Volvo şi Siemens anunţă un parteneriat pentru producţia de vehicule electrice
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Volvo a semnat un parteneriat cu Siemens pentru dezvoltarea de trenuri de propulsie electrice, electronică şi sisteme de încărcare pentru viitoarele modele electrice ale constructorului suedez. Până la finele anului curent, primul model electric al suedezilor va trece printr-o fază de testare. Odată finalizată, Volvo va livra 200 de unităţi C30 BEV pentru a fi testate de inginerii Siemens în viaţa reală.
Volvo C30 BEV împarte linia de fabricaţie din Ghent cu fratele său cu ardere internă, după care este transportat în Gotheburg pentru montajul bateriilor, al motorului şi al sistemelor electrice. Bateriile sunt amplasate în locul rezervorului de carburant şi într-un compartiment special din tunelul central. Portbagajul lui C30 rămâne neschimbat, oferind un volum de 251 de litri.
Cei de la Volvo pregătesc trei prototipuri de vehicule electrice cu autonomie extinsă. Cele trei concepte vor fi testate în prima parte a anului viitor. Primul va fi un hibrid în serie, al doilea va fi un hibrid în paralel, în timp ce al treilea va fi tot un hibrid paralel, cu o configuraţie diferită.
Cele trei concepte de la Volvo sunt echipate cu motoare Flex-Fuel, care pot fi alimentate atât cu benzină, cât şi cu E85 fără niciun fel de problemă tehnică. Motoarele respective au trei cilindri în linie, dar cilindreea nu a fost specificată.Via | Auto123
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Volvo in Romania
-
Volvo S60 facelift (2013-2018) Preţ: 27.542 - 46.423 €
-
Volvo S90 Preţ: 46.117 - 67.110 €
-
Volvo V40 Cross Country facelift Preţ: 26.342 - 40.968 €
-
Volvo V40 facelift Preţ: 23.363 - 38.819 €
-
Volvo V60 Preţ: 39.655 - 54.815 €
-
Volvo V60 facelift (2013-2018) Preţ: n/a - 44.999 €
-
Volvo V90 Preţ: 52.600 - 60.974 €
-
Volvo V90 Cross Country Preţ: 54.366 - 63.719 €
-
Volvo XC40 Preţ: 30.935 - 47.005 €
-
Volvo XC60 Preţ: n/a - 67.503 €
-
Volvo XC90 Preţ: 50.820 - 123.871 €
Ultimele stiri din Mediu
-
Parlamentul European a aprobat oficial noile norme de poluare Euro 7. Noile norme vor introduce limite de emisii de particule rezultate din frâne și anvelope, precum și cerințe minime de performanță pentru durabilitatea bateriei în cazul vehiculelor electrice. (14.03)
-
Parlamentul European a aprobat oficial noile norme de poluare Euro 7, care sunt acum mai blânde față de propunerea inițială. Astfel, noile norme revizuite sunt acum mai apropiate de actualele norme Euro 6. (10.11)
-
Potrivit noilor teste GreenNCAP, Dacia Spring este cea mai eficientă mașină electrică din Europa pe perioada de producție și de utilizare. Mai mult, același test relevă că Ford Puma este mașina cea mai prietenoasă cu mediul la nivel european în clasamentul mașinilor cu motoare termice. (27.03)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
So, daca poate cineva sa ma lamreasca...
Mai exact, masina cel mai probabil ii cu recuperare de energie, si atunci, cand stai pe loc, acul sta indreptat in sus (incearca sa-ti inchipui coada unui caine). Cand calci frana, acul se deplaseaza in stanga, si cu cat incarca mai tare, cu atat mai in stanga, iar cand se descarca (mergi cu masina) el se deplaseaza in dreapta, si cu cat consuma mai mult curent, cu atat mai mult se deplaseaza in dreapta.
Asa cred eu.