Volvo V40 - lista completă de preţuri şi dotări în România
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Volvo a publicat lista completă de preţuri a lui V40 pe piaţa din România. După cum au anunţat în urmă cu două săptămâni, versiunea de bază a lui V40 pleacă de la 22.816 euro cu TVA inclus. Compacta suedeză este oferită în compania a patru niveluri de echipare - Basic, Kinetic, Momentum şi Summum şi alături de cinci motorizări. Clienţilor li se pun la dispoziţie două "benzinare" de 1.6 litri, respectiv trei diesel-uri. Două motorizări diesel sunt oferite şi în compania unei transmisii automate cu şase trepte.
În nivelul de echipare Basic, Volvo V40 include elemente precum sistemul City Safety, airbag pentru genunchii şoferului, airbag pentru pieton, asistenţă la frânarea de urgenţă, airbag-uri cortină faţă/spate, airbag-uri laterale, EBD, ABS, EBA, airbag-uri faţă şi multe altele. Nivelul de echipare Kinetic, oferit standard pentru motorizarea D4, oferă computer de bord, torpedou cu sistem de răcire, oglinzi parasolar luminate, climatizare automată cu reglaj pe două zone, covoraşe textile, schimbător de viteze şi levier frână de mână îmbrăcate în piele, jante din aliaj de 16 inch echipate cu anvelope Michelin 205/55 R16, pachet lumini citit faţă şi lumini la nivelul picioarelor pentru locurile din faţă, volan cu trei spiţe îmbrăcat în piele şi scaun şofer cu spătar rabatabil şi suport lombar.
Preţul nivelului de echipare Kinetic este de 1.488 euro cu TVA inclus pentru toate versiunile (cu excepţia lui D4, care îl primeşte în standard).Nivelul de echipare Momentum costă 3.386 euro cu TVA inclus pentru toate versiunile în afară de D4, în cazul căreia preţul este de 1.798 euro cu TVA inclus. Acesta vine în plus cu senzori de ploaie, cotieră spate, scaun pasager ajustabil pe înălţime cu suport lombar, ornamente interioare aluminiu, pilot automat, comenzi audio pe volan, pornire fără cheie şi oglinzi exterioare rabatabile electric cu lumini LED incorporate.
Nivelul de echipare de top, Summum, costă 5.580 euro în plus faţă de versiunea de motorizare aleasă, respectiv 4.092 euro cu TVA inclus în plus faţă de versiunile de motorizare D4. Acesta aduce în plus lumini permanente LED în spoilerul faţă, faruri adaptive bi-xenon cu sistem de spălare, pachet lumini 2 - lumini interioare faţă,spate şi portbagaj, jante din aliaj cu diametrul de 17 inch echipate cu anvelope Michelin 205/50 R17, tapiţerie piele Vasa şi un set de ornamente exterioare din aluminiu, pe lângă cele oferite la interior încă de la echiparea Momentum.
CLICK AICI pentru a vedea analiza Volvo V40 vs. concurenţii săi direcţi.
Volvo V40 - motoare, niveluri de echipare şi preţuri în România
|
|||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE |
CUPLU MAXIM (Nm/rpm) |
CONSUM MEDIU (litri/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 km/h (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Motorizări diesel | |||||
Volvo V40 D2 Basic |
115/3600 | 270/1750-2500 | 3.8 | 12.3 | 22.816 |
115/3600 | 270/1750-2500 | 3.8 | 12.3 | 22.816 | |
Volvo V40 D3 Basic |
150/3500 | 350/1500-2750 | 4.3 | 9.6 | 25.668 |
Volvo V40 D3 Basic AT6 |
150/3500 | 350/1500-2750 | 5.2 | 9.3 | 27.776 |
Volvo V40 D4 Kinetic |
177/3500 | 400/1750-2750 | 4.3 | 8.6 | 28.768 |
Volvo V40 D4 Kinetic AT6 |
177/3500 | 400/1750-2750 | 5.2 | 8.3 | 30.876 |
Motorizări benzină | |||||
Volvo V40 T3 Basic |
150/5700 | 240/1600-4000 | 5.4 | 8.8 | 24.552 |
Volvo V40 T4 Basic |
180/5700 | 240/1600-5000 | 5.5 | 7.7 | 26.536 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
Via | Volvo
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Volvo in Romania
-
Volvo S60 facelift (2013-2018) Preţ: 27.542 - 46.423 €
-
Volvo S90 Preţ: 46.117 - 67.110 €
-
Volvo V40 Cross Country facelift Preţ: 26.342 - 40.968 €
-
Volvo V40 facelift Preţ: 23.363 - 38.819 €
-
Volvo V60 Preţ: 39.655 - 54.815 €
-
Volvo V60 facelift (2013-2018) Preţ: n/a - 44.999 €
-
Volvo V90 Preţ: 52.600 - 60.974 €
-
Volvo V90 Cross Country Preţ: 54.366 - 63.719 €
-
Volvo XC40 Preţ: 30.935 - 47.005 €
-
Volvo XC60 Preţ: n/a - 67.503 €
-
Volvo XC90 Preţ: 50.820 - 123.871 €
Ultimele stiri din Intern
-
Volvo a anunțat oficial prețurile noului XC90 pe piața din România. SUV-ul de lux al suedezilor pleacă de la 89.500 euro în țara noastră. (01.11)
-
Ford Otosan a anunțat oficial înființarea noii linii de asamblare a bateriilor pentru mașini electrice la uzina de la Craiova. Noile baterii produse în România vor ajunge la 3 modele electrice noi, asamblate la rândul lor în țara noastră. (30.10)
-
Ministerul Afacerilor Interne a lansat o nouă platformă online prin care șoferii agresivi vor putea fi reclamați. Pentru moment, doar persoanele înregistrate vor putea face astfel de sesizări online. (28.10)
cam scump, in general se batea cu marcile germane de pe o pozitie cu 3-4mii mai jos.
porneste de la 22.816 dar cu ptin noroc un discount...ai ocazia sa iei un pret bun pe el avand in vedere ca cu 18 mii poti lua o tabla dreapta cu jante de tabla cu capace si dotari cat un logan cu un motor de 80cp!! sa fim realisti totusi!
Volvo a dat faliment.
Emblema Volvo este pusa pe un coctail de piese chinezesti asamblate oriunde in lume este avantajos politic sau economic.
Dar foarte multi nu vad dincolo abureala lansata.
Cine vrea Volvo,,,,vrea siguranta, deci e atent la cate optiuni pt siguranta are.
Cine vrea BMW, logic ca se uita raport greutate/putere, performante etc.
Eu unu as alege totusi BMW seria 1....Insa daca volvo ar avea promotii in care diferenta de pret ar ajunge sub 5000 euro clar as alege volvo
Nu luati Volvo ca nu-si face banii, mai bine luati un SH german.
Apropo de motorizari, toate modelele din segment incep cu astfel de motoare(undeva pe la 110cp), vezi A3, seria 1 sau A klass, ceva mai potente sunt noi venitele Giulieta sau DS4.
Pentru cei care nu au bani de Volvo: exista Ford, Vw, Opel, Kia.
Cat despre V40 si ale sale preturi, eu zic in felul urmator: departamentul marketing de la Volvo stie ce face iar preturile reflecta calitatea si dotarile modelului. Iar celor care comenteaza doar ca sa-si vada scrisul pe undeva, le spun asa: Volvo nu se bazeaza pe Romania ca piata de desfacere. Volumele se fac in alte tari. Asa ca, orice comentarii cu privire la impresiile voastre referitoare la preturi sunt inutile. Considerati articolul ceea ce este: un articol informativ si nu un editorial.
P.S. Cine "gusta" o astfel de masina e un gentleman adevarat cu un nivel de instruire superioara.
1.4 Trendline Benzina / Manuală 80 CP / 132 Nm 16.276 €
Volkswagen Golf 6 (5 usi)
1.2 TSI 85CP Trendline Benzina / Manuală 85 CP / 160 Nm 16.645 €
Volkswagen Golf 6 (5 usi)
1.4 Comfortline Benzina / Manuală 80 CP / 132 Nm 17.310 €
Volkswagen Golf 6 (5 usi)
1.2 TSI 85CP Comfortline Benzina / Manuală 85 CP / 160 Nm 17.677 €
Volkswagen Golf 6 (5 usi)
1.2 TSI Trendline Benzina / Manuală 105 CP / 175 Nm 17.839 €
Volkswagen Golf 6 (5 usi)
1.2 TSI Trendline BlueMotion Technology Benzina / Manuală 105 CP / 175 Nm 18.315 €
Volkswagen Golf 6 (5 usi)
1.2 TSI 85CP Trendline DSG Benzina / Automată 85 CP / 160 Nm 18.630 €
Volkswagen Golf 6 (5 usi)
1.2 TSI Comfortline Benzina / Manuală 105 CP / 175 Nm 18.873 €
Volkswagen Golf 6 (5 usi)
1.4 TSI 122CP Trendline Benzina / Manuală 122 CP / 200 Nm 19.131 €
Volkswagen Golf 6 (5 usi)
1.6 TDI 90CP Trendline Diesel / Manuală 90 CP / 230 Nm 19.215 €
Volkswagen Golf 6 (5 usi)
1.2 TSI Comfortline BlueMotion Tech Benzina / Manuală 105 CP / 175 Nm 19.348 €
Volkswagen Golf 6 (5 usi)
1.2 TSI Highline Benzina / Manuală 105 CP / 175 Nm 19.530 €
Volkswagen Golf 6 (5 usi)
1.2 TSI 85CP Comfortline DSG Benzina / Automată 85 CP / 160 Nm 19.664 €
Volkswagen Golf 6 (5 usi)
1.2 TSI Trendline DSG Benzina / Automată 105 CP / 175 Nm 19.721 €
Volkswagen Golf 6 (5 usi)
1.2 TSI Highline BlueMotion Technology Benzina / Manuală 105 CP / 175 Nm 20.006 €
Volkswagen Golf 6 (5 usi)
1.6 TDI Trendline Diesel / Manuală 105 CP / 250 Nm 20.067 €
Adica toate publicatiile din lume compara volvo cu bmw, mercedes si audi, dar romanii se trezesc sa zica ca nu dupa ce unii nici nu s-au urcat vreodata intr-unul.
Cata incultura......tot ce e nemtesc e ok(aproape) si tot ce nu e nemtesc e f f f aiurea. Sunt sigur ca si modelele noi de la Citroen sunt in aceeasi cateogorie, nu?
In intelegerea lor ei vor furniza in continoare motoare si transmisi si alte componente ford fabricate in china.
Excelenta ideea.
Volvo este acuma pt Ford exact ce este Skoda pt VW.
Volvo este cu mult peste Ford, deci comparatiile de genul asta nu isi au rostul. Dar tu crezi ca tot ce are 4 roti tot masina este si daca pleaca din punctul A catre B, nu conteaza cum merge, important e sa ajunga.
Ford furnizeaza motoare catre Volvo ? Eu stiam ca Ford primea motoarea de la PSA, pana mai de curand. Adica conduceai Ford cu motor de Peugeot sau Citroen.
Si cu piese chinezesti ne-ai innebunit, insa e fixul tau si trebuie sa te acceptam asa cum esti.
Cand Ford a inteles ca nu pot reduce salariile sau mari eficienta chiar daca le dadeau motoare gata facute s-au debarasat de ei direct la Chinezi care deja fac componente majore pt Ford.
Acuma intelegerea este ca Volvo doar va fi asamblat in Suedia in numr redus din componente chinezesti de design Ford.
Asamblarea serioasa si eficienta se va face anul acesta in China pt a tripla productia si pt a aparea un profit.
Chinezi pot asambla o calitate superioara dar la un cost de 10 ori mai redus.
@AndreiRN - esti destul de slab informat despre masini dar ai foarte multe de spus. Volvo nu se asambleaza doar in Suedia. Mai citeste si vezi unde mai are Volvo fabrici. Iar in China productia va incepe anul viitor. Deci esti pe dinafara subiectului baiete.
Si Volvo nu produce pentru tine, amator de cai putere si faima. Volvo vinde la cei care nu vor sa-si impresioneze vecinii si prietenii cu masina lor super rapida. El se adreseaza familistilor si celor dornici sa conduca masini sigure. Audi, BMW sau Mercedes sunt pentru tine, pentru ca ei pun accent pe sportivitate si motoare puternice.
Ford a preluat Volvo pentru a "fura" tehnologie. Ford nu produce motoare ca sa le dea celor de la Volvo, ei le-au luat de la PSA.
Motoarele pe benzina sunt 100% produse de FORD.
la capitolul service sunt ff scumpi.
am un amic cu s40 si se ducea la brasov la revizie, iesea cu 4-5 mil mai ieftin decat in buc ( inclusiv motorina pt drum).
Pentru cei care nu au auzit de Volvo: marca se adreseaza celor care apreciaza calitatea si siguranta.
Nu e pentru cei care se imbraca in trening, asculta manele si mananca seminte in masina. PUNCT
Volvo este o firma neprofitabila pe ultimi 20 de ani.
Volvo este pt metrosexuali care sunt putin mai ciudati in societate.
Acum a ajuns firma chinezeasca si lucrurile se vor schimba.
Calitatea estetica va creste la fel ca si jucariile electronice dar tot un tren de rulare Ford va avea si ala produs complet in china.
Productia se va tripla.
Bravo lor.
Volvo i-a dezamagit atat de tare pe germani incat a iesit marca cea mai apreciata la ei anul trecut =)) Asta e cel mai tare, ca intr-o tara cu traditie, una care produce Audi, BMW, Mercedes sa apara suedezii si sa le spuna: baieti, mai invatati sa faceti masini de la noi.
Productia nu cred ca se va tripla, deoarece avand in vedere ca numarul persoanelor cu probleme gen AndreiRN este in crestere si invatamantul la pamant, din ce in ce mai putine persoane vor invata ce inseamna masina.
AndreiRN, daca te uiti mai bine la Volvo V40 cu ochelarii tai speciali, s-ar putea sa ti se para chiar Dacia Sandero.
Ferice de masinile Volvo ca nu au ajuns sa fie conduse de oricine !
http://losangeles.craigslist.org/search/cto?query=volvo&srchType=T&minAsk=&maxAsk=
http://www.autoblog.com/2011/09/22/volvo-spot-hopes-to-embarass-german-automakers-on-their-own-turf/
Si aici pararea mai multor natiuni despre Volvo: http://www.swedishwire.com/business/12400-volvo-cars-reports-20-jump-in-2011-sales
Cam asta ar fi adevarul despre Volvo si marcile germane. In sfarsit, germanii au renuntat la mandrie si au recunoscut "cine e pe primul loc".
Daca ai fi baiat istet, ai incepe sa pui bani deoparte pentru un Volvo.
2. Comparati preturile echivalente cu Clasa A sau Seria 1 si apoi spuneti ca e cea mai scumpa. E posibil ca un A3 sa fie mai ieftin, dar e pe piata de multi ani.
3. Cine vrea de banii astia un Golf isi cumpara Golf. Cine vreo Kia full, isi cumpara Kia full. Dar cine stie ce fel de masini face Volvo, isi va cumpara masina asta. Apropo, in Germania, Italia, Marea Britanie sau America, Volvo este vazut cel putin la fel de bine ca orice marca nemteasca premium. In Romania, mai greu. Cum sa-si cumpere romanul Volvo cand toata viata a trait cu ideea ca din mana neamtulu ies MASINI... indiferent de model sau marca (vezi comparatia de mai sus cu Golf).
4. Lasati prejudecatile de-o parte, cereti o parere celor care au Volvo, mergeti la drive test si apoi comentati pe-aici. Altfel veti fi mereu "experti" in ale masinilor iar Volvo va fi pentru voi o masina prea scumpa de cumparat si prea scump de intretinut (lasa, ca e la Mercedes intretinerea ieftina...)
Garantia oferita spune cat de multa incredere are un constructor in produsul lor asa ca .......
Singurul Volvo care m-ar atrage nu este chinezesc.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/07-VOLVO-VNL630-/130689591542?pt=Commercial_Trucks&hash=item1e6db4e8f6
Dar prefer cu motor Cummings
Restul sunt chinezarii
@AndreiRN: din cate stiam si eu, varsta medie a modelelor Volvo aflate in circulatie este de aproape 20 de ani, iar tu ai vazut cimitirele de masini pline de Volvo. Iar in Suedia (unde tu nu prea ai vazut Volvo), cam 20% din masini sunt Volvo. In ce parte a Suediei ziceai ca ai fost de 2 ori ???
Despre comentariile tale ne putem face cu usurinta o idee. Spor la scris si pofta buna.
PS: Ford Focus RS motor 2.5 este luat de pe Volvo si nu invers, uitati-va la Top Gear, o recunoaste Jeremy . iay motorul de 1.6 diesel este preluat si modificat deoarece nici o masina care are acelasi motor nu are un consum de 3.9%(nici peugeot, focus, s.a.).
Si nu mai comparati Volvo cu late masini.