Volvo ţinteşte vânzări de un milion de unităţi pe an, pe termen lung

de Sebastian Toma
Marti, 01.04.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Li Shufu, şeful companiei care deţine Volvo, a anunţat că doreşte să obţină vânzări de peste un milion de unităţi pe an după 2020. Piaţa din China ar trebui să asigure creşterea, estimează acesta.

Esential 2020 este anul în care compania care deţine Volvo speră să vândă 800.000 de unităţi pe an.
Volvo are o ţintă de vânzări ambiţioasă pentru anul 2020: un milion de unităţi pe an. Compania suedeză a reuşit să vândă aproape 400.000 de unităţi în 2013, dar chinezii de la Zhejiang Geely Holding Group, proprietarii Volvo Cars, vor să dubleze această valoare până în 2020 şi să depăşească milionul de unităţi pe an pe termen lung. Ambiţiile respective sunt chiar ale lui Li Shufu, şeful Geely, compania care deţine Volvo Cars, arată suedezii de la Dagens Industri într-un interviu publicat astăzi.

Volvo prezintă o nouă tehnologie inovatoare: Parcarea autonomă

Vânzările bune ale mărcii Volvo în 2013 şi o campanie de reducere a costurilor au adus o creştere semnificativă a profitului operaţional pentru marca suedeză.

Volvo trebuie să atingă până atunci ţinta internă de profit operaţional marginal, de opt procente.

În prezent, acest indice al companiei suedeze este la 1.6 procente, potrivit datelor din 2013. Cei de la Volvo se concentrează acum pe continuarea strategiei actuale şi perfecţionarea maşinii organizaţionale, fiind nevoie de păstrarea soluţiilor de a reduce costurile în paralel cu extinderea afacerii, o misiune dificilă pentru orice manager. Datorită eforturilor depuse de echipa de manangement şi a reducerilor de costuri aplicate în anii precedenţi, Volvo a reuşit să obţină un profit operaţional de 296 de milioane de dolari în 2013, o creştere de 236 milioane faţă de 2012.

Volvo V40 va primi în 2017 un înlocuitor dezvoltat împreună cu Geely

Geely şi Volvo lucrează la un model de segment B, anunţă cei de la Automotive News citând surse din cadrul concernului. Noua subcompactă de la Geely va fi destinată, în principal, pieţelor din China, America Latină şi Orientul Mijlociu. Abia apoi va fi luată în calcul piaţa din Europa, explică Mats Fägerhag, CEO-ul centrului de cercetare şi dezvoltare dezvoltat de Volvo şi Geely în Suedia.

Toate vocile citate în această privinţă sugerează folosirea numelui Geely pentru viitorul model global subcompact dezvoltat de cele două companii.

Via AutomotiveNews (înreg.) | DagensIndustry

Comentarii (4)

  • Made in China
    Calule ovaz visezi?

    A ajuns departe intr-adevar Geely - fabricantul de frigidere de acum 20 de ani...insa Lii fashu asta vede cam...stramb! Oare e cineva acasa?
    Ce n-au avut intrare cu lowcost-urile lor in Europa si acum schimba foaia? Ne crede retardati? Bolnavi de Alzheimer?!
    9 18
  • Calule, mananci ovaz!?
    Combinat cu vrabia malai viseaza!
    Asa e si cu Volvo si Geely, precum comentariul anterior: o combinatie aiurea!
    0 14
  • "creştere de 236 milioane faţă de 2012" - Nu cred ca exista vreo companie in lume care sa aiba asa crestere intr-un singur an!

    bmv, mercedes, audi au cresteri de 10 milioane pe an. Asa ca puteti zice orice vreti de chinezi si Geely. Afaceristii adevarati nu se nasc numai in Germania.
    3 2
  • Nu neg faptul ca chinezii au banii, dar ar fi mai bine pentru ei daca ar scoate capul din poza din cand in cand pentru ca asocierea lui volvo cu Gelly face rau imaginii suedezei
    0 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru