- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Intern
Ultimele stiri din Intern
-
Primăria Brașov a interzis oficial trotinetele de închiriat în tot orașul. Serviciile de închiriere a trotinetelor nu vor mai funcționa în Brașov pentru o perioadă nedeterminată. (20.11)
-
Renault a deschis comenzile pentru noul Renault 5 E-Tech în versiunea Urban Range pe piața din România. Noua versiune propune un preț de pornire de 26.900 euro. (19.11)
-
Noua Skoda Elroq este acum disponibilă în România. Pe piața noastră, noul crossover electric de dimensiuni compacte propune un preț de pornire de 35.000 euro. (19.11)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Volvo V40 - lista completă de preţuri şi dotări în România
cam scump, in general se batea cu marcile germane de pe o pozitie cu 3-4mii mai jos.
porneste de la 22.816 dar cu ptin noroc un discount...ai ocazia sa iei un pret bun pe el avand in vedere ca cu 18 mii poti lua o tabla dreapta cu jante de tabla cu capace si dotari cat un logan cu un motor de 80cp!! sa fim realisti totusi!
Volvo a dat faliment.
Emblema Volvo este pusa pe un coctail de piese chinezesti asamblate oriunde in lume este avantajos politic sau economic.
Dar foarte multi nu vad dincolo abureala lansata.
Cine vrea Volvo,,,,vrea siguranta, deci e atent la cate optiuni pt siguranta are.
Cine vrea BMW, logic ca se uita raport greutate/putere, performante etc.
Eu unu as alege totusi BMW seria 1....Insa daca volvo ar avea promotii in care diferenta de pret ar ajunge sub 5000 euro clar as alege volvo
Nu luati Volvo ca nu-si face banii, mai bine luati un SH german.
Apropo de motorizari, toate modelele din segment incep cu astfel de motoare(undeva pe la 110cp), vezi A3, seria 1 sau A klass, ceva mai potente sunt noi venitele Giulieta sau DS4.
Pentru cei care nu au bani de Volvo: exista Ford, Vw, Opel, Kia.
Cat despre V40 si ale sale preturi, eu zic in felul urmator: departamentul marketing de la Volvo stie ce face iar preturile reflecta calitatea si dotarile modelului. Iar celor care comenteaza doar ca sa-si vada scrisul pe undeva, le spun asa: Volvo nu se bazeaza pe Romania ca piata de desfacere. Volumele se fac in alte tari. Asa ca, orice comentarii cu privire la impresiile voastre referitoare la preturi sunt inutile. Considerati articolul ceea ce este: un articol informativ si nu un editorial.
P.S. Cine "gusta" o astfel de masina e un gentleman adevarat cu un nivel de instruire superioara.
1.4 Trendline Benzina / Manuală 80 CP / 132 Nm 16.276 €
Volkswagen Golf 6 (5 usi)
1.2 TSI 85CP Trendline Benzina / Manuală 85 CP / 160 Nm 16.645 €
Volkswagen Golf 6 (5 usi)
1.4 Comfortline Benzina / Manuală 80 CP / 132 Nm 17.310 €
Volkswagen Golf 6 (5 usi)
1.2 TSI 85CP Comfortline Benzina / Manuală 85 CP / 160 Nm 17.677 €
Volkswagen Golf 6 (5 usi)
1.2 TSI Trendline Benzina / Manuală 105 CP / 175 Nm 17.839 €
Volkswagen Golf 6 (5 usi)
1.2 TSI Trendline BlueMotion Technology Benzina / Manuală 105 CP / 175 Nm 18.315 €
Volkswagen Golf 6 (5 usi)
1.2 TSI 85CP Trendline DSG Benzina / Automată 85 CP / 160 Nm 18.630 €
Volkswagen Golf 6 (5 usi)
1.2 TSI Comfortline Benzina / Manuală 105 CP / 175 Nm 18.873 €
Volkswagen Golf 6 (5 usi)
1.4 TSI 122CP Trendline Benzina / Manuală 122 CP / 200 Nm 19.131 €
Volkswagen Golf 6 (5 usi)
1.6 TDI 90CP Trendline Diesel / Manuală 90 CP / 230 Nm 19.215 €
Volkswagen Golf 6 (5 usi)
1.2 TSI Comfortline BlueMotion Tech Benzina / Manuală 105 CP / 175 Nm 19.348 €
Volkswagen Golf 6 (5 usi)
1.2 TSI Highline Benzina / Manuală 105 CP / 175 Nm 19.530 €
Volkswagen Golf 6 (5 usi)
1.2 TSI 85CP Comfortline DSG Benzina / Automată 85 CP / 160 Nm 19.664 €
Volkswagen Golf 6 (5 usi)
1.2 TSI Trendline DSG Benzina / Automată 105 CP / 175 Nm 19.721 €
Volkswagen Golf 6 (5 usi)
1.2 TSI Highline BlueMotion Technology Benzina / Manuală 105 CP / 175 Nm 20.006 €
Volkswagen Golf 6 (5 usi)
1.6 TDI Trendline Diesel / Manuală 105 CP / 250 Nm 20.067 €
Adica toate publicatiile din lume compara volvo cu bmw, mercedes si audi, dar romanii se trezesc sa zica ca nu dupa ce unii nici nu s-au urcat vreodata intr-unul.
Cata incultura......tot ce e nemtesc e ok(aproape) si tot ce nu e nemtesc e f f f aiurea. Sunt sigur ca si modelele noi de la Citroen sunt in aceeasi cateogorie, nu?
In intelegerea lor ei vor furniza in continoare motoare si transmisi si alte componente ford fabricate in china.
Excelenta ideea.
Volvo este acuma pt Ford exact ce este Skoda pt VW.
Volvo este cu mult peste Ford, deci comparatiile de genul asta nu isi au rostul. Dar tu crezi ca tot ce are 4 roti tot masina este si daca pleaca din punctul A catre B, nu conteaza cum merge, important e sa ajunga.
Ford furnizeaza motoare catre Volvo ? Eu stiam ca Ford primea motoarea de la PSA, pana mai de curand. Adica conduceai Ford cu motor de Peugeot sau Citroen.
Si cu piese chinezesti ne-ai innebunit, insa e fixul tau si trebuie sa te acceptam asa cum esti.
Cand Ford a inteles ca nu pot reduce salariile sau mari eficienta chiar daca le dadeau motoare gata facute s-au debarasat de ei direct la Chinezi care deja fac componente majore pt Ford.
Acuma intelegerea este ca Volvo doar va fi asamblat in Suedia in numr redus din componente chinezesti de design Ford.
Asamblarea serioasa si eficienta se va face anul acesta in China pt a tripla productia si pt a aparea un profit.
Chinezi pot asambla o calitate superioara dar la un cost de 10 ori mai redus.
@AndreiRN - esti destul de slab informat despre masini dar ai foarte multe de spus. Volvo nu se asambleaza doar in Suedia. Mai citeste si vezi unde mai are Volvo fabrici. Iar in China productia va incepe anul viitor. Deci esti pe dinafara subiectului baiete.
Si Volvo nu produce pentru tine, amator de cai putere si faima. Volvo vinde la cei care nu vor sa-si impresioneze vecinii si prietenii cu masina lor super rapida. El se adreseaza familistilor si celor dornici sa conduca masini sigure. Audi, BMW sau Mercedes sunt pentru tine, pentru ca ei pun accent pe sportivitate si motoare puternice.
Ford a preluat Volvo pentru a "fura" tehnologie. Ford nu produce motoare ca sa le dea celor de la Volvo, ei le-au luat de la PSA.
Motoarele pe benzina sunt 100% produse de FORD.
la capitolul service sunt ff scumpi.
am un amic cu s40 si se ducea la brasov la revizie, iesea cu 4-5 mil mai ieftin decat in buc ( inclusiv motorina pt drum).
Pentru cei care nu au auzit de Volvo: marca se adreseaza celor care apreciaza calitatea si siguranta.
Nu e pentru cei care se imbraca in trening, asculta manele si mananca seminte in masina. PUNCT
Volvo este o firma neprofitabila pe ultimi 20 de ani.
Volvo este pt metrosexuali care sunt putin mai ciudati in societate.
Acum a ajuns firma chinezeasca si lucrurile se vor schimba.
Calitatea estetica va creste la fel ca si jucariile electronice dar tot un tren de rulare Ford va avea si ala produs complet in china.
Productia se va tripla.
Bravo lor.
Volvo i-a dezamagit atat de tare pe germani incat a iesit marca cea mai apreciata la ei anul trecut =)) Asta e cel mai tare, ca intr-o tara cu traditie, una care produce Audi, BMW, Mercedes sa apara suedezii si sa le spuna: baieti, mai invatati sa faceti masini de la noi.
Productia nu cred ca se va tripla, deoarece avand in vedere ca numarul persoanelor cu probleme gen AndreiRN este in crestere si invatamantul la pamant, din ce in ce mai putine persoane vor invata ce inseamna masina.
AndreiRN, daca te uiti mai bine la Volvo V40 cu ochelarii tai speciali, s-ar putea sa ti se para chiar Dacia Sandero.
Ferice de masinile Volvo ca nu au ajuns sa fie conduse de oricine !
http://losangeles.craigslist.org/search/cto?query=volvo&srchType=T&minAsk=&maxAsk=
http://www.autoblog.com/2011/09/22/volvo-spot-hopes-to-embarass-german-automakers-on-their-own-turf/
Si aici pararea mai multor natiuni despre Volvo: http://www.swedishwire.com/business/12400-volvo-cars-reports-20-jump-in-2011-sales
Cam asta ar fi adevarul despre Volvo si marcile germane. In sfarsit, germanii au renuntat la mandrie si au recunoscut "cine e pe primul loc".
Daca ai fi baiat istet, ai incepe sa pui bani deoparte pentru un Volvo.
2. Comparati preturile echivalente cu Clasa A sau Seria 1 si apoi spuneti ca e cea mai scumpa. E posibil ca un A3 sa fie mai ieftin, dar e pe piata de multi ani.
3. Cine vrea de banii astia un Golf isi cumpara Golf. Cine vreo Kia full, isi cumpara Kia full. Dar cine stie ce fel de masini face Volvo, isi va cumpara masina asta. Apropo, in Germania, Italia, Marea Britanie sau America, Volvo este vazut cel putin la fel de bine ca orice marca nemteasca premium. In Romania, mai greu. Cum sa-si cumpere romanul Volvo cand toata viata a trait cu ideea ca din mana neamtulu ies MASINI... indiferent de model sau marca (vezi comparatia de mai sus cu Golf).
4. Lasati prejudecatile de-o parte, cereti o parere celor care au Volvo, mergeti la drive test si apoi comentati pe-aici. Altfel veti fi mereu "experti" in ale masinilor iar Volvo va fi pentru voi o masina prea scumpa de cumparat si prea scump de intretinut (lasa, ca e la Mercedes intretinerea ieftina...)
Garantia oferita spune cat de multa incredere are un constructor in produsul lor asa ca .......
Singurul Volvo care m-ar atrage nu este chinezesc.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/07-VOLVO-VNL630-/130689591542?pt=Commercial_Trucks&hash=item1e6db4e8f6
Dar prefer cu motor Cummings
Restul sunt chinezarii
@AndreiRN: din cate stiam si eu, varsta medie a modelelor Volvo aflate in circulatie este de aproape 20 de ani, iar tu ai vazut cimitirele de masini pline de Volvo. Iar in Suedia (unde tu nu prea ai vazut Volvo), cam 20% din masini sunt Volvo. In ce parte a Suediei ziceai ca ai fost de 2 ori ???
Despre comentariile tale ne putem face cu usurinta o idee. Spor la scris si pofta buna.
PS: Ford Focus RS motor 2.5 este luat de pe Volvo si nu invers, uitati-va la Top Gear, o recunoaste Jeremy . iay motorul de 1.6 diesel este preluat si modificat deoarece nici o masina care are acelasi motor nu are un consum de 3.9%(nici peugeot, focus, s.a.).
Si nu mai comparati Volvo cu late masini.