Volvo V40 costă 22.816 euro cu TVA inclus în România
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Volvo V40 a fost prezentat în România şi este disponibil pentru precomenzi. Odată cu dezvelirea modelului, expus timp de o singură zi în showroom-ul Primus Auto din Bucureşti, importatorul Volvo în ţara noastră a anunţat şi preţul de pornire al lui V40. Compacta suedeză pleacă de la 22.816 euro cu TVA inclus. Modelul vine cu elemente inedite în clasa compactă, dar şi în industria auto, printre care se numără airbag-ul pentru pietoni, City Safety (frânare automată la viteze de până la 50 km/h pentru evitarea accidentelor) şi un aspect exterior deosebit.
Toate motorizările dispun de start/stop în standard şi de sistem de recuperare a energiei cinetice la frânare, indiferent de transmisia aleasă. În standard, Volvo V40 include City Safety, airbag pietoni, airbag-uri faţă şofer şi pasager, airbag pentru genunchii şoferului, airbag-uri laterale faţă, airbag-uri cortină faţă şi spate, asistenţă la frânarea de urgenţă, şasiu dinamic, control al tracţiunii şi stabilităţii cu funcţie de control vectorial al cuplului şi mod sport, filtru de particule diesel, climatizare cu reglare automată, oglinzi electrice şi încălzite, ecran multifuncţional color de 5 inch şi altele.
Noul model complet inovator V40 reprezintă cel mai inteligent şi fiabil model Volvo creat până în prezent. Toate caracteristicile sale sunt create pentru şofer, ajutându-l să rămână atent şi bine informat pentru a evita coliziunile şi situaţiile periculoase. Cu ajutorul acestui sistem de siguranţă de înaltă clasă, referindu-ne la atenţia sporită pentru protecţia pietonilor, noul model complet inovator V40 doreşte să obţină punctajul maxim de 5 stele la noile teste de siguranţă Euro NCAP îmbunătăţite. Noul model complet inovator V40 impresioneaza prin designul sau dramatic care iese în evidenţă. Iar ceea ce vezi e ceea ce primeşti. Vehiculul dispune de funcţionalităţi îmbunătăţite şi caracteristici preluate de la modele Volvo din clasele superioare – prezentându-se într-un format atrăgător, compact. De asemenea, vehiculul are atât de multe funcţionalităţi noi, încât se poate spune că are totul, declară Hakan Abrahamsson, Manager de platformă clasă compactă în cadrul mărcii Volvo.
CLICK AICI pentru a citi analiza Automarket în clasa compactelor premium.
Volvo V40 vs. CONCURENŢA DIRECTĂ |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Volvo V40 D2 BASIC | 115 | 3.6 | 12.3 | 22.816 |
BMW Seria 1 116d | 116 | 4.3 | 10.3 | 25.978 |
Audi A3 1.6 TDI Attraction (generaţia veche) | 90 | 4.4 | 13.3 | 23.779 |
Alfa Romeo Giulietta Progression | 105 | 4.4 | 11.3 | 22.300 |
Citroen DS4 1.6 HDI Chic | 110 | 4.7 | 14.3 | 21.941 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
Via | Volvo
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Volvo in Romania
-
Volvo S60 facelift (2013-2018) Preţ: 27.542 - 46.423 €
-
Volvo S90 Preţ: 46.117 - 67.110 €
-
Volvo V40 Cross Country facelift Preţ: 26.342 - 40.968 €
-
Volvo V40 facelift Preţ: 23.363 - 38.819 €
-
Volvo V60 Preţ: 39.655 - 54.815 €
-
Volvo V60 facelift (2013-2018) Preţ: n/a - 44.999 €
-
Volvo V90 Preţ: 52.600 - 60.974 €
-
Volvo V90 Cross Country Preţ: 54.366 - 63.719 €
-
Volvo XC40 Preţ: 30.935 - 47.005 €
-
Volvo XC60 Preţ: n/a - 67.503 €
-
Volvo XC90 Preţ: 50.820 - 123.871 €
Ultimele stiri din Intern
-
Volvo a anunțat oficial prețurile noului XC90 pe piața din România. SUV-ul de lux al suedezilor pleacă de la 89.500 euro în țara noastră. (01.11)
-
Ford Otosan a anunțat oficial înființarea noii linii de asamblare a bateriilor pentru mașini electrice la uzina de la Craiova. Noile baterii produse în România vor ajunge la 3 modele electrice noi, asamblate la rândul lor în țara noastră. (30.10)
-
Ministerul Afacerilor Interne a lansat o nouă platformă online prin care șoferii agresivi vor putea fi reclamați. Pentru moment, doar persoanele înregistrate vor putea face astfel de sesizări online. (28.10)
Automarket, pe cand un drive test?
Pentru cei interesati, pe site-urile Volvo din alte tari (Olanda, Franta, Finlanda, Germania) sunt date mai multe informatii despre preturi, caracteristici si dotari. Din pacate pe site-ul din Romania nu avem acces direct la lista cu preturi asa cum se poate prin alte parti.
Daca nu ai observat semnul de la Volvo este simbolul barbatesc, dar la cat esti tu de destept, nici nu ma asteptam sa observi asa ceva. Volvo e o masina pentru barbati adevarati, nu pentru mucosi care viseaza la cai putere si sa se dea ei smecheri. La tine prostia a intrecut orice limite mai baietel.
E un pret excelent la ce ofera si raportat la concurenta.
@Gabi - nu incerca sa faci lumina acolo unde nu se poate. Pentru o persoana care nu stie ce e Volvo, AndreiRN are foarte multe pareri de impartasit. Propun sa-l lasam in pace ca prostia e molipsitoare si ne obisim cu cine nu trebuie.
Barbati care conduc Volvo sunt ceva mai sus intr-un tir ca autoturismul de vreo 15 ani a fost proiectat pt femei dar si pt cei mai feminizati.
Cum am mai spus la bani astia poti lua nu una ci chiar mai multe muscle cars.
Dar pt asta trebuie sa nu te temi de ulei si sa sti cum functioneaza un motor.
SaabCuatic, stai linistit. Este stiu faptul ca SAAB are un potenial enorm si cine va pune mana pe el nu prea va gresi. Doar sa stie sa ia decizii corecte, precum cei de la Land Rover, Jaguar sau Volvo. Ghinionul lor (pana acum) e ca nu au avut norocul celor trei.
1. A vazut la volanul masinilor Volvo mai multe femei decat barbati;
2. A vazut piese de Volvo pe care scrie made in China.
Tinand cont de aceste lucruri, e clar ca sufera si de grave tulburari de vedere.
Si inca ceva: daca, (sanse de maxim 1%) renault ar fi de acord sa preia Saab oare ar sti sa se descurce cu acest brand deosebit mai bine decat au facut-o Gunoaiele Mondiale?
ontopic: 22.816 euro si consum mixt de 3.6/100 si 116CP? Cu asemenea date, teoretic ar trebui sa mature pe jos cu celelalte 4 masini. Practic, ramane de vazut....in mod clar, eu as alege Volvo v40!
Intro singura ora cat scoti masina de la dealer pretul ia scazut cu 15%.
Intr-un an pretul a cazut 40%.
http://orangecounty.craigslist.org/search/cta?query=VOLVO&srchType=T&minAsk=&maxAsk=
@AndreiRN eu zic ca ar fi bine sa lasam piata sa vorbeasca. Tu poti sa-ti iei cutiile la plimbare si sa dai din picioare ca Flinstone pana mai strangi bani sa-ti iei macar un Volvo SH. Tu se pare ca nici treaz nu esti in stare sa vezi ce scrie pe piesele de Volvo si vezi numai femei la volan. Si lasa-ne cu impresiile tale de american si cu preturi de la americani ca pe acolo sunt alte conditii de vanzare si de service, diferite de Europa. Dar ce sa stii tu, cand la sat la tine nu e biblioteca si ti se pare orice masina dezmembrata prospat adusa din Germania si fara roti un "Muscle car". P.S. Volvo nu e nici fabricat si nici produs in China si nici din piese chinezesti Doreleeeeee. Si oricum Volvo nu ti se adreseaza tie, personaj in cautare de "Muscle car-uri" si cu impresii de american. Vezi ca germanii au considerat anul trecut Volvo ca cea mai buna marca de masini la ei, raport calitate-pret-service-aspect. Si in ultimii zece ani a fost printre primele 10 marci. Dar ce sa stii tu, care te pricepi la masini ca aia de la gradinita la avioane ?
Dar hai sa analizam ce ai insirat.
Pai piatza a vb pana si acuma.
Volvo trebuie sa faca reclama foarte multa pt a-si vinde produsul.
Volvo trebuie sa adauge multe electronice si poleiala pt a atrage tineretul mai naiv.
Pai eu stiu ca pot lua 2 Volvo SH cu salariul pe o luna.
Dar nu cresc gaini si deci nu am nevoie de cotetze.
Tu?
Ai spus si tu un adevar.
Ca sunt la volan sau pedestre eu femeile le vad automat de parca au magnet vizual.
Daca tu mi te juri pe potenta ta ca nu sunt piese de Volvo facute in China atunci ............. eu ma prapadesc de ras.
Corect, satul meu este ceva cam mare.
Acopera o treime din tara ta cred.
1. Volvo nu are nevoie de reclama pentru a se vinde. Daca e sa comparam cu alte marci, Volvo isi face foarte putina reclama.
2. Volvo nu se adreseaza in special tineretului; de aia vezi la volan oameni carunti cu o anumita experienta de viata si nu mucosi care nu stiu ce e aia masina si vad toate piesele “Made in China”. Daca te-ai fi urcat intr-un Volvo ai fi vazut ca e o masina destul de simpla, iar un Audi Q3 e avion la interior comparativ cu XC60. Deci Volvo e simplu si nu are nevoie de electronice multe, insa tu iar vorbesti fara sa stii.
3. Din intamplare cunosc persoane care se ocupa cu vanzari de masini prin targuri auto si aduc majoritatea masini din Germania, VW, Audi, Mercedes, BMW care sunt foarte bune cotete pentru cei care nu se pricep. Desigur la preturi foarte atractive de maxim 10.000 euro. Si desigur toate foarte bine revopsite si poleite. De asta iti si permiti tu asemenea masini si nu prea te uiti dupa Volvo. Daca Volvo e cotet, atunci MBZ-urile vechi de 20-30 de ani sunt ???
4. Pentru o persoana care a afirmat ca cel mai apropiat dealer Volvo de el este la 11.000 km, inseamna ca esti intr-o vagauna, nu sat. Si ca sa-ti dai atata cu pararea despre piese fara sa atingi un Volvo, esti penibil. In schimb ai un salariu imaginar foarte mare. Felicitari.
Deocamdata putem doar face presupuneri daca masina merita sau nu banii, pentru ca nu a mers nimeni cu ea ca sa-si dea cu parerea din experienta. Avand in vedere ca Volvo e firma care se respecta tind sa cred ca pretul e mic, pentru o masina cu asemenea optiuni standard: City Safety si airbag-uri pietoni, avand in vedere ca alte masini cu care este comparata nu au aceste optiuni. Pentru a avea aceste otiuni, Volvo a investit destul de mult si trebuie sa-si amortizeze aceste investitii prin pretul masinilor.
In privinta celorlalte comentarii gen "Volvo Made in China" si "Volvo = cotet", sa lasam si cocalarii sa-si dea cu parerea. Ei vor prefera mereu 100 Cp in plus decat un airbag sau un sistem de siguranta.
Faptul ca tarile nordice au un nivel de trai mai ridicat, o educatie mai buna si o rata a accidentelor auto mortale mai mica, spune destule despre cum gandesc ei si cum judeca. La noi unii cred ca daca ai MeLeu esti cel mai tare din parcare. Intrebati-l si pe Huidu daca e asa si cum e posibil ca o masina germana asa de sigura sa derapeze.
Si la romani e o mandrie sa aduca din Germania toate jafurile de care ei vor sa scape. Ca sunt mai smecheri intr-un Mercedes, Audi, BMW, vechi de 10 ani, decat intr-un Volvo.
2. Ieri am vazut un Volvo ce a parcat langa mine. La volan era o femeie cam la 26 de ani si ca pasager avea un metrosexual. XC60 nu e Volvo ci e Ford cu modificari.
3. Pai normal pt ca majoritatea Volvo de 20-30 de ani au fost deja retopite.
4. Da, Gabitza, cel mai apropiat dealer Volvo din romania este la distanta aia si oricum aici au fost asimilate de deleri Ford. Si ca sa pun sare pe rana ta merg acuma la toaleta si ma platesc astia in acest timp mai mult decat iei tu o zi muncind din greu.
Hahahahaha
2. Ieri nu ai vazut iarasi bine pentru ca in vagauna in care stai tu nu vei vedea prea curand Volvo. Fa-ti control cat mai curand la ochi, ca ai probleme mari. Si vezi ca intre cimitir de masini si service e diferenta. Intr-adevar Volvo XC60 e un fel de Ford cu foarte multe modificari. In primul rand motorul (cu 5 cilindri) la care se face revizia la cate 30.000 km in timp ce la Ford o faci la 20.000 km. Insa ca sa-ti dai seama de ele trebuie sa le conduci pe amandoua. Dupa ce le vei conduce cu siguranta nu te vei gandi la Ford. Insa tu nu stii sa faci diferenta intre ATV si masina, de asta esti si asa inteligent.
3. Vezi ca in cartea recordurilor este intrat un Volvo cu cei mai multi KM parcursi. Insa si pentru a sti asta ar trebui sa citesti ce trebuie.
4. Din cate am vazut prin alte tari dealerii Volvo sunt total separati de Ford si au service-uri separate. Insa ca sa vezi asta trebuie sa mai circuli si tu putin ca la televizor nu iti spun asta. Si este adevarat ca eu muncesc, spre deosebire de tine care te duci cam mult si des la toaleta. Insa eu conduc Volvo si tu mananci ce faci la toaleta.