Cu toate că modelul C30 nu a reprezentat un susces masiv în materie de vânzări, modelul a atras aproape 210.000 de clienţi prin design-ul său atractiv şi interiorul său reuşit.
Modelul de serie a debutat la Salonul Auto de la Paris din 2006, fiind prefigurat de exponatul "Volvo Safety Concept" de la Salonul Auto de la Detroit din 2001, un model care oferea rezolvări inedite pentru multe din problemele comune ale automobilelor moderne. Între timp, modelul de serie inspirat de acesta a preluat multe forme, în special la nivelul posteriorului, dar nu a putut aplica toate invenţiile prezentate de concept. Odată cu dispariţia lui C30, Volvo nu se lepădă de segmentul compact, înlocuitorul lui C30 fiind deja pe piaţă. Vorbim despre V40, modelul care a obţinut cel mai bun punctaj din istoria EuroNCAP, acordat pentru nivelul ridicat de siguranţă oferit. Totodată, V40 este şi primul automobil de serie echipat cu un airbag pentru pietoni, care le reduce dramatic leziunile în cazul unui impact. La fel ca şi ultimele modele Volvo, V40 este echipat cu sistemul City Safety, o premieră în industria auto la momentul debutului, care asigura frânarea automată în cazul în care şoferul nu are nicio reacţie atunci când urmează un impact frontal iminent.Via Volvo
"Hi MRC, thanks for your message. It's correct that we're not producing the C30 anymore. Some market are still selling already produced C30s though.
Kind Regards,
Volvo"
Asta spuneau ei la 1 martie, a.c.