Salonul Auto de la Beijing de la jumătatea acestei săptămâni reprezintă o oportunitate perfectă pentru producătorii chinezi pentru a-și etala ultimele noutăți. Geely nu face excepție de la regulă și mizează pe un concept inedit de ambianță interioară dezvoltat pe baza unui Volvo S90.
Pe numele său complet Volvo S90 Ambience Concept, sistemul are rolul de a îmbunătăți confortul pasagerilor din spate, iar punctul de referință este reprezentat de alegerea uneia dintre cele 7 teme vizuale care se sincronizează cu sistemul audio și o gamă variată de parfumuri.
Temele vizuale principale sunt Scandinavian Forest, Northern Lights, Rain, Archipelago și Swan Lake, iar la acestea se adaugă și un mod Nocturnal ideal pentru odihnă și un mod Freedom care oferă pasagerilor "prospețime și energie".
Sunetul este produs de un sistem audio Bowers and Wilkins care include mici tweetere integrate în tetiere, iar pachetul este completat de una dintre cele 4 arome de parfum care sunt eliberate dintr-un compartiment special din consola centrală.
Toate temele vizuale, sistemul de sunet și aromele sunt selectate intuitiv prin intermediul unei aplicații de smartphone, fără niciun fel de intervenție din partea șoferului sau a pasagerului din dreapta.
Volvo afirmă că în viitor intenționează să lanseze conceptul că un pachet exclusiv pentru S90, în special pentru piața din China.
Lucru deloc surprinzător, întrucât o astfel de opțiune se adresează clienților de lux care obișnuiesc să aibă propriul șofer.Via Volvo
Comentarii (0)