Se pare că Polestar a ţintit două modele suedeze, şi nu unul, aşa cum se anticipase.
Este vorba despre S60 şi varianta break a acestuia, V60. Dacă primul a fost anticipat de un concept de 500 de cai putere, în urmă cu ceva vreme, al doilea este o surpriză totală.Ambele sunt variante de serie sportive şi ambele transformă oficial Polestar în divizia de performanţă a constructorului suedez, cu promisiunea că vom vedea şi alte interpretări cu mulţi cai putere ale modelelor existente în prezent în gamă.
Revenim la creaţiile cu care Polestar debutează începând de anul viitor pe patru continente. Primele pieţe pe care vor ajunge modelele constructorului suedez sunt Marea Britanie, Olanda, Elveţia, Canada, State Unite, Japnia şi Suedia. Restul ţărilor în care vom vedea produsele Polestar, numărul de exemplare propuse pentru producţie, precum şi preţurile de achizţie vor fi anunţate abia anul viitor.
Comparativ cu versiunile de serie S60 şi V60, modelele prezentate astăzi de Polestar vin cu o serie de modificări aerodinamice importante, aplicate după o testare prealabilă în tunelul de vânt Volvo. Ambele maşini primesc extensii pentru spoilerul faţă pentru a optimiza fluxul de aer sub caroserie, precum şi un eleron posterior şi un deflector, responsabile pentru mai multă apăsare aerodinamică.Interiorul primeşte albastrul tradiţional Polestar, dar şi volan nou, scaune noi şi alte materiale uşoare.
cai putere la 5700 de rotaţii şi un cuplu motor de 500 Nm la 2800 de rotaţii. Sunetul este oferit celor din jur prin intermediul unei evacuări din inox.
Ajungem şi sub capotă, acolo unde regăsim motorul T6 cu şase cilindri, supraalimentat, capabil să livreze 350 deUnitatea este asistată de o transmisie automată cu şase rapoarte, cu padele în spatele volanului, capabilă să ajute la obţinerea unei acceleraţii de la 0 la 100 de km/h în doar 4.9 secunde. Viteza maximă se opreşte la 250 km/h. Trebuie să mai precizăm şi că resursele versiunii T6 sunt exploatate cu ajutorul unei tracţiuni integrale recalibrate şi a unui ESP modificat.
Plusul de putere vine la pachet şi cu o suspensie cu 80% mai rigidă decât cea standard, cu amortizoare Ohlins şi cu jante Polestar de 20 de inch. Sistemul de frânare primeşte discuri ventilate de 371 mm pe faţă şi etrieri cu şase pisotnaşe, semnate de Brembo.
titlul e corect,pt ca pana acuma am vazut doar conceptele acestor modele,acum vedem si modelele de serie
tinand cont ca volvo tocmai a introdus noul T5 cu 306 cai scosi din 4 cilindri, sa vii sa propui un motor cu 6 cilindri ( a se citi "taxe ENORME" ) si doar 350 de cai este inutil si chiar contraproductiv, ca sa nu mai vorbim de transmisia cu 6 rapoarte ( daca este vorba de geartronic 6 ).
un S60/V60 echipat cu noile motoare si noua transmisie , tunate de cei de la polestar si cu toate schimbarile facute la earodinamica si la frane ar fi fost o aparitie mult mai logica si mai interesanta pt cei pasionati de modelele de tip M, AMG sau Polestar