Actuala generație Volvo S60/V60 a debutat în 2018, astfel că acum a venit momentul pentru un bine meritat facelift. Așa cum era de așteptat, îmbunătățirile de ordin estetic sunt minore și includ un spoiler față revizuit, cu prize de aer în negru lucios, terminații ascunse pentru sistemul de evacuare și jante noi.
Volvo propune trei niveluri de echipare pentru S60/V60 facelift, iar acestea sunt Core, Plus și Ultimate. Pachetele Bright și Dark pot fi și ele bifate.
SISTEM MULTIMEDIA CU ANDROID
De asemenea, cu această ocazie, sistemul multimedia cu Android a fost preluat și de aceste modele. Totodată, va fi instalată și cea mai recentă versiune a funcției Pilot Assist.
Volvo S60/V60 facelift poate fi comandat cu motorizări micro-hibrid și plug-in hybrid. În prima categorie intră versiunile B3, B4, B5 și B6, aceasta din urmă fiind rezervată modelului V60. În cazul lor, motorul de 2.0 litri, pe benzină, este alăturat unui sistem micro-hibrid la 48V (+ 14 CP) și dezvoltă 163, 197, 250, respectiv 300 CP.
Versiunea break V60 este disponibilă și alături de un motor turbodiesel, de 2.0 litri, micro-hibrid, de 197 CP.
TRANSMISIE AUTOMATĂ NOUĂ
Dacă versiunile de 250 CP și 300 CP păstrează vechea transmisie automată cu opt rapoarte și convertizor de cuplu, versiunile B3 și B4 vor fi echipate cu o cutie automată nouă, cu 7 rapoarte și dublu-ambreiaj.
De cealaltă parte avem noile S60/V60 plug-in hybrid. Sistemul de propulsie este compus dintr-o unitate de 2.0 litri, pe benzină, care dezvoltă 253 CP sau 310 CP, alăturată unui motor electric de 146 CP. Din pachet mai face parte și o baterie de 14.9 kWh, astfel că modelul suedez poate parcurge între 75 și 94 kilometri în modul full electric.
Lansarea pe piața europeană este programată pentru săptămânile următoare.
via Volvo
https://www.media.volvocars.com/global/en-gb/media/pressreleases/293359/volvo-cars-records-full-year-sales-growth-sales-of-electrified-cars-grew-more-than-60
Diesel exista pentru ca inca unii nu s-au trezit, aia ca tine si nu din tarile evoluate unde taxale sunt super mari, ci prin tari care inca nu taxeaza dieselul cum ar trebui. Daca vrei sa te lamuresti, cauta oferte la Volvo diesel in Olanda, Finlanda, Suedia, Norvegia. Vezi cam ce inseamna si daca merita.
De exemplu, daca cauti un xc90 in Olanda (descarca brosura cu preturi de acolo), ai o singura optiune: T8 PHEV. Nu poti nici macar alege dieselul sau benzina! Deci nu te lasa sa fii prost, mai pe interesul tau. Taxele (BPM) pe diesel erau atat de mari incat ajungea masina noua mai scumpa ca un PHEV si apoi urmau taxele de drum, iarasi mari pentru diesel!
Volvo XC60 il poti comanda doar benzina T6 sau PHEV T8, deci fara diesel in oferta.
Volvo XC40 poate fi comandat doar benzina sau PHEV benzinar.
Deci vezi ca vorbesti mult si prost?
https://www.volvocars.com/nl/modellen/prijslijsten
Success cu troaca ta. Cum ziceam, evoluatii iau altceva.
2. Olanda e plina de masini diesel pe strazi, nu e un exemplu, cine nu crede ii doresc sa se duca pana acolo sau sa caute pe youtube clipuri de pe strazile oricarui oras olandez.
3.Faptul ca Volvo inca face Diesel inseamna ca e cerere mare pentru asa ceva
4.Phev consuma si polueaza mai mult decat orice diesel odata ce ramane fara curent in baterie, e doar o vrajeala ca e ECO, nu e nimic ECO la un phev, sunt celebre pentru consumuri de 8-9 la suta la viteze de 120 km/ h.
5.E normal sa scada vanzarile cand vin comunistii si impun taxe, asa facea si Ceausescu, de exemplu Dacia vindea de rupea, Audi si Bmw nu vindeau, fiindca doar DACIE aveai voie sa cumperi, asa si acum, faptul ca unii comunisti de parlamentari interzic accesul la niste bunuri nu inseamna ca ele sunt proaste, inseamna ca traiesti in comunism, sti ce e ala comunism, e sistemul ala din care faci parte cu varf si indesat si pe care il reprezinti cu fiecare postare, du-te la mormantul lui Ceasca si aprinde-i o lumanare.
Tu pe unde te-ai plimbat in Olanda si ai vazut ca e plina de diesel pe strazi? :)) Tu stii ce insemna la ei diesel si cam cat platesc taxa de drum pentru diesel?
Ca sa te luminez putintel iti explic cum sta treaba: la ei se plateste taxa de drum in functie de zona, combustibil si greutatea masinii pe paliere de cate 100 kg. Pentru diesel platesti dublu la aceeasi greutate a masinii si in aceeasi zona fata de benzinare. Pentru PHEV benzinar platesti la jumatate din benzinar simplu.
Cota de piata a masinilor diesel noi vandute in Olanda a scazut sub 10%
Olanda are cea mai buna infrastructura pentru incarcare masini electrice.
https://www.leasefetcher.co.uk/content/most-electric-car-friendly-countries
Poti veni si tu cu chestii concrete si nu balarii?
Nu vezi ca toti producatorii vin cu PHEV si full electrice?
Legat de consum la PHEV, trebuie sa mentionez ca si aici esti pe dinafara. PHEV sunt bune daca le folosesti ca PHEV, adica le incarci. Daca le iei doar cu numele si nu stii cum se incarca, atunci e ca si cum isi dieselul si ii anulezi DPF sau nu pui Adblue.
Am XC90 PHEV de vreo 5 ani. Consum de 6,4% imi arata acum.
Referitor la prostia taxelor mai mari pe diesel, adică daca ai bani sa plătești taxa poți polua? Chiar nu vezi nici o inepție în abordare? Dacă ceva poluează ar trebui scos din consum, oferta etc. Sănătatea noastră nu trebuie pusă in pericol de cei care-si permit sa plătească o taxa. Asta merge in cazul țigărilor… plătești taxa, bagi mizeria in tine si cu asta basta. Ai înțeles ca si tu trebuie sa vi cu chestii concrete, adică ce poate planeta cumpara astăzi, concret 90% din mașinile noi sunt sub 20.000 de euro. Ai tu vreo recomandare concretă de PHEV sau BEV in banii ăștia. Ca tot ce știi tu sa spui este Olanda si alte 2, 3 excepții care împreuna nu fac nici 1% din piața mondiala… este destul de concret, specific, măsurabil?
Eu am XC 60 benzina, abia are 15.000 km si nu-l scot sub 10% nici cu slujbe… dar 13, 14 fără probleme.
Înainte am avut un X3 benzinar cam prin aceeași zona, dar totuși reușeam 9%, cum faci tu de ajungi la consumul de 6,4 nu cred si gata… doar dacă faci 15 km pe zi si încarci in fiecare noapte. Pentru așa ceva nu as plăti 50.000 de euro pentru XC90.
Dacă tu scoți hardughia la un drum si conduci cu 120/h 300 km, cât “îți arată”, sau îți afișează?
https://www.digi24.ro/stiri/economie/companii/singura-masina-din-lume-in-care-nu-a-murit-nicio-persoana-autoturismul-a-fost-lansat-in-2002-914820
Tu vezi intr-un fel PHEV, altii le vad in alt fel. De asta le si produc.
6,4% e consumul afisat pe ultimii 1200 km parcursi (atunci am resetat computerul de bord). Fac anual intre 15-20000 km si niciodata nu a sarit 9% (atunci in conditii de iarna in concediu si fara sa incarc).
Deci daca faci comparatie intre benzinar si PHEV, vezi si tu diferenta!
Anul trecut in concediu am facut 2120km, fara sa incarc: 7,8%
Eu zic ca merita 100000 masina (nu 50).
Merg zilnic pe autostrada cu 4 benzi la munca aproape 150 km/zi.
Pentru oraș folosim ceva mai mititel ;)