Volvo trece pe SUV si break
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Volvo isi schimba strategia de piata. Constructorul suedez va aborda urmatorii ani intr-o linie sensibil diferita fata de cea de pana acum. Astfel, Volvo isi va concentra activitatea pe productia de SUV-uri si break-uri.
De fapt, sosirea viitoarelor V70 si XC70 pe piata nu mai e un secret pentru nimeni, la fel cum este intrarea pe piata a viitorului SUV compact XC60, pe al carui concept vi l-am prezentat in detaliu. In aceste conditii, gama Volvo va numara cinci modele SUV si break in conditiile in care suedezii au in oferta doar doua berline (S40 si S80), un coupe-cabrio (C70) si o compacta (C30).
Mai mult decat atat, viitorul suna bine pentru viitoarea gama a suedezilor. Asta pentru ca Volvo doreste sa lanseze in scurt timp un nou SUV compact situat in gama mai jos de XC60 (XC30 ar fi numele sau logic). In plus, nici break-urile nu si-au spus ultimul cuvant, V90 fiind denumirea modelului care urmeaza sa aduca un plus de imagine gamei scandinave. Acesta se va inspira din Versatility Concept Car (foto), dezvelit in premiera la Salonul Auto de la Geneva, in 2003. Pe de alta parte, proiectul anuntat al unui monovolum Volvo a fost dat uitarii si trecut la capitolul "si altele".
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Ford Motor Company a anunțat o investiție de 4.4 miliarde de euro pentru a-și transforma operațiunile europene. Principalul scop este cel de a reduce costurile și de a-și crește competitivitatea pe continent. (11.03)
-
Porsche Automobil Holding SE este cel mai mare acționar din cadrul Grupului Volkswagen. Compania se așteaptă la pierderi de 20 de miliarde de euro pentru anul fiscal 2024. (10.03)
-
Competiția de design YouClip, în care 3 școli de design concurează pentru dezvoltarea unui nou accesoriu Dacia, se apropie de final. În competiție au rămas 4 proiecte, câștigătorul urmând să fie anunțat pe parcursul lunii martie. (10.03)
-
Adio, Ford Focus: producția va ajunge la final în luna noiembrie
-
Noul Subaru Forester a ajuns în România: start de la 40.850 de euro
-
Echilibru
-
Acesta este noul Volvo ES90: 700 km autonomie și versiune cu 680 CP
-
Șeful de design de la Volkswagen confirmă întoarcerea butoanelor fizice: "Este o mașină, nu un telefon"
Comentarii (0)