Esential
325 | de cai putere dezvoltă S60 Performance Project. |
480 | de Nm oferă Volvo S60 Performance Project |
325 | de cai putere dezvoltă S60 Performance Project. |
480 | de Nm oferă Volvo S60 Performance Project |
După ce v-am vorbit despre intenţiile Volvo de a crea o divizie de performanţă, suedezii ne confirmă astăzi zvonurile cu un model ce vrea să spargă gheaţa. Este vorba despre o versiune concept a actualului S60 T6 R-Design, dezvoltată alături de Polestar şi de casa de tuning Heico, specializată în personalizarea modelelor suedeze.
Specialişti în modificarea componentelor mecanice, cei de la Polestar au reuşit să modifice unitatea de control electronic a motorului. Rezultatul poate fi sintetizat foarte simplu: 25 de cai putere şi 40 de Nm în plus, pentru un bagaj de resurse care se opreşte la 325 de cai şi 480 Nm.
Tunerii de la Heico s-au îngrijit mai mult de aspectul exterior, dând naştere unui set de jante de 19 inch de culoare neagră, încălţate cu pneuri Pirelli.
Botezat Performance Project, S60-ul modificat de Polestar şi Heico adoptă un set de suspensii sportive, care reduc garda la sol cu 15 mm şi rigidizează ţinuta de drum cu 15%. Pachetul R-Design păstrează elementele deja cunoscute publicului şi la interior, unde logo-ul kitului sportiv se regăseşte la nivelul volanului şi al pragurilor.
Potrivit comunicatului emis de cei trei parteneri, Volvo ar putea produce o serie foarte limitată a versiunii sportive, după evaluarea cererii din partea clienţilor.
via | autoblog
Lorenzo, sunt masini gandite diferit. Depinde si cat vrei sa o pastrezi. Pentru ca intr-ul fel se comporta o masina "de masa" de la 150-200 000 de km si altfel se comporta una premium. Singurele avantaje la Renault le vad dotarile mai bune si spatiul (ceva) mai mare, mai ales portbagajul. In rest... vorbim de o masina care concureaza cu Seria 3 si Clasa C. Concluzia o tragi tu. Bafta!