Mercedes are AMG, BMW are M, Audi are RS, iar Volvo are Polestar. O logică normală în special din 2015 încoace, când constructorul suedez a achiziționat 100% din Polestar, transformând brandul în propriul teren de joacă pentru versiunile de performanță ale propriilor modele.
Cum Polestar a rămas însă un nume în mare parte necunoscut celor interesați de mașini de performanță, fiind departe de cifrele de vânzări ale diviziilor mai sus amintite ale mărcilor germane, Volvo a regândit strategia legată de promovarea Polestar, iar scandinavii anunță astăzi câteva modificări serioase în strategia și structura de conducere a diviziei sale.
În primul rând, Polestar se transformă radical și va deveni un brand paralel cu Volvo sub care vor fi dezvoltate modele cu siglă proprie. Mai mult, Polestar nu va merge pe linia bătătorită de germani și nu va oferi doar motoare termice diferite și cu modificări estetice și tehnice care converg spre zona dinamică.
Conform comunicatului oficial al celor de la Volvo, Polestar va dezvolta modele de înaltă performanță electrificate, ceea ce înseamnă că sub noua siglă a diviziei suedeze vom vedea în prima fază hibrizi de performanță, apoi mașini electrice de performanță care vor completa gama clasică oferită de Volvo.
Nu este foarte clar ce schemă de nume va folosi divizia Polestar pentru modelele sale electrificate și nici care va fi nivelul modificărilor estetice și tehnice pe care le vor suferi modelele Volvo la "promovarea" sub brandul Polestar.
Cer știm însă este faptul că Polestar va ataca toate segmentele în care este prezentă și marca Volvo.Pe lângă divizia separată, Polestar va semna în continuare și pachete de performanță dedicate modelelor din gama Volvo. Acestea vor fi cunoscute sub numele Polestar Engineered.
Omul care a desenat noile modele Volvo e noul CEO Polestar
În paralel cu mutarea de strategie și branding, Polestar anunță o achiziție importantă și la nivelul conducerii. Astfel, CEO-ul noii divizii va fi nimeni altul decât Thomas Ingenlath, omul care a condus biroul de design Volvo în ultimii ani, semnând revirimentul estetic al brandului suedez.
acum au un super produs in S si V 60 polestar, a carui singura hiba sunt materialele de la interior, si vor sa arunce pe apa sambetei acest motor minuntat pe care am avut placerea sa il testez ieri dimineata si vor sa il inlocuiasca cu porcarii hibride, ca deh, ce misto e pt o masina care se vrea sport sa care in carca si vreo 300 de kile de baterii.