China reprezintă una dintre cele mai importante piețe pentru constructori, ca urmare a vânzărilor semnificative în continuă creștere din această țară. În acest context, numeroși constructori lansează modele dezvoltate exclusiv pentru piața din China care sunt produse la uzine locale.
Volkswagen anticipează însă că, în următorii ani, va începe să comercializeze modelele produse în China inclusiv pe piețele din Europa, pe măsură ce vânzările înregistrate în țara asiatică se vor stabiliza, iar clienții europeni vor începe să-și manifeste interesul pentru aceste modele.
"În următorii doi ani veți vedea din partea noastră mașini care se vor vinde doar în China, dar care vor fi dorite și de oameni din alte părți. Mărimea pieței ne permite să venim cu segmentări mai mari comparativ cu regiuni precum Europa și analizăm aducerea modelelor din China în Europa", a declarat Jürgen Stackmann, directorul de marketing și vânzări al Volkswagen.
În prezent, circa 40% dintre mașinile comercializate de Grupul Volkswagen la nivel global sunt vândute în China.
O strategie asemănătoare este anticipată și de Land Rover, chiar dacă în prezent nu există planuri concrete în acest sens.În primăvara anului trecut, Volvo S90 a devenit primul model produs în China care este exportat în Europa.
Via Auto Express
Grupu VAG care umbla cu maimuţa şi când au fost prinşi au minţit în continuu că nu, până când s-a demonstrat că au ÎNŞELAT TESTELE şi apoi su dat vina pe ingineri, că au făcut singuri
apoi că doar VW şi nu Audi, când stai că a fost şi Audi, dar nu a fost Porsche, dar stai că a fost şi Porsche !
Dacă au înşelat clienţii şi statele europene, SUA ce credeţi că vor face cu totul în China şi eticheta germană ???
Că vor fi cinstiţi??
Dar cu maşina vândută de nouă, care avusese reparaţii serioase cu 4 luni înainte ???
Da, da, VW das auto shmen.
Marii producători auto nu doar că uzează de piese și componente din patria lui Mao, dar ȋși făuresc cu totul multe mașini acolo, de la A la Z – un truism accesibil până și copiilor de țâță. Că, vezi Doamne, n-ar trebui sau n-ar fi trebuit. Eh, da, ne imaginăm lesne că politica economică (sau economia politică? – drace, mereu le-am confundat :D) a Partidului Comunist Chinez ridică statui standardelor universale ale calității și li se ȋnchină precum lui Buddha (ca niște vajnici atei religioși). Hienele astea oportuniste, unse cu toate alifiile, mai ales de osatură euroatlantică – alde GM, VAG, Daimler, BMW – au lovit corespunzător mingea ridicată la fileu de comunismul “cu deschidere spre lume, spre multiculturalism”, astfel că nu m-ar mira dacă mahării “lumii civilizate” și-ar petrece concediile, șezlong lângă șezlong, cu “primitivii” din PCC. Ȋn definitiv, de ce nu? Ȋn sinea lui, Ceaușescu știa că va fi strivit, ca ȋntr-o menghină, de “neverosimila” complicitate metaideologică Vest-Est, dar măcar că n-a fost laș ascunzându-se. De ce credeți că am scris odată pe AM că nu există liberalism mai bun decât socialismul (dar și reciproca este valabilă) ?
Dar să nu divaghez. Așa că, dragii moșului, trebuie să conștientizăm că ne acoperim de ridicol lamentându-ne. Este ca și cum ne-am ȋnvoi cu luntrașul, ca să traversăm fluviul, dar, pe la mijloc, ne-am trezi că vrem ȋnapoi pe mal. Să ȋncerc și altă analogie: ne-am scăpat ȋn hazna, dar avem impresia că răspândim miresme, nu miasme. Să ȋnțelegem, odată pentru totdeauna: nu poate fi concepută cale de ȋntoarcere. “Chinezăriile” (mă rog, și “taiwaneriile”, dacă ȋmi permiteți acest artificiu) deja ne-au invadat viața și s-au instalat autoritar ȋn al nostru modus pensandi / operandi. Să vii ȋnsă vijelios pe urmă și să le treci prin filtrul critic…denotă ori inconștiență, ori ipocrizie.
Cât despre domeniul auto, măcar că, de silă, de nevoie, aș accepta GM Korea. Viitorul se deschide ȋnsă sub roțile lui “Buick” Envision, iar câtă vreme va miza pe motoare clasice, pe benzină, nu voi exclude varianta cu pricina. Fiindcă, precum vedeți și domniile voastre, acum se pune problema să se apeleze la importul de mașini din China (deocamdată, doar GM & VAG și-au exprimat public intenția…dar să nu ne amăgim socotindu-i doar pe ei dornici), “beneficiară” fiind tot mai anesteziata (d.p.d.v. creativ) industrie primordială (euroamericană).
Să nu uităm de mania clonelor, ca să ne conturăm o idee completă despre cretinismul gălbejiților. Poate că aceștia plănuiesc plămădirea unei industrii de profil puternice, 100 % locală, pe baza experienței căpătate ȋn urma colaborării cu așii occidentali, dar ar fi doar un proiect faraonic, tipic megalomanilor și menit să “demonstreze superioritatea” mentalităților “roșii” folosind, culmea, armele “dușmanilor”.
Noi (cei de-o parte și de alta a Atlanticului) suntem vinovați, nu orezarii. Dumnezeu cu mila!
PS. Reușita continuu și plăcut surprinzătoare a relației Geely-Volvo nu trebuie să ne ȋmpiedice să propovăduim adevărul.