Volvo a construit o versiune de serie a conceptului S60 Polestar. Versiunea de performanţă a lui S60 are un motor T6 de 2.953 centimetri cubi, care livrează 350 CP la 5.700 rpm şi un cuplu maxim de peste 500 Nm între 2.800 şi 4.750 rotaţii pe minut. Turaţia maximă a unităţii echipate cu o turbină Borg Warner, un intercooler îmbunătăţit şi cu o evacuare din oţel inoxidabil este de 6.500 rotaţii pe minut. Acceleraţia de la 0 la 100 km/h a acestei versiuni este realizată în 4.9 secunde, pe când viteza maximă este limitată electronic la 250 km/h, la fel ca în cazul echivalenţilor săi din tripleta premium germană.
Şasiul beneficiază de amortizoare Polestar Ohlins, reglabile pe două direcţii, arcuri elicoidale îmbunătăţite, bucşi şi braţe de suspensie întărite, stabilizatoare anti-ruliu mai rigide pentru ambele punţi şi o brăţară din fibră de carbon pentru a reduce încovoierea caroseriei sub forţele la care o supune şoferul. Masa modelului este identică cu cea a unui S60 T6 R-Design standard, respectiv 1.684 kilograme. Transmisia automată cu şase trepte care intră în echiparea acestui model are o funcţie de launch control, un software modificat – care asigură mai multă putere pentru roţile din spate şi schimbări mai rapide ale treptelor.
Situaţia este calmată rapid de dfânele de performanţă, toate discurile modelului având un diametru de peste 300 milimetri, iar cele patru discuri sunt ventilate pentru a asigura performanţe de top. În materie de schimbări faţă de un S60 standard, modelul are difuzor de aer Polestar, splittere faţă Polestar, ornamente interior Polestar, plăcuţă specială care explică unicitatea modelului, pedale din aluminiu Polestar şi alte mici accesorii de la divizia de performanţă a celor de la Volvo. Primele unităţi de serie vor fi livrate clienţilor în cea de-a doua parte a lunii iunie 2013. Din nefericire pentru fanii Volvo din Europa, primul lot de S60 Polestar pleacă direct în Australia, unde suedezii vor derula un program pilot concentrat pe această versiune.Via Volvo
Şasiul beneficiază de amortizoare Polestar Ohlins, reglabile pe două direcţii, arcuri elicoidale îmbunătăţite, bucşi şi braţe de suspensie întărite, stabilizatoare anti-ruliu mai rigide pentru ambele punţi şi o brăţară din fibră de carbon pentru a reduce încovoierea caroseriei sub forţele la care o supune şoferul
Nu cred ca traducrea pe care ai facut-o este corecta
Partea " încovoierea caroseriei sub forţele la care o supune şoferul" suna rau de tot
Pai este.