate în această nouă versiune a lui V40.

Pachetul estetic şi tehnic R-Design poate fi comandat de clienţi pe oricare dintre motorizările deja disponibile pe Volvo V40, cel mai mic fiind dieselul D2 de 115 CP, iar cel mai mare "benzina" T5 turbo de 254 de cai putere.

via Volvo


Comentarii (4)

  • ooooooooooo da.
    20 3
  • Cosmin19
    E fain, dar eu asteptam o versiune mai puternica, un rival pentru M1. Am vazut cu totii ca cei de la polestar se pricep de minune, dovada fiind acel S60 de 510 cai putere.
    16 3
  • cosmin, dupa cum vezi, e doar un pachet de design, exterior-interior, un fel de s line, r line...plus suspensii mai joase.
    nu aduce nici o imbunatatire la motor. pt aia probabil va exista o versiune speciala, un hothatch cu mult mai multe imbunatatiri fizice decat estetice.
    10 3
  • AndreiRN
    Volvo este pe val chiar daca au parasit liniile traditionale vor gasi clienti noi printre cei mai tineri atrasi de electronica si plastic de calitate.
    9 16

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru